نتایج بنچمارک نشان می دهد تراشه جدید مدیاتک بهتر از اسنپدراگون ۸s Gen 3 – Techrato عمل می کند.

نتایج بنچمارک نشان می دهد تراشه جدید مدیاتک بهتر از اسنپدراگون ۸s Gen 3 – Techrato عمل می کند.

نتایج بنچمارک نشان می‌دهد که تراشه جدید مدیاتک عملکرد بهتری نسبت به اسنپدراگون 8s Gen 3 دارد که برای اولین بار در وب‌سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

عصر تراشه ها است و همه شرکت ها در تلاش برای به دست آوردن جایگاه هستند. هر روز اخبار زیادی از پیشرفت شرکت های بزرگ می شنویم. در جدیدترین اخبار منتشر شده به نظر می رسد تراشه جدید Mediatek رقابت را از اسنپدراگون قدرتمند کوالکام ربوده و در حال حاضر برنده است.تراشه جدید مدیاتک به نام Tianji 8400 با نتایج مقایسه ای چشمگیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. طبق پست Digital Chat Station در Weibo، تراشه Tianji 8400 توانسته امتیازی بین 1.7 تا 1.8 میلیون را در بنچمارک AnTuTu کسب کند. این نتایج به طور قابل توجهی از امتیاز پیش بینی شده رقیب کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s Gen 3 (حدود 1.7 میلیون) فراتر رفت.


بیشتر بخوانید:

  • هواوی از مدیاتک به دلیل نقض پتنت شکایت کرد
  • تبلت Xiaoxin Pad Pro 12.7 لنوو به تراشه MediaTek Dimension 8300 Plus مجهز خواهد شد.

تراشه جدید مدیاتک دستگاه های زیر 206 دلار را هدف قرار می دهد

این خبر نشان می دهد که تراشه میان رده مدیاتک حتی می تواند با پردازنده های سطح بالا رقابت کند. با این حال، Digital Chat Station خاطرنشان می کند که رقابت اصلی برای تراشه Tianji 8400 در خانواده MediaTek با تراشه نیمه پرچمدار Tianji 9300 است.

این تراشه ها به همراه اسنپدراگون 8 نسل 3 توسط چندین سازنده برای توسعه مدل های پرچمدار مقرون به صرفه استفاده می شوند. به ویژه، تیانجی 8400 با هدف قرار دادن دستگاه هایی با قیمت های زیر 1500 یوان (حدود 223 دلار آمریکا) از مزیت قیمتی برخوردار است.

تراشه جدید مدیاتک

تراشه میان رده مدیاتک 8400 تیانجی

افشای این اطلاعات همچنین به گوشی های آینده ردمی روشن می شود. در ماه آوریل، Digital Chat Station فاش کرد که Redmi روی دستگاه‌هایی با Tianji 9300+، Tianji 8400، Snapdragon 8 Gen 3 و حتی نسل بعدی Snapdragon 8 Gen 4 کار می‌کند.

جالب اینجاست که هر سه گوشی Redmi احتمالاً دارای ویژگی های کلیدی هستند: قاب میانی فلزی با بدنه شیشه ای، صفحه نمایش با وضوح بالا (1.5K یا 2K)، پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی و باتری با ظرفیت بالا. یکی از این گوشی ها ممکن است نسخه جدید Redmi K70 Supreme Edition باشد.

بیشتر بخوانید:

  • سامسونگ احتمالا از چیپ پرچمدار مدیاتک در سری گلکسی اس 25 استفاده خواهد کرد
  • iQOO Z9 Lite 5G (iQOO Z9 Lite 5G) با تراشه MediaTek Dimension 6300 وارد بازار هند شد

منبع: گجت ها

نتایج تست بنچمارک نشان می دهد که تراشه جدید مدیاتک بهتر از اسنپدراگون 8s Gen 3 است که برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.