نتفلیکس تاریخ انتشار مجموعه مستند Depp v Heard را تایید کرد | اندلرن

نتفلیکس تاریخ انتشار مجموعه مستند Depp v Heard را تایید کرد | اندلرن

نتفلیکس تاریخ اکران مستند موردانتظار دادگاه جانی دپ علیه امبر هرد را تایید کرده است. بلافاصله پس از محاکمه مشهور، نتفلیکس حقوق یک سریال مستند را به دست آورد، و سرویس استریم پرطرفدار به سرعت در حال حرکت برای راه اندازی یک تولید در مورد پرونده دادگاه بود. این پرونده در واقع با پرداخت 5 میلیون دلار غرامت تنبیهی به پایان رسید، اگرچه قاضی آن را به 350000 دلار رساند.

امبر هرد به دلیل اتهامات افترا آمیز وکیل جانی دپ، آدام والدمن، توانست حدود 2 میلیون دلار غرامت دریافت کند. با این حال، خطوط داستانی که در طول سریال به وجود آمد، از جمله گزارش‌هایی از حوادث عجیب و غریبی که در طول رابطه دشوار این زوج رخ داد، خود حکم را تحت الشعاع قرار داد. اکنون عموم مردم می توانند این آزمایش را در قالب یک مستند نتفلیکس با بودجه کلان تجربه کنند و تاریخ انتشار قبلاً تأیید شده است.

بیشتر بخوانید: فیلم جزیره ای | معرفی بهترین فیلم های جزیره ای جهان

مستند Depp v Heard Netflix چه زمانی منتشر می شود؟

گفته می‌شود تاریخ اکران این مستند در ایالات متحده ۱۶ آگوست ۲۰۲۳ است، اگرچه طبق گزارش‌ها، انتشار در بریتانیا ممکن است دیرتر باشد. اما کوپر تهیه کننده مشهور مستند به عنوان کارگردان و تهیه کننده اجرایی این مستند منصوب شد. کوپر پشت مستندهای موفق «معمای مریلین مونرو: نوارهای ناشنیده»، «ناپدید شدن مادلین مک کان» و «بیکرام: یوگی، گوری، درنده» بود.

در حال حاضر، مشخص نیست که چه فیلمی در این مستند استفاده خواهد شد و آیا این مستند بازنمایی داستان‌های توصیف شده در پرونده دادگاه را نشان می‌دهد یا اینکه صرفاً فیلم‌هایی از خود پرونده را نمایش می‌دهد. نتفلیکس گفته است که قصد دارد دیدگاهی “خنثی” در مورد حوادث ارائه دهد و در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: “سریال سه قسمتی ممکن است نور جدیدی بر داستانی که همه فکر می کنند قبلاً می دانند روشن کند.”

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.