نتیجه نگیرید: رای اصلاح طلبان را باید در یک سبد انداخت

نتیجه نگیرید: رای اصلاح طلبان را باید در یک سبد انداخت

هدف امروز: «رسول متجب نیا» از رهبران اردوگاه اصلاح طلبان درباره راهبرد اصلاح طلبان گفت: همانطور که انتظار می رفت، اصلاح طلبان آمادگی حضور و حضور فعال در انتخابات را داشتند، همچنان به معرفی نامزدها و تشویق مردم به مشارکت ادامه می دهند. . هر کدام از احزاب و جناح های اصلاح طلب به شیوه خود برنامه ریزی می کنند.
جبهه اصلاح طلبان که مجموعه ای از احزاب و نهادهای حقوقی است، جلسات متعددی برگزار کرده و در حال کار بر روی نامزدهای انتخاباتی است. باید ببینید کدام کاندیدا واجد شرایط هستند و می توان از آنها حمایت کرد. . شرایط فعلی با آن زمان متفاوت است و بعید است سال 84 تکرار شود و فردی مانند احمدی نژاد رئیس جمهور شود. انشالله آرای اصلاح طلبان در یک سبد قرار می گیرد و صالح ترین افراد مورد حمایت آنها قرار می گیرند و سکان هدایت کشور می شوند تا ناآرامی ها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی و … به حداقل برسد.
وی با همین مضمون ادامه داد: اولویت اصلاح طلبان، کاندیداهای اصلاح طلب با افکار و نظرات خود هستند. در سال 92 انتخاب بین فردی بود که عموماً مورد تایید اصلاح طلبان است و فردی که به نظر آنها قابل قبول است، بنابراین ترجیح دادند از فردی که مشکلات کمتری داشت حمایت کنند. امیدواریم اصلاح طلبان بر سر یک کاندیدای قوی، مدیریتی و مدبر اصلاح طلب به توافق برسند و نیازی به مراجعه به کاندیدای غیر اصلاح طلب نباشد. اگر مردم احساس خطر کنند، وارد صحنه می شوند. بخشی از این موضوع به دولت و بخشی دیگر به رهبری اصلاح طلبان برای انتخاب یک فرد قوی باز می گردد.

The post نتیجه نگیرید: رای اصلاح طلبان را باید در سبدی گذاشت اولین بار در روزنامه آرمان شکل پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.