نسخه اندروید هوش مصنوعی برای کمک به افراد نابینا راه اندازی شد – Tekrato

نسخه اندروید هوش مصنوعی برای کمک به افراد نابینا راه اندازی شد – Tekrato

مقاله نسخه اندروید برای دیدن هوش مصنوعی برای کمک به افراد نابینا راه اندازی شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

SeeingAI اپلیکیشنی برای افراد نابینا و کم بینا است که تاکنون فقط در نسخه IOS موجود بود. اما حالا مایکروسافت نسخه اندروید See AI نیز ارائه کرده است

مایکروسافت در سال 2017 به عنوان یک پروژه تحقیقاتی روی SeeingAI شروع به کار کرد و پس از مدتی نسخه IOS این برنامه منتشر شد. دیدن هوش مصنوعی برای کمک به افراد نابینا و کم بینا این برای تشخیص اسکناس، خواندن دست خط و شرح صحنه طراحی شده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های تیراندازی برای اندروید
  • بهترین بازی های آنلاین برای اندروید
  • آپدیت اندروید 14 برای Galaxy S21 FE منتشر شد [+به‌روزرسانی OneUI 6.1]

نسخه اندروید برای مشاهده هوش مصنوعی منتشر شده است

SeeingAI که مایکروسافت به تازگی نسخه جدید آن را برای سه میلیارد کاربر اندرویدی خود عرضه کرده است، یکی دیگر از برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی این شرکت است. SeeingAI از هوش مصنوعی برای کمک به افراد نابینا و کم بینا برای انجام کارهای روزمره مانند تشخیص اسکناس، اسکن صفحه منو، خواندن دست خط و حتی توصیف صحنه ها استفاده می کند. حال بر اساس گزارش های جدید، نسخه اندروید این برنامه به صورت رایگان در اختیار عموم قرار گرفته است.

نسخه اندروید برای مشاهده هوش مصنوعی
نسخه اندروید برای مشاهده هوش مصنوعی

استفاده از SeeingAI نیز به راحتی امکان پذیر است. کاربران برای استفاده از این برنامه کافیست با دوربین موبایل خود از سوژه عکس بگیرند تا هوش مصنوعی بتواند موضوع و محتوای تصویر را توضیح دهد.

همزمان با عرضه نسخه اندروید SeeingAI، مایکروسافت دو ویژگی جدید یعنی توضیح بیشتر عکس و چت هوش مصنوعی را به تمامی نسخه های این برنامه اضافه کرده است که در ادامه توضیح خواهیم داد:

  • توضیح بیشتر به عکس ها: این بدان معناست که علاوه بر ارائه خلاصه ای از عکس ها، هنگام کلیک بر روی گزینه اطلاعات بیشتر، اطلاعات دقیق تری در اختیار کاربر قرار می گیرد.
  • چت با هوش مصنوعی: چت با هوش مصنوعی یکی دیگر از قابلیت های طراحی شده در این نسخه است. در این حالت، پس از اسکن یک کالا و شنیدن کلمه به کلمه آنچه که این هوش اسکن کرده است، می توانید با آن در مورد موضوعاتی مانند آیتم های منو، قیمت یک کالا در رسید یا خلاصه یک کالا چت کنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. .

در حال حاضر SeeingAI از 18 زبان پشتیبانی می کند که متاسفانه زبان فارسی در بین آنها نیست. اما مایکروسافت قول داده است که تعداد زبان های پشتیبانی شده توسط این برنامه را تا سال 2024 به 36 افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین بازی های اندروید
  • بهترین بازی های اندروید 2023
  • ضبط تماس در اندروید چگونه است؟
  • بازنشانی به تنظیمات کارخانه در گوشی های اندرویدی
  • بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید
  • بهترین برنامه ضبط تماس برای اندروید، آیفون و کامپیوتر

نظر شما در مورد انتشار نسخه اندروید برای دیدن هوش مصنوعی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

مقاله نسخه اندروید برای دیدن هوش مصنوعی برای کمک به افراد نابینا راه اندازی شد و اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.