نسخه بازسازی Last of Ace 1 برای PC به تعویق افتاد • بازیگرها

نسخه بازسازی Last of Ace 1 برای PC به تعویق افتاد • بازیگرها

استودیو Naughty Dog به تازگی از تاخیر در انتشار نسخه بازسازی شده Last of Ace 1 برای رایانه های شخصی خبر داده است.

این بازی اکشن ماجراجویی که در ابتدا قرار بود در تاریخ 3 مارس 2023 (12 مارس 1401) عرضه شود، اکنون با اندکی تاخیر در تاریخ 28 مارس (8 آوریل 1402) در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. در ادامه بیانیه استودیو سازنده آمده است:

ما در ابتدا اعلام کردیم که نسخه PC بازی The Last of Us 1 در تاریخ 3 مارس منتشر خواهد شد، اما تصمیم گرفتیم تاریخ انتشار را تنها چند هفته به عقب برگردانیم. این بازی اکنون در 28 مارس عرضه خواهد شد. ما در استودیو از هجوم عشق و حمایتی که در هفته‌های اخیر برای این بازی نشان داده‌اید کاملاً متحیر شده‌ایم. شنیدن عشق شما به اقتباس HBO، دیدن عکس‌های زیبای شما در حالت عکس، و درک اینکه چگونه جهان و شخصیت‌هایی که استودیوی ما تقریباً یک دهه پیش خلق کرده است برای طرفداران جدید و قدیمی‌تر در دسترس‌تر می‌شوند، همه ما را خوشحال می‌کند.

این تحقیق در ادامه افزود:

می دانیم که بسیاری از شما داستانی را که با بازسازی The Last of Us 1 در پلی استیشن 5 آغاز شد، تجربه کرده اید و هیجان زده هستید که اولین قسمت را برای اولین بار روی رایانه شخصی تجربه کنید. به همین دلیل ما می خواهیم مطمئن شویم که بازی در بهترین حالت ممکن در این پلتفرم ارائه می شود. این چند هفته دیگر به ما این امکان را می دهد که این نسخه Last of Ace را مطابق با استانداردهای خودمان و شما برسانیم.

ما هیجان زده هستیم که The Last of Ace 1 را به یک پلتفرم جدید بیاوریم و داستان فراموش نشدنی بقای جوئل و الی را برای بازیکنان جدید و قدیمی بیاوریم، و امیدواریم که آنها همچنان منتظر انتشار آن در 28 مارس برای رایانه شخصی باشند. تیم Naughty Dog از حمایت و اشتیاق شما قدردانی می کند و ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه به زودی هستیم.

نزدیک به یک دهه از Last of Ace می گذرد، اما میراث آن با میزان حمایتی که از بازسازی اخیر پلی استیشن 5 و سری HBO دریافت کرده است، بزرگتر از همیشه است. بنابراین با توجه به تعداد طرفدارانی که به سرعت در حال رشد هستند، می‌توان انتظار داشت که نسخه رایانه شخصی بهترین کیفیت ممکن را ارائه دهد و به نظر می‌رسد که دلیل تأخیر همین است.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی سونی پلی استیشن 5 با ظرفیت 825 گیگابایت

۲۸، ۱ ۲ ۰، ۰ ۰ ۰ به مرد
ببینید و بخرید

کنسول بازی Sony Playstation 5 Digital Edition با ظرفیت 825 گیگابایت

کنسول بازی Sony Playstation 5 Digital Edition با ظرفیت 825 گیگابایت

۲۵,۶۸۱,۰۰۰ به مرد
ببینید و بخرید

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و بررسی و پیش نمایش digikalag

پست با تاخیر Last of Ace 1 Remake PC اولین بار در DigiCala Mag. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.