نسخه جدید سیستم عامل تایزن برای تلویزیون های سامسونگ با یک ویژگی جالب عرضه می شود: بازیگرها

نسخه جدید سیستم عامل تایزن برای تلویزیون های سامسونگ با یک ویژگی جالب عرضه می شود: بازیگرها

نسخه جدید سیستم عامل تایزن برای تلویزیون های سامسونگ دارای ویژگی های جذابی است که اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

نسخه جدید سیستم عامل تایزن با تمرکز بر قابلیت های شخصی سازی و بهینه سازی بیشتر برای سرگرمی و بازی، هوش مصنوعی را نیز برای تلویزیون های این شرکت به ارمغان می آورد.

اوایل امروز، سامسونگ از سری جدید تلویزیون های خود رونمایی کرد که شامل تلویزیون های QLED، تلویزیون های Neo QLED (4K و 8K)، تلویزیون های OLED و تلویزیون های Micro LED می شود. همه این تلویزیون های جدید چندین ویژگی جدید از جمله ادغام بهتر با گوشی های هوشمند سامسونگ و سایر محصولات و خدمات موجود در اکوسیستم این شرکت را به ارمغان می آورند که همه اینها به لطف نسخه جدیدتر سیستم عامل تایزن است.

طبق معمول، از SmartThings Hub و Matter پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد دستگاه های خانه هوشمند سازگار را از تلویزیون کنترل کنید. بیایید نگاهی به تمام ویژگی های جدید سیستم عامل تایزن 2024 بیندازیم.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • Samsung Music Framework معرفی شد. فریم ها هم صحبت می کنند
  • سامسونگ در حال توسعه شارژرهای سریع جدید برای دستگاه های گلکسی است
  • نتایج مقایسه ای سری گلکسی اس 24 سامسونگ قدرت پردازنده های اگزینوس و اسنپدراگون را نشان داد.
  • ال جی اولین تلویزیون شفاف دنیا با صفحه نمایش OLED 4K را معرفی کرد

نسخه جدید سیستم عامل تایزن

نسخه 2024 سیستم عامل تایزن که در سری جدید تلویزیون های سامسونگ برای امسال عرضه شد، چندین ویژگی جدید و طراحی رابط کاربری به روز شده را به همراه دارد. به لطف ادغام با شناسه حساب سامسونگ، روی خود محتوا تمرکز می کند و محتوای شخصی شده را برای هر یک از اعضای خانواده ارائه می دهد. آنچه را که هر یک از اعضا مشاهده کرده است و ترجیحات محتوای آنها را به خاطر می آورد و از آن برای توصیه محتوای مشابهی که ممکن است دوست داشته باشد استفاده می کند.

نسخه به روز شده Samsung TV Plus، سرویس پخش رایگان و تبلیغاتی این شرکت، طراحی رابط کاربری جدیدی نیز دارد. دارای یک صفحه اصلی جدید با نمای کلی از محتوای اصلی و موجود، دسته بندی های اضافه شده و کشف محتوا بهبود یافته است. همچنین برای توصیه های محتوای بهتر به شناسه حساب سامسونگ کاربر متصل می شود.

نسخه جدید سیستم عامل تایزن برای تلویزیون های سامسونگ با یک ویژگی جالب عرضه می شود: بازیگرها
تصویری از نسخه جدید سیستم عامل تایزن

سامسونگ همچنین گواهی لوازم جانبی «طراحی شده برای Samsung Gaming Hub» را معرفی کرد. تجهیزات جانبی دارای این گواهینامه جدید از نظر عملکرد، کیفیت و قابلیت اطمینان با تلویزیون های هوشمند سامسونگ و مانیتورهای هوشمند مجهز به هاب گیمینگ سامسونگ آزمایش می شوند. PDP Replay Midnight Blue اولین لوازم جانبی در نوع خود است و یک کنترلر بازی بی سیم با طراحی مشابه با کنترلر Xbox، عمر باتری 40 ساعته، اتصال بی سیم بلوتوث LE 30 فوتی و شارژ USB Type-C است.

ویژگی‌های جدید بازی شامل Game Bar 4.0 است که می‌تواند چندین معیار مرتبط با بازی مانند ALLM، VRR، وضوح و موارد دیگر را در یک فضای مناسب نمایش دهد. ویژگی تنظیم خودکار هوش مصنوعی Game Bar 4.0 همچنین می تواند به طور خودکار سبک بازی را تشخیص دهد و کیفیت تصویر را بر اساس آن تنظیم کند. این می تواند یک نقشه کوچک را در یک بازی تشخیص دهد و آن را به مکان دیگری منتقل کند. نسخه جدید Samsung Gaming Hub با شناسه حساب کاربری سامسونگ کاربر همگام‌سازی می‌شود تا توصیه‌های شخصی بازی را ارائه دهد.

از طریق Samsung Daily+، نسخه جدید تایزن ادغام بهتری با Samsung Health ارائه می‌کند و محتوای تناسب اندام بیشتری و ردیاب ورزش را ارائه می‌دهد. Workout Tracker داده‌های تمرینی زنده از جمله ضربان قلب و مدت زمان تمرین را از Galaxy Watch کاربر روی تلویزیون نمایش می‌دهد. داده ها در بالای ویدیویی که در حال پخش است نمایش داده می شود و کاربران را سرگرم و مطلع می کند. سامسونگ همچنین ویدیوهای ورزشی با کیفیت بالا را از FlexIt، F45 و TechnoGym اضافه کرده است.

Mobile Smart Connect راهی برای کنترل برنامه‌ها و سرویس‌ها در تلویزیون‌های جدید سامسونگ با استفاده از تلفن هوشمندتان است. افزونه SmartThings Mobile یک گوشی را به یک کنترل از راه دور قابل تنظیم تبدیل می کند، حتی به گوشی اجازه می دهد تا به عنوان یک کنترلر بازی بی سیم صفحه لمسی استفاده شود. Vibrary قابلیت جدیدی است که تصاویر هنرمند مورد علاقه کاربر را با فعال کردن حالت محیطی با کیفیت بالا نمایش می دهد. کاربران همچنین می توانند تصاویر و فیلم ها را از گوشی خود به تلویزیون ارسال کنند. 360 Audio نیز در نسخه جدید سیستم عامل تایزن برای تلویزیون ها گنجانده شده است. هنگام پخش یک بازی، موسیقی یا ویدیوی سازگار از طریق Samsung Galaxy Buds سازگار، صدای فضایی تولید می شود.

نسخه جدید سیستم عامل تایزن همچنین سه ویژگی دسترسی جدید را برای تلویزیون های جدید سامسونگ به ارمغان می آورد: زیرنویس صوتی، حالت Relumino Together و Remote For Barrier Free. Audio Caption اولین ویژگی تلویزیون هوشمند در جهان است که از هوش مصنوعی و OCR برای خواندن زیرنویس‌های تعبیه‌شده و خواندن آن‌ها در زمان واقعی استفاده می‌کند. حالت Relumino Together به افراد کم بینا امکان مشاهده محتوا را می دهد. مرزهای عناصر را روی صفحه مشخص می کند و رنگ های متعادلی را ارائه می دهد و آن محتوا در کنار محتوای معمولی قابل مشاهده است. مشاهده محتوا برای افراد کم بینا و اعضای خانواده آنها به طور همزمان ایجاد کنید.

در تلویزیون فریم، نسخه جدید سیستم عامل تایزن نرخ تازه سازی متغیری را هنگام نمایش آثار هنری ارائه می دهد و هزینه برق را تا 10 درصد کاهش می دهد. عرضه Q-Symphony در سال 2024 به تلویزیون‌های سامسونگ اجازه می‌دهد با چندین بلندگوی بی‌سیم (مانند قاب موسیقی سامسونگ) و نوارهای صوتی برای محتوای فراگیرتر جفت شوند. نسخه قبلی این فناوری تنها امکان جفت شدن نوار صدا را با تلویزیون فراهم می کرد. مشخص نیست که آیا این نسخه جدید تایزن برای تلویزیون های قدیمی در دسترس خواهد بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • تلویزیون های ال جی QNED و QNED Mini LED در آستانه نمایشگاه CES 2024 رونمایی شدند.
  • تلویزیون بازی 85 اینچی Xiaomi TV A Pro معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
  • بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024؛ راهنمای خرید تلویزیون بازی
  • پرچمدار و گرانقیمت تلویزیون اسمارت اسکرین V5 پرو هواوی معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

نظر شما در مورد نسخه جدید سیستم عامل تایزن چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

منبع: sammobile

نسخه جدید سیستم عامل تایزن برای تلویزیون های سامسونگ دارای ویژگی های جذابی است که اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.