نسخه جدید HyperOS 2.0 قابلیت اسکن دوربین های مخفی را خواهد داشت – Tekrato

نسخه جدید HyperOS 2.0 قابلیت اسکن دوربین های مخفی را خواهد داشت – Tekrato

مقاله ای در مورد نسخه جدید HyperOS 2.0 قابلیت اسکن دوربین های مخفی را خواهد داشت اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

شایعات حاکی از آن است که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه نسخه جدیدی از سیستم عامل مبتنی بر اندروید خود به نام HyperOS 2.0 است. اگرچه اطلاعات زیادی در مورد این سیستم عامل جدید منتشر نشده است، اما سایت شیائومی تایم از اضافه شدن عملکردی برای تشخیص دوربین های مخفی خبر داده است.این ویژگی شایعه شده که “Camera Scanning” نام دارد، قرار است از سیگنال های شبکه محلی بی سیم (WLAN) برای شناسایی دوربین های مخفی اطراف استفاده کند.

اسکرین شات لو رفته نشان می دهد که رابط کاربری این ویژگی ساده است و با یک ضربه قابلیت اسکن را فعال می کند. علاوه بر این، پیام “شناسایی دوربین های مخفی برای محافظت از حریم خصوصی و امنیت شخصی” را نمایش می دهد.


بیشتر بخوانید:

  • عرضه جهانی گوشی تاشو شیائومی Mix Flip آغاز شده است
  • شیائومی تایید کرد که راه آسانی برای غیرفعال کردن تبلیغات رابط کاربری سیستم وجود ندارد

امکان اسکن دوربین های مخفی در HyperOS 2.0

اگرچه جزئیات فنی این ویژگی هنوز مشخص نیست، اما گفته می شود که از همان جستجوهای WLAN به عنوان برنامه متن باز Ingram در GitHub استفاده می کند.

انتظار می رود HyperOS 2.0 در اکتبر 2024، اولین سالگرد HyperOS 1.0، رونمایی شود. علاوه بر تشخیص دوربین، به‌روزرسانی احتمالاً عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد، ارتباطات بین دستگاه‌های شیائومی را تقویت می‌کند و گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری را برای کاربران ارائه می‌دهد.

شیائومی HiperOS در ماه اکتبر سال گذشته در چین در کنار پرچمداران سری Xiaomi 14 معرفی شد و این سیستم عامل جایگزین MIUI قدیمی شد. در ژانویه 2024، HyperOS با Poco X6 Pro وارد بازار هند شد و سپس در سه ماهه دوم سال جاری به دستگاه‌های دیگری مانند Poco M4 Pro، C65 و M6 گسترش یافت.

اگر قابلیت تشخیص دوربین مخفی به طور رسمی ارائه شود، می تواند استاندارد جدیدی برای ویژگی های حریم خصوصی در سیستم عامل های گوشی های هوشمند ایجاد کند. این امر به ویژه در زمانی که نگرانی ها در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت شخصی در اوج است، اهمیت دارد. اما باید دید که روش مبتنی بر WLAN در شرایط واقعی چقدر موثر خواهد بود.

اطلاعات فوق بر اساس شایعات است و هنوز توسط شیائومی تایید نشده است.

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات باتری Xiaomi 15 Pro و Xiaomi 15 Ultra فاش شده است
  • این گوشی های شیائومی هیچ به روز رسانی نرم افزاری دیگری دریافت نخواهند کرد

منبع: گجت ها

مقاله ای در مورد نسخه جدید HyperOS 2.0 قابلیت اسکن دوربین های مخفی را خواهد داشت اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.