نسخه ChatGPT-4o مانند یک انسان به جوک های شما می خندد – Tecrato

نسخه ChatGPT-4o مانند یک انسان به جوک های شما می خندد – Tecrato

مقاله نسخه ChatGPT-4o مثل یک انسان به جوک های شما می خندد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

OpenAI با معرفی نسخه ChatGPT-4o تحول بزرگی در زمینه تعامل با هوش مصنوعی ایجاد کرده است. نسخه جدید به شما امکان می دهد با چت بات از طریق صدا و تصویر زنده چت کنید که فراتر از تعامل متنی معمول است.اول از همه، شاید نسخه ChatGPT-4o بتواند به سوالات و مکالمات به درستی پاسخ دهد، به نظر یک تغییر سطحی در مدل تعاملی است. اما با نگاهی به چندین ویدیو که OpenAI با این اعلامیه منتشر کرد، می‌توان گفت که این توسعه تغییر بزرگی در نحوه تفکر و تعامل ما با مدل‌های بزرگ زبان خواهد بود. حال در پاسخ به سوال ChatGPT-4o چیست؟ می توانیم یک پاسخ کلی بدهیم و ممکن است کمی ترسناک به نظر برسد. “انسان بی بدن چیست”


بیشتر بخوانید:

  • مدل جدید GPT-4o برای رقابت با گوگل جمینی ارائه شد [+ویدیو]
  • OpenAI نسخه دسکتاپ ChatGPT را معرفی کرد. سریع تر، کامل تر و کاربردی تر

نسخه ChatGPT-4o انسانی تر کار می کند

در ویدئوهای منتشر شده از این چت بات، شاهد واکنش های انسانی و غیرکلامی بیشتری از ChatGPT-4o هستیم که آن را به یک دستیار باهوش تر و انسانی تبدیل می کند. به عنوان مثال، در یکی از ویدیوها، یک پدر منتظر نظر ChatGPT-4o را در مورد شوخی پدر می‌پرسد و ربات چت با خنده و لحنی دوستانه پاسخ می‌دهد که این تجربه را واقعی‌تر و لمس‌کننده‌تر می‌کند.

 

بعلاوه، سرعت پاسخ ChatGPT-4o به 320 میلی ثانیه کاهش یافته است و این تفاوت در تعاملات طولانی و سوالات متناوب بسیار مشهود است. در یک نسخه نمایشی، ربات چت به درخواست های کاربر برای تنظیم سرعت شمارش با لحنی خسته کننده اما انسانی پاسخ می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه ChatGPT-4o توانایی واکنش به تصاویر است. در یک ویدیو، چت بات با دیدن عکس یک سگ بامزه با صدایی کودکانه واکنش نشان می دهد که نشان دهنده تلاش برای ایجاد یک تعامل انسانی بیشتر است.

اگرچه ChatGPT-4o گاهی اوقات اشتباهات خنده‌داری مرتکب می‌شود، مانند شروع به خواندن به زبان فرانسوی در وسط یک آهنگ انگلیسی، توانایی آن در پذیرش و تصحیح اشتباهاتش بسیار انسانی است.

این ویژگی ها باعث می شود که ChatGPT-4o بتواند ارتباط عاطفی قوی تری با کاربران برقرار کند. به عنوان مثال، در یک دمو، ربات چت به شخصی به نام راکی ​​کمک می کند تا با لحنی دوستانه و شوخ طبعی برای مصاحبه با OpenAI آماده شود. وقتی راکی ​​کلاه احمقانه‌ای بر سر می‌گذارد، چت‌بات می‌خندد و با لحنی دوستانه به او می‌گوید که جلب توجه می‌کند، حتی اگر برای مصاحبه مناسب نباشد.

با این نوآوری ها، به نظر می رسد که ChatGPT-4o در راه ایجاد است تعاملات انسانی و طبیعی بیشتر در حال پیشرفت است و به زودی کاربران می توانند تجربه ای نزدیک به تعامل واقعی با این داشته باشند هوش مصنوعی دارند.

بیشتر بخوانید:

  • طراحی لوگو با هوش مصنوعی
  • سایت ساخت عکس با هوش مصنوعی.
  • بهترین سایت های هوش مصنوعی
  • بهترین هوش مصنوعی رایگان

منبع: arstechnica

مقاله نسخه ChatGPT-4o مثل یک انسان به جوک های شما می خندد اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با تکنولوژی. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.