نسل سوم چیپ اسنپدراگون ۶ کوالکام معرفی شد. نسخه ضعیف شده اسنپدراگون ۷s نسل ۲! – بارها و بارها

نسل سوم چیپ اسنپدراگون ۶ کوالکام معرفی شد. نسخه ضعیف شده اسنپدراگون ۷s نسل ۲! – بارها و بارها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 3 در واقع می توان گفت که این تراشه همان اسنپدراگون 7 نسل دوم کوالکام است اما کمی ضعیف تر است.

کوالکام امروز بی سر و صدا چیپست جدید خود را با این نام معرفی کرد اسنپدراگون 6 نسل سوم فاش شد این پردازنده با کد SM6475-AB شناخته می شود و در ساخت گوشی های هوشمند اولیه و مقرون به صرفه استفاده خواهد شد. به طور کلی، به نظر می رسد این تراشه یک نسخه ضعیف از نسل دوم اسنپدراگون 7 باشد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • نازک ترین تراشه حافظه برای گوشی های هوشمند با ظرافت یک ناخن ارائه شده است
  • نتایج بنچمارک تراشه Exynos 1580 سامسونگ منتشر شد. 17 درصد بهبود نسبت به نسل قبل
  • نتایج بنچمارک نشان می دهد که تراشه جدید مدیاتک بهتر از اسنپدراگون 8s Gen 3 عمل می کند.
  • ایلان ماسک: تراشه های Neuralink تا سال 2026 در بیش از 1000 بیمار کاشته می شود

مشخصات تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 3

چیپست کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 3 محصولی مهم و ارزشمند در صنعت موبایل محسوب می شود. برندهای تولید کننده گوشی های هوشمند با استفاده از این چیپست می توانند دستگاه هایی با عملکرد بالا و قابل قبول با قیمتی مقرون به صرفه به کاربران ارائه دهند.

تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 3

نسل سوم اسنپدراگون 6 دارای 4 هسته Cortex-A78 با کلاک 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با کلاک 1.8 گیگاهرتز است.

اگر به خاطر داشته باشید، تراشه نسل دوم اسنپدراگون 7s همچنین دارای 4 هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 با کلاک 1.95 گیگاهرتز بود و از پردازنده گرافیکی Adreno 710 برای پردازنده گرافیکی استفاده می کرد. بنابراین می توان گفت که این دو تراشه کوالکام از بسیاری جهات شبیه هم هستند.

با این حال، برخی از تفاوت ها وجود دارد; به عنوان مثال، نسل دوم اسنپدراگون 7s از نرخ رفرش 144 هرتز و رزولوشن +FHD پشتیبانی می کند، در حالی که نسل سوم اسنپدراگون 6 از این قابلیت پشتیبانی نمی کند. اما جدای از آن، تفاوت محسوسی بین این دو تراشه احساس نمی شود و عملا می توان گفت که کوالکام همان تراشه قدیمی را با نامی جدید دوباره معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید:

  • کوالکام قصد دارد پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون ایکس پلاس را در IFA 2024 معرفی کند.
  • تراشه نسل سوم اسنپدراگون 7s کوالکام برای اولین بار در بنچمارک Geekbench ظاهر شد
  • نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام 30 درصد گرانتر از نسل سوم خواهد بود!
  • قرارداد جدید کوالکام و منچستریونایتد برای فصل 2024/2025 لیگ برتر انگلیس
  • کوالکام به دنبال راه حلی برای تسهیل به روز رسانی اندروید است

نظر کاربران بازیگرها در مورد تراشه کوالکام اسنپدراگون 6 نسل 3 چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما همراه باشید.

منبع: گجت ها

نسل سوم چیپ اسنپدراگون 6 کوالکام معرفی شد. نسخه ضعیف شده اسنپدراگون 7s نسل 2! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.