نسل چهارم اسنپدراگون ۸ کوالکام می تواند با سرعت ساعت بی سابقه ای با اپل رقابت کند – بازیگرها

نسل چهارم اسنپدراگون ۸ کوالکام می تواند با سرعت ساعت بی سابقه ای با اپل رقابت کند – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

گزارش های جدید حاکی از آن است که پردازنده نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام ممکن است بهتر از حد انتظار عمل کند. بر اساس اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، این تراشه می تواند به سرعت کلاک بالاتری نسبت به آنچه قبلاً در لیست Geekbench تایید شده بود برسد.

بر اساس گزارش gizmochina، Digital Chat Station ادعا می کند که هسته اصلی این پردازنده می تواند به سرعت 4.37 گیگاهرتز برسد، در حالی که سرعت کلاک این پردازنده قبلاً 4.09 گیگاهرتز اعلام شده بود. نسل Snapdragon 8 می تواند رقابت نزدیکی با پردازنده A18 Pro اپل باشد که گفته می شود حداکثر سرعت کلاک 4.45 گیگاهرتز دارد.

نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام احتمالا با سرعت کامل عرضه خواهد شد

از سوی دیگر، Digital Chat Station اعلام کرد که پردازنده MediaTek Dimension 9400 با سرعت کلاک بسیار پایین تر، در حدود 3.66 گیگاهرتز، راه اندازی خواهد شد.

در واقع، چندین گزارش حاکی از آن است که Dimension 9400 ممکن است عملکرد بهتری نسبت به نسل چهارم اسنپدراگون 8 داشته باشد، به ویژه به لطف استفاده از هسته جدید Cortex-X925 ARM. Digital Chat Station حتی ادعا می‌کند که Dimensity 9400 از CPUهای اپل و کوالکام در عملکرد در هر چرخه (IPC) و هسته Cortex-X5 آن از هسته‌های Nuvia کوالکام و A17 Pro اپل برتری دارد.

اسنپدراگون 8 نسل 4

همچنین انتظار می‌رود که کوالکام ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را با اسنپدراگون 8 نسل 4 معرفی کند. برای مثال، این تراشه ممکن است دارای یک ویژگی شبیه به «نسل فریم DLSS» برای پردازنده گرافیکی Adreno 760 باشد که می‌تواند به بهبود تجربه بازی کمک زیادی کند مقیاس بندی هوشمندانه تصاویر

عملکرد واقعی این تراشه ها به عواملی فراتر از سرعت ساعت بستگی دارد. معماری، بهره وری انرژی و بهینه سازی نرم افزار نیز نقش کلیدی در تعیین قابلیت های واقعی این پردازنده ها خواهند داشت.

باید منتظر انتشار نتایج بنچمارک رسمی و عرضه دستگاه های مجهز به این تراشه ها باشیم تا ببینیم این پردازنده های جدید کوالکام و مدیاتک چگونه با هم مقایسه می شوند. اما در حال حاضر، این افشاگری نشان می دهد که رقابت برای برتری در دنیای موبایل همچنان ادامه دارد و کوالکام ممکن است شگفتی هایی در آستین خود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

  • Qualcomm Snapdragon 6 نسل 3 برای رقابت با Exynos 1480 وارد میدان شد.
  • سری Galaxy S25 با تراشه اسنپدراگون عرضه می شود. Exynos فقط برای گوشی های تاشو

مقاله نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام می تواند با سرعت ساعت بی سابقه ای با اپل رقابت کند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.