نسل چهارم اسنپدراگون ۸ کوالکام ۳۰ درصد گرانتر از نسل سوم خواهد بود! – بارها و بارها

نسل چهارم اسنپدراگون ۸ کوالکام ۳۰ درصد گرانتر از نسل سوم خواهد بود!  – بارها و بارها

نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام 30 درصد گرانتر از نسل سوم خواهد بود! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

همانطور که می دانید، تراشه ساز معروف دنیای فناوری، کوالکام، به زودی متوقف خواهد شد تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 آشکار خواهد شد. حال گفته می شود این تراشه نسبت به نسل قبل افزایش قیمت خواهد داشت.

نسخه بعدی چیپ کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 با نام اسنپدراگون 8 نسل 4 مدتی است که گزارش ها و اخبار افشاگران مطرح نشده است. موضوع اصلی مورد بحث در مورد این تراشه قیمت آن است. حالا یک افشاگر به نام یوگش برار مدعی شده است که قیمت این تراشه بسیار بالاتر از نسل فعلی خواهد بود.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • قرارداد جدید کوالکام و منچستریونایتد برای فصل 2024/2025 لیگ برتر انگلیس
  • کوالکام به دنبال راه حلی برای تسهیل به روز رسانی اندروید است
  • کوالکام تاریخ عرضه اسنپدراگون 8 نسل 4 را تایید کرده است
  • کوالکام سی پی یو اسنپدراگون ایکس پلاس آرم مبتنی بر ویندوز را می سازد

قیمت کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 4

به گفته یوگش برار، چیپست جدید کوالکام قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی خود خواهد داشت. این چیپست جدید بین 220 تا 240 دلار قیمت خواهد داشت که نشان دهنده افزایش قیمت 25 تا 30 درصدی نسبت به اسنپدراگون 8 نسل 3 است. اسنپدراگون 8 نسل 4 قرار است اواخر امسال (اکتبر) در رویداد رسمی Snapdragon Summit معرفی شود. . با این حال، انتظار می رود این چیپست در گوشی های 2025 ظاهر شود.

اسنپدراگون 8 نسل 4
اسنپدراگون 8 نسل چهارم

طبق شایعات، کوالکام از فرآیند 3 نانومتری TSMC N3E در تولید نسل چهارم اسنپدراگون 8 استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، هسته ARM اسنپدراگون 8 نسل 3 با هسته خود توسعه یافته Oryon جایگزین خواهد شد. استفاده از هسته Oryon دلیل اصلی افزایش قیمت این چیپست است. چیپست نسل سوم اسنپدراگون 8 کوالکام در حال حاضر بین 190 تا 200 دلار قیمت دارد.

علاوه بر این، شایعه شده است که کوالکام در حال طراحی مجدد است پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 با فرکانس هدف 4.26 گیگاهرتز این بازطراحی و بهینه سازی با هدف رقابت با پردازنده های M4/A18/Pro اپل می باشد و می تواند عامل دیگری برای افزایش قیمت نجومی این قطعه باشد.

با این حال، سازنده هنوز هیچ بیانیه رسمی برای تایید کیفیت تغییرات انجام شده و قیمت چیپست نسل بعدی اسنپدراگون 8 منتشر نکرده است. با نزدیک‌تر شدن به عرضه در ماه اکتبر، مطمئناً جزئیات بیشتری در مورد پردازنده جدید کوالکام مشخص خواهد شد. کوالکام اسنپدراگون 8 نسل چهارم آشکار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

  • Exynos W1000 به عنوان اولین تراشه 3 نانومتری سامسونگ با مشخصات برجسته معرفی شد
  • نسل چهارم تراشه اسنپدراگون 8 مجهز به پردازنده گرافیکی با معماری جدید و پیشرفته
  • جلسه محرمانه اپل با TSMC برای رزرو تولید تراشه 2 نانومتری
  • کوالکام تراشه اسنپدراگون ایکس پلاس خود را با سریع ترین NPU لپ تاپ دنیا معرفی کرد
  • سامسونگ و کوالکام سرعت 5G را 20 درصد افزایش داده اند

کاربران بازیگرها، نظر شما در مورد چیپ جدید اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام و قیمت آن چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

نسل چهارم اسنپدراگون 8 کوالکام 30 درصد گرانتر از نسل سوم خواهد بود! اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/