نظرات بینندگان در مورد قسمت دوم فصل پنجم Life After Life.

نظرات بینندگان در مورد قسمت دوم فصل پنجم Life After Life.

قسمت دوم زندگی پس از زندگی فصل پنجم. سه شنبه 1 اسفند 1402 از شبکه چهارم سیما پخش شد. در زیر برخی از نظرات بینندگان قسمت دوم زندگی پس از زندگی را درباره این قسمت به اشتراک می گذاریم.

🔸 این قسمت: پین رویایی
آزمایشگر: داوود سلیمانی

همچنین می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید:

نظرات بینندگان در مورد قسمت دوم زندگی پس از زندگی فصل 5

و کپی کنید: نمی دانم چرا تجربه ها با سال های اول متفاوت است. قبل از اینکه فاز مذهبی نداشته باشه یه بار عوض شد. از برکات صدا و سیما.

هدی: چقدر عجیبه ازدواج کردن و بچه دار شدن تو زندگی اونجا!!!!

آینه: من اصلا نتونستم با این قسمت ارتباط خوبی برقرار کنم. مرحله دینی که پیش می آید، وجود من رد می کند. و نحوه بیان آزمایشگر می تواند در جذب عموم بسیار موثر باشد، متاسفانه با آزمایشگر تماسی نداشتم. من معنویت را فراتر از دین می فهمم.

نستر: آقای موزونی خسته نباشید صدای مهمانان این فصل به دلیل لحن صدای خودشان یا مشکل صداگذاری خیلی نامفهوم است.

مسلمان: ای کاش تصمیم گیرندگان در نظر داشته باشند که این برنامه پربیننده ترین برنامه افطاری تمام دوران بوده است. او در تمام مسابقات اول شده است. او جوایز و تقدیرنامه های متعددی را دریافت کرده است. بخشی از لیست این موفقیت ها در اپلیکیشن رسمی برنامه منتشر شده است. پس انتظار می رود سازمان محترم صدا و سیما با توجه به علاقه مردم برنامه تکرار بهتری را انتخاب کند تا همگان بتوانند آن را تماشا کنند. مثلا ده شب. این برنامه برای شبکه 4 سیما حکم جواهری در حلقه را دارد. دوستان؛ خیلی خوب است که با روابط عمومی سازمان صدا و سیما تماس بگیرید و این درخواست را مطرح کنید. تعداد: یکصد و شصت و دو (162)

دنیای عجیب و غریب: چه تجربه جدیدی، تشکیل خانواده در بهشت ​​برزخی واقعا عجیب بود، دوست دارم بدانم آیا تجربه های دیگری هم این تجربه را دارند؟

لینک کوتاه این مقاله: https://baghestannews.ir/?p=58012

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

نوشته شده توسط نظرات بینندگان درباره قسمت دوم زندگی پس از زندگی فصل پنجم برای اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.