نظرات کاربران در شب های مافیا، فصل ۲، قسمت ۷

نظرات کاربران در شب های مافیا، فصل ۲، قسمت ۷

در این بخش از سایت خبری بازیگرها درباره نظرات کاربران در مورد قسمت هفتم از فصل دوم زودیاک شب های مافیا مقاله ای برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زودیاک فصل 2 قسمت 7 پخش شد

قسمت هفتم از فصل دوم رئالیتی شو شب های مافیا با نام زودیاک یکشنبه 14 فروردین ساعت 14:03 ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلمو پخش شد.

در ضمن می توانید لینک های قانونی دانلود این فصل از شب های مافیا را از سایت بازیگرها دریافت نمایید:

دانلود قسمت دوم شب های مافیا ( زودیاک ) – کلیک

اما در زیر برخی از نظرات کاربران و مخاطبین در مورد قسمت 7 از فصل دوم Mafia Zodiac Nights را بیان خواهیم کرد. همچنین می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید:

نظرات کاربران قسمت هفتم شب های مافیا فصل دوم

عرفان: برنده واقعی این بازی اشکان دلاوری است، هیچکس او را صدا نمی کند که بازی را به نام خودش ببرد، ممنون.

ماه سادات: آقای زودیاک کارگردان جان، تو خواننده نیستی، تو بازی نیستی… علاوه بر این، بازی را بلد نیستی.

مینا یزدان پور: باعث شد شهر دو بازیکن احمق و ضعیف آصف را از دست بدهد و بدتر از آن طالبی شدند که نمی توانند محکم صحبت کنند. وقتی آصف تحقیقات طالبی را دریافت می کند، دوباره او را به عنوان یک مظنون مافیایی دوست دارد و بعد از تحقیقات وقتی مثبت است، گردنش را نمی گیرد و هاردبال بازی نمی کند. قبل از پایان، بدن او بیرون خواهد بود و شهر به زودیاک دست نخواهد زد و او را نخواهد برد. چرا از سلبریتی ها برای تکمیل تیم استفاده می کنید، وقتی مجری و ورزشکار و بازیگر اینقدر می آیند، به بیننده ای که چند ساعت وقت می گذارد احترام نمی گذارید و کلا حرص می خورید، فقط کسانی که بازی را دنبال می کنند و قوانین. سرم درد می کند از دست اینها خیلی حرص خوردم. دو، طالبی که من چیزی شلیک نکردم.

ستاره: سوال من این است که چرا همه افراد باهوش در گروه تنبل هستند؟ چرا گروه عقد باید جذاب و گروه عقد خسته کننده باشد؟

لینک کوتاه این مقاله: https://baghestannews.ir/?p=59043

(برای کپی روی لینک کلیک کنید)

نوشته شده از نظرات کاربران در فصل دوم سریال Mafia Nights Zodiac قسمت 7 برای اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.