نظر سام آلتمن در مورد هوش مصنوعی چیست؟ فرصت یا تهدید – تکراری

NZCQ6UQFVZIUPLMBJBWDCFOXX4

نظر سام آلتمن در مورد هوش مصنوعی چیست؟ فرصت یا تهدید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

چند ماه پیش سام آلتمن مدیر عامل OpenAI برنامه های بلندپروازانه خود را برای توسعه هوش مصنوعی ارائه کرد. او حتی به دنبال بودجه های میلیاردی برای اجرای برنامه های بلندپروازانه خود بود. اما حالا پس از چند ماه نگرانی خود را از توسعه فناوری هوش مصنوعی ابراز کرده است.آلتمن معتقد است که پیشرفت فناوری هوش مصنوعی در حال ظهور اثرات مخربی بر مشاغل و اقتصاد خواهد داشت. او نظرات خود را در این مورد در پانل موسسه بروکینگز در مورد هوش مصنوعی و ژئوپلیتیک به اشتراک گذاشت.


بیشتر بخوانید:

  • گوگل هفته آینده با رقیب خود روبرو خواهد شد
  • OpenAI ابزاری برای تشخیص تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی ایجاد می کند

سم آلتمن: هوش مصنوعی می تواند به یک مشکل بزرگ برای شرکت ها تبدیل شود

هنگامی که از او در تاثیر. هوش مصنوعی نظر ایشان را در مورد انتخابات جویا شدند. وی به موضوع مهمتری اشاره کرد: اقتصاد آینده. او می‌گوید: «آنچه در حال حاضر بیش از همه مرا نگران می‌کند این است که وسعت هوش مصنوعی چه نوع تغییرات اجتماعی و اقتصادی می‌تواند ایجاد کند.

نگرانی آنها بیشتر این بود که چگونه توسعه این فناوری بر مشاغل مختلف و در نهایت اقتصاد تأثیر می گذارد. او تعجب کرد که مردم به عواقب این کار فکر نمی کردند.

آلتمن می‌گوید: «GPT-4 هنوز خطر قابل‌توجهی برای شرکت‌ها ندارد و باعث می‌شود مردم فکر کنند، «اوه، ما خیلی نگران این موضوع بودیم، باشه». من می ترسم که آن را به اندازه کافی جدی نگیریم.

بر اساس پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول (IMF) در اوایل سال جاری، فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی می‌تواند بر 60 درصد مشاغل در اقتصادهای پیشرفته تأثیر بگذارد. گزارش شده است که نیمی از مشاغل جهان خودکار خواهند شد، به این معنی که بسیاری از مشاغل از بین خواهند رفت. دقیقاً همان چیزی که سم آلتمن نگران آن است.

او سال گذشته در مصاحبه ای با CNBC اظهار داشت که از هوش مصنوعی می ترسد زیرا این فناوری در از بین بردن مشاغل خاص مهارت دارد. اگرچه این ابزارها می توانند به افراد در کارشان کمک کنند و به آن ها اجازه دهند در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهند، اما این نباید باعث شود که جنبه تاریک آنها را نادیده بگیریم، به ویژه اکنون که بسیاری از مدیران اعلام کرده اند برای بهره وری و کارایی بهتر، شغل ها جایگزین چیزی شده اند که هوشمندی را جایگزین کرده است. ساختگی. هوش مصنوعی را باز کنید

بیشتر بخوانید:

  • غیر رسمی: سامسونگ از TPU گوگل در تراشه های هوش مصنوعی خود استفاده خواهد کرد
  • دسترسی به تراشه های هوش مصنوعی ایالات متحده برای چین به طور فزاینده ای محدود می شود
  • تراشه هوش مصنوعی سامسونگ با نام Mach-1 در سال 2025 ارائه می شود
  • چیپست Dimensity 9400 احتمالاً سودآورترین تراشه مدیاتک خواهد بود

نظر کاربران بازیگرها در مورد اظهارات سام آلتمن چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

نظر سام آلتمن در مورد هوش مصنوعی چیست؟ فرصت یا تهدید اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.