نظر کاربران در مورد قسمت ۱۷ فصل دوم پدرخوانده چه بود؟

نظر کاربران در مورد قسمت ۱۷ فصل دوم پدرخوانده چه بود؟

در این قسمت از سایت بازیگرها، نظر کاربران درباره قسمت 17 فصل دوم پدرخوانده چگونه بوده است؟ نقد و بررسی برخی از بینندگان و بینندگان برنامه رئالیتی پدرخوانده قسمت هفدهم فصل جدید، مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

در قسمت جدید پدرخوانده چه گذشت؟

قسمت هفدهم از فصل دوم برنامه رئالیتی شو پدرخوانده در روز پنجشنبه 2 آذر 1402 از پلتفرم فیلم نت پخش شد.

سایت بازیگرها هر پنجشنبه به محض انتشار قسمت جدید پدرخوانده لینک های دانلود قانونی را منتشر می کند. می توانید کلمه را جستجو کنید دانلود فیلم پدرخوانده بازیگرها به سایت ما بروید، آن را دانلود کنید و به صورت قانونی تماشا کنید.

اگر هنوز موفق شدید نگاه کنید پدرخوانده، قسمت 17، فصل 2 اگر این کار را نکرده اید، می توانید آن را به صورت قانونی از لینک زیر دانلود و مشاهده کنید:

دانلود سریال The Godfather فصل 2 قسمت 17 با لینک مستقیم و قانونی کامل – کلیک

لینک دانلود قسمت 17 سریال پدرخوانده فصل 2 با تمام کیفیت

———————————————— —————-

خرید کارت بازی فکری سناریوی کارت مافیا The Godfather 2 (می توانید آنها را در دیجی کالا سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید، برای رفتن به صفحه سفارش روی تصویر کلیک کنید)

بازی کارتی مافیایی The Godfather Scenario 2

بازی ورق مافیا سناریو پدرخوانده 2 دارای 21 کارت (3 کارت مافیا، 8 کارت شهروند، 1 کارت مستقل، 2 کارت بی نام و 5 کارت خروج)، مجموعه ای از کارت های یک بازی 11 نفره با مدیر سبک پدرخوانده، نت دیزاین پلتفرم و تولید شده است: برای آموزش نحوه بازی و توضیح نقش ها، برگه راهنمای داخل محصول توضیحات مفصلی ارائه می دهد: قصد اولیه از طراحی و تولید این محصول صرفاً عدم وجود کارتی کامل و مقرون به صرفه در As a بوده است. در نتیجه پس از دریافت توسط علاقه مندان و نظرات متعدد، شروع به تولید این محصول نیز کردیم. جنس کارت 145 گرم گلاسه، چاپ دوبل و یک لایه سلفون مات است که مقاومت آن را چند برابر می کند.
———————————————— —————-

در زیر نظرات برخی از بینندگان و مخاطبان قسمت 17 سریال پدرخوانده فصل 2 را تحلیل می کنیم. اگر نظری دارید می توانید در قسمت نظرات بنویسید تا در متن قرار گیرد:

نظرات کاربران در مورد پدرخوانده فصل 2 قسمت 17

فرشاد:

بازی قشنگی بود خوش ساخت واقعا بهار و آرمین بهترین بازیکن پیغمبر هستن واقعا نمیفهمم دو دستی داره چیکار میکنه یعنی یه کاری میکنه نه شهر بهش اعتماد میکنه نه مافیا می توان او را سفید کرد، یکی از پیامبران را می توان در کافه ها برد، دوستان بازیکنانی که اسم و رسم دارند، عجله کنید. آنها مانند وفاداران زودیاک، صفا و آهنگ شب های مافیایی هستند، زیرا آنها بیش از حد روشن هستند. “این شهر هیچ تفاوتی با هفته گذشته نداشت. منظورم این است که دو نفر هستند که گرفتار می شوند، آنها فقط بیرون می روند، یا شهر زنگ می زند، یا مافیای شهر هوشمند نیست. اگر یک هفته پیش اتفاق می افتاد، این اتفاق نمی افتاد. به لطف تیم مافیایی به خصوص امیرعلی و مجید که حداقل به خاطر کمک نکردن به دوستانشان کمک نمی فروشند اتفاق افتاده است.

نظرات کاربران درباره قسمت 17 فصل دوم پدرخوانده چگونه بود؟ اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.