نفیسه روشن: من و سردار آزمون تنها نرفتیم بیرون

نفیسه روشن: من و سردار آزمون تنها نرفتیم بیرون

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان از تجربه حضور در ورزشگاه آزادی و تماشای بازی تیم ملی حکایت جالبی دارد.

به گزارش صبح به نقل از ایلنا، نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکی از بانوانی بود که موفق شد وارد ورزشگاه آزادی شود و دیدار تیم ملی ایران مقابل بولیوی را تماشا کند.

او در گفتگو با ما از نحوه ورودش به ورزشگاه و تجربیاتی که در این زمینه به دست آورده و حواشی آن گفت.

همیشه از بیرون با حسرت به ورزشگاه آزادی نگاه می کردم

من یکی از کسانی بودم که نگران حضور در ورزشگاه و تماشای بازی فوتبال تیم ملی کشورم بودم و همیشه وقتی از اتوبان آزادگان عبور می کردم و ورزشگاه آزادی را می دیدم از خودم می پرسیدم که چرا نباید اجازه حضور در ورزشگاه را داشته باشم و حضور داشته باشم. قادر به تماشای یک مسابقه فوتبال.

همیشه به این فکر می کردم که اگر وارد ورزشگاه شویم چه اتفاقی می افتد و چه مشکلی دارد که چنین مجوزی به ما نمی دهند. اینها سوالاتی بود که خوشبختانه توانستم پاسخ آنها را پیدا کنم.

من خوش شانس بودم که توانستم به استادیوم بروم

سه ساعت قبل از شروع بازی به من اطلاع دادند که حضور بانوان در این بازی رایگان است و من یکی از افرادی هستم که این مجوز را دریافت کردم.

این موضوع خیلی دیر اتفاق افتاد و اطلاع رسانی در مورد آن درست و به موقع نبود. 3 ساعت مانده به شروع مسابقه از منطقه زعفرانیه باید به ورزشگاه آزادی می رفتم و در واقع 90 دقیقه آنجا بودم و اگر فیلمبرداری می کردم یا وقتم به نحو دیگری تنگ می شد ممکن بود چنین چیزی را از دست بدهم. فرصت بازی برای تیم ملی نیست. برای دیدن از نزدیک

من از طریق آشنایان بازیکنان تیم ملی دعوت شدم نه فدراسیون

دعوت من به ورزشگاه آزادی از طرف فدراسیون نبود و از طریق آشنایان و نزدیکان بازیکنان این اتفاق افتاد.

دو نفر از آشنایان و اقوام بازیکنان تیم ملی به من اطلاع دادند و برای این بازی دعوت کردند و گفته می شود که فدراسیون مستقیما از ما دعوت کرده و دعوت نامه فرستاده است که صحت ندارد و من تکذیب می کنم.

من رهبر خانم ها نبودم

در برخی رسانه ها عنوان شد که من به عنوان سرپرست بانوان در ورزشگاه حاضر شدم و چنین مسئولیتی بر عهده داشتم که نه درست است و نه درست.

قبل از شروع بازی من جزو خانم هایی بودم که قرار بود به عنوان لیدر در ورزشگاه حاضر شوم و لباس لیدر را به من دادند تا با آن عکس یادگاری بگیرم و این تمام ماجرا بود و من لیدر نبودم. .

شرح حال و هوای ورزشگاه در نگاه اول

واقعا حس خوب و وصف ناپذیری بود که با ورود به تونل منتهی به سکوها تجربه کرد.

فضای بزرگ با انرژی مثبت فراوان، تشویق حضار و صدای شیپورها حس عجیبی ایجاد کرده بود که آدم را به وجد می آورد.

واقعا جای تاسف است که خانم ها نمی توانند این فضای شگفت انگیز و جالب را تجربه کنند و من واقعا دلیل ممنوعیت آن را نمی دانم.

از یک مامور زن فحش و ناسزا شنیدیم اما از مخاطب نه

آقا از طرف تماشاگران مورد توهین قرار نگرفتیم و کوچکترین مشکلی وجود نداشت که بتواند احساس امنیت ما را از بین ببرد و محیط پر از احترام بود و فکر می کنم حتی ورود ما به ورزشگاه باعث می شود که حتی اگر اتفاقات بد همیشه رخ می دهد، دیگر تکرار نمی شود یا خیلی کمتر می شود و با حضور ما خیلی مسائل را در نظر می گیرند.

حتی لحن بد و توهین آمیزی از یک مامور زن که فضای امنیتی آنجا را برای پوشش تماشاگران فراهم می کرد شنیدیم اما از سوی تماشاگران مرد کوچکترین توهینی به ما نشد.

با امنیت کامل وارد ورزشگاه شدیم و با امنیت کامل از آن خارج شدیم. البته فقط یکی از عوامل زن اینطور رفتار کرد و عوامل زیادی در ورزشگاه حضور داشتند که با چهره ای خوب و برخوردی بسیار دوستانه برای تامین امنیت و آرامش ما حضور داشتند و رفتاری وظیفه شناسانه داشتند که گزارش دادیم. رفتار آن عامل با آنها

با این حال، در همه جای یک جمعیت سخت کوش ممکن است یک نفر باشد که رفتار خوبی نداشته باشد

حضور بانوان در بازی ملی مشکلی ایجاد نمی کند

ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه مشکلاتی را به وجود آورده و پیش از این شاهد بودیم که بسیاری با تغییر چهره وارد ورزشگاه شدند.

در مورد کسانی که رنگین پوست هستند و طرفدار یکی از تیم های داخلی هستند نظری ندارم و ممکن است در بازی ها به هر حال برنده و بازنده باشند و تعصب رنگی باعث دعوا و درگیری و مشکلات شود. اما برای بازی ملی فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. وجود ندارد و امیدوارم از این به بعد حداقل زنان اجازه حضور در این جلسات را داشته باشند.

این بار باید اطلاع رسانی صحیح و به موقع انجام شود تا چنین مشکلاتی پیش نیاید.

هواداران خانم که در لیست دعوت نبودند هم وارد شدند

در بین خانم هایی که وارد ورزشگاه شدند فقط کسانی که در لیست دعوت بودند حضور نداشتند و تعدادی از هواداران خانمی که می خواستند وارد ورزشگاه شوند توانستند به ورزشگاه بیایند و من خودم وقتی وارد شدم 3 نفر را پشت در دیدم. استادیوم.

اینکه مردم می خواستند بیایند و پشت در می ماندند، کار خوبی نیست، اما باید به اطلاعیه ها توجه می کردند و اخبار را کامل می خواندند تا بفهمند حضور زنان چگونه بوده است.

نفیسه روشن و سردار آزمون تنها بیرون نرفته اند.

ما هر کاری می کنیم عده ای در فضای مجازی به ما فحش می دهند

برخی از افرادی که همیشه در فضای مجازی برای ایراد و فحاشی حضور دارند پس از این بازی ما را تنها نگذاشتند و گفتند چرا در حالی که همه خانم ها اجازه ورود ندارند به دیدن بازی رفتیم.

چرا نباید می رفتم؟ این قانونی است که مدت ها روی آن کار شده و قدم به قدم جلو می رود تا به جایی که انتظار داریم برسد.

در کشور ما افراد زیادی خواهان حضور بانوان در ورزشگاه هستند، اما باید توجه داشت که بسیاری از مردم به شدت با این موضوع مخالف هستند و شرایط جامعه ما اجازه نمی دهد چنین قانونی یک شبه تغییر کند. ما باید با چنین اقداماتی پیش برویم. او یک گام به جلو برداشت و این بازی و دعوت از زنان به این شکل هم قدم بزرگی بود.

اگر من و امثال من نمی رفتیم این قدم برداشته نمی شد و به نوعی کمک می کردیم که درهای ورزشگاه به روی خانم ها باز شود اما متاسفانه هر کاری که می کنیم به ما فحش می دهند.

ناراحت نشدم اما به وجد آمدم

واقعا دلیل این حساسیت ها را نمی دانم. آیا حضور در فضای شلوغ خطرناک است؟ خوب، ممکن است یک پاساژ بزرگ پر از جمعیت باشد، پس خطرناک است؟

بسیاری از اوقات ساحل پر از جمعیت است. جو ورزشگاه بسیار خوب بود و من به شخصه از آن خوشحال شدم.

من تقلب را نمی فهمم و نمی دانم چگونه یک نفر در استادیوم تقلب می کند، اما آن شخص باید در یک بازی بزرگ یا کنار دریا تقلب کند.
من اصلا چنین احساسی نداشتم.

چرا کشتی و شنا را در تلویزیون نشان می دهند؟

آنها می گویند دیدن فوتبالیست هایی که لباس های ورزشی آستین کوتاه و شورت ورزشی پوشیده اند سخت است و مردان در این شرایط نیمه برهنه هستند. اولا ما آنها را برهنه ندیدیم و از فاصله سکو تا زمین چیزی دیده نمی شود اما اگر چنین مشکلی وجود دارد چرا این مسابقات؟ پخش خواهد شد

چرا مثل کشتی که با دونده است تاپیک پخش می کنند؟ چرا شنا را پخش می کنند که یک تکه لباس کامل است؟ اگر مشکلی وجود دارد، اینها نباید در تلویزیون نمایش داده شوند.

می خواهم دوباره به استادیوم بیایم

از این به بعد هر بازی تیم ملی که اجازه ورود بانوان را بدهد با کمال میل به ورزشگاه می روم چون تجربه بی نظیری بود و دوست دارم دوباره آنجا باشم.

با پیراهن تیم ملی کشورم عرق می ریزم و علاقه زیادی دارم که بازی های تیم ملی را از نزدیک ببینم و امیدوارم باز هم شرایط مهیا شود.

خودشان را در ورزشگاه خالی می کنند

جو ورزشگاه به جوانان اجازه می دهد در این محیط خود را رها کنند.

شاید خیلی ها آنقدر بودجه برای تفریح ​​نداشته باشند و برای این افراد بهترین جا برای رهاسازی انرژی جایی مثل ورزشگاه آزادی است که با 20 هزار تومان می توانند چنین تفریحی داشته باشند، اما این موضوع از آنها دریغ می شود و فکر می کنم. این یک تصمیم اشتباه است

ماجرای دیدار با سردار آزمون چه بود؟

یک آشنای دور فامیلی و یک دوست مشترک داریم و یک روز که برای تفریح ​​بیرون بودیم تصادف کردیم و پیشنهاد شد که خانواده بنشینیم و صحبت کنیم و آقای آزمون هم آنجا بودند.

آنجا نه من و نه آقای آزمون نمی خواستیم عکسی از خانواده هایمان منتشر شود و به همین دلیل در تصویر نبودند. بودن

حداقل مشخص است که یک نفر پشت دوربین بوده و آن عکس را از ما گرفته است، اما برخی افراد بیکارند که برای هر چیزی سوژه پیدا کنند.

سردار آزمون من را به ورزشگاه دعوت نکرد

اینکه می گویند به خاطر دیدار با سردار آزمون به ورزشگاه دعوت شدم، درست نیست.

از طریق دوستان و اقوام دو بازیکن تیم ملی به این بازی دعوت شدم و بازی تیم ملی را از نزدیک تماشا کردم.

حتی زباله هایمان را هم جمع کردیم

شاید جالب باشد که بعد از پایان بازی حتی زباله هایی که روی زمین افتاده بود را جمع آوری کردیم و تمیزتر از آنچه بود به ورزشگاه آزادی تحویل دادیم.

باور کنید ورود خانم ها به ورزشگاه نه تنها مشکلی ایجاد نمی کند، بلکه حتی می تواند خیلی از مسائل را بهبود بخشد.

با ممنوعیتی مانند این برای هواداران، ما یک سرویس گردشگری برای کشورهای همسایه ایجاد کردیم و بسیاری از مردم مجبورند برای دیدن بازی تیم های خود به خارج از کشور بروند.

نفیسه روشن و سردار آزمون تنها بیرون نرفته اند.

استقلال، پرسپولیس، رئال، بارسا، علایق عجیب بازیگر زن

من یک طرفدار فوتبال هستم و عاشق تیم ملی کشورم هستم. شاید من مانند بسیاری از همکارانم تعصب رنگی آنچنانی نداشته باشم و چنین موضوعی دغدغه من نیست، اما واقعا تیم ملی کشورم را دوست دارم و یک فوتبالیست هستم.

در خانه بازی های فوتبال تیم ملی را می بینم و پلی استیشن بازی می کنم. من دوستان خوبی هم در استقلال و هم در پرسپولیس دارم و این دو تیم برای من تفاوتی ندارند و هر دو را دوست دارم.

فوتبال خارجی را هم دنبال می کنم و طرفدار هر دو رئال مادرید و بارسلونا هستم و بازی هر دو تیم را دوست دارم.

نوشته نفیسه روشن: من و سردار آزمون برای اولین بار صبح تنها بیرون نرفتیم. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.