نقدی کوتاه بر فیلم The Pale Blue Eye ; دراماتیزه شدن یک راز بزرگ + دانلود رایگان و بدون سانسور – اندلرن

نقدی کوتاه بر فیلم The Pale Blue Eye ;  دراماتیزه شدن یک راز بزرگ + دانلود رایگان و بدون سانسور – اندلرن

مطلب نقدی کوتاه بر فیلم The Pale Blue Eye ; دراماتیزه شدن راز بزرگ + دانلود رایگان و سانسور برای اولین بار در سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

چشم آبی یک فیلم دلهره‌آور معمایی آمریکایی به و کارگردانی اسکات کوپر با بازی کریستین است. با نقد فیلم The Pale Blue Eye همراه ما بمانید.

این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر لویی بایار در سال ۲۰۰۶ ساخته شده است. چشم آبی در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ در منتخب اکران شد، و از طریق پخش جریانی در ۶ ۲۰۲۳ توسط نتفلیکس منتشر شد. این فیلم نقدهای متفاوت از سویی دیگر کرد.

دانلود فیلم The Pale Blue Eye از تلگرام

نقد فیلم The Pale Blue Eye

نقد فیلم The Pale Blue Eye
نقد فیلم The Pale Blue Eye

داستان فیلم The Pale Blue Eye از این قرار است که در سال ۱۸۳۰، آگوستوس، کارآگاه کهنه‌کار، به بررسی سری قتل در آکادمی نظامی ایالات متحده آمریکا در وست پوینت پوینت، نیویورک نیویورک می‌پردازد. ادگار آلن پو، یک دانشجوی دانشکده افسری جوان او را کمک می‌کند. در ۶ ۲۰۲۱ اعلام شد که نتفلیکس این فیلم را به قیمت ۵۵ میلیون دلار در بازار فیلم اروپا خرید کرده است.

فیلمبرداری در نوامبر ۲۰۲۱ در مسافرخانه تاریخی کامپس در لف‌لین‌تاون، پنسیلوانیا آغاز شد. در دسامبر، فیلمبرداری در کالج وست مینستر در نیو ویلمینگتون، پنسیلوانیا انجام شد. چشم آبی در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۲ در سینماهای اکران می شود، و پس از آن از طریق پخش جریانی در ژانویه ۲۰۲۳ در نتفلیکس در امکان قرار گرفتن.

تحلیل فیلم چشم آبی روشن

بررسی فیلم The Pale Blue Eye، داستان فیلم The Pale Blue Eye
بررسی فیلم The Pale Blue Eye

بازی‌های فیلم هستند، بیل یک لندور فضایی می‌سازد و شرایط ملینگ دارای ویژگی‌های فتنه‌های عجیب و غریب را به و ساختار دراماتیک فیلم اضافه می‌کند. داستان کوپر و فیلمبردار Masanobu Yakayanagi را با دارک خلق می‌کنند که شما در دهه 1800 فرو می‌برد فضایی را از خطر ایجاد می‌کند. این فیلم با بازی کریستین بیل فضای بصری جدی و درست را شکل می‌دهد که باید فرامسش کند.

این عناصر قدری خوب هستند که ما را به عنوان بیننده وادار می‌کنند آرزو کاش کاش چشم آبی کم‌رنگ »روایتی بی‌آنها داشته باشد. متریال مورد نیاز برای دراماتیک شدن این فیلم برای نشان دادن یک راز بزرگ کنار هم قرارــــــ.

تعیینان

تحلیل فیلم The Pale Blue Eye، بررسی فیلم The Pale Blue Eye، داستان فیلم The Pale Blue Eye
تحلیل فیلم The Pale Blue Eye

در وب سایت راتن تومیتوز، ٪ 66 از بررسی مثبت است و فیلم میانگین امتیاز 6/10 را در اختیار دارد. جماع این چنین می‌نویسد: «چشم آبی روشن نگاه نافذ منبع اصلی خود، اما این فیلم معمایی با خود به اندازه کافی برای بررسی جذاب است.» این فیلم متاکریتیک، که از وزنی استفاده می کند، بر اساس نظر ۲۹ امتیاز ۵۶ از ۱۰۰ را نشان می دهد که «نقدهای مختلط یا متوسط ​​​​متوسط» است.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بررسی فیلم The Pale Blue Eye سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت اندلرن عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام اندلرن جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.

مطلب نقدی کوتاه بر فیلم The Pale Blue Eye ; دراماتیزه شدن راز بزرگ + دانلود رایگان و سانسور برای اولین بار در سایت اندلرن – فیلم، بازی و هنر شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.