نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی احکه بادآباد اندلرن

نقد و بررسی داستان و بازیگران سریال ترکی احکه بادآباد اندلرن

در این مطلب به معرفی سریال ترکی Gelsin Hayat Bildiği Gibi و بررسی بیوگرافی بازیگران جدیدترین سریال ترکی می پردازیم. با اندلرن همراه باشید.

سریال ترکی Hake Badabad یک مجموعه تلویزیونی درام جوانان ترکی محصول BKM است که اولین قسمت آن در 21 ژوئیه 2022 به کارگردانی Altan Dönmez و نویسندگی Gani Müjde پخش شد. Ertan Saban، Özge Özberk و Devrim Özkan نقش های اصلی سریال را بر عهده داشته اند. این سریال با قسمت 41 به پایان می رسد که در 25 می 2023 پخش می شود.

سریال «هر چه» با بازیگران توانمند خود که شامل ستاره های جوان با استعداد و بازیگران باتجربه می شود جلب توجه می کند.

تاریخ سریال، هر چه باد

امین (آرتان سابان) یک جنایتکار در آنکارا است. امین پس از اطلاع از کشته شدن دختری به خاطر او، تصمیم می گیرد گذشته کثیف خود را پشت سر بگذارد. او به کلانتری می رود تا تمام کارهای کثیفش را فاش کند. امین در ازای اطلاعاتی درباره رهبران مافیا و شواهدی برای زندانی کردن همه جنایتکاران در آنکارا، درخواست فرصتی دوباره می کند.

پلیس برای از بین بردن دنیای جنایتکاران و زندانی کردن همه رهبران مافیا، با امین معامله می کند. امین طبق قراردادش زندگی جدیدی را در استانبول به عنوان معلم جغرافیا در دبیرستان شروع می کند و به عنوان شوهر یک افسر پلیس به نام سونگول عمل می کند.

در ادامه خلاصه داستان سریال هر چه می خواهید ترک باشید باید گفت که سونگول یک پلیس موفق در شاخه امنیت عمومی است. او از بودن با امین و بازی در نقش همسرش خوشش نمی آید. اما سونگول این کار را می پذیرد زیرا می خواهد مقصران گذشته پدر و مادرش را پیدا کند و به همین دلیل باید به استانبول برود.

در طول سریال، سفر جدیدی برای این دو نفر آغاز می شود. امین هویت جدیدی پیدا می کند و سعدی پایاسلی می شود. او با سونگول به استانبول می‌رود و شروع به زندگی در خانه‌ای می‌کند تا وانمود کند که یک زوج متاهل هستند. سعدی تمام تلاش خود را می کند تا از فرصت دوم خود به درستی استفاده کند و به عنوان معلم جغرافیا شروع به کار می کند.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی Kingship معرفی بهترین سریال های ترکی

    بازیگران زن چه می خواهی باشی / بازیگران سریال ترکی

تعداد قسمت ها و زمان پخش سریال ترکی بادآباد

به زودی پخش سریال «هر چیزی که بخواهی اتفاق می‌افتد» از شبکه‌های زنجیره‌ای جم آغاز می‌شود. سریال ترکی “احکه بادآباد” هر هفته از شبکه شو تی وی ترکیه پخش می شود. تعداد قسمت های سریال 41 قسمت می باشد.

بازیگران سریال ترکی احکه بادآباد.

در این قسمت بیوگرافی کوتاهی از بازیگران سریال احکه بادآباد را ارائه می کنیم و با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال ترکی با محوریت قبیله و خانواده

آرتان سابان (ارتان سابان) در نقش امین در سریال هر چه باد.

    بازیگران زن سریال هخه بادآباد / بازیگران سریال Gelsin Hayat Bildiği Gibi

ارتان سابان یکی از بازیگران سریال ترکی «هکه بادآباد» در ۴ دسامبر ۱۹۷۷ در اسکوپیه مقدونیه متولد شد. او دارای تابعیت دوگانه ترکیه و مقدونیه است. او سال ها به همراه برادرش آرمان سابان و لوران احمدی در نمایش های مختلف صحنه ای در تئاتر ترکی مقدونیه اجرا می کرد. او به ترکیه آمد و بازیگری را آغاز کرد. او با بازی در نقش الکس در سریال درام تاریخی ترکیه ای خداحافظ رومالیا (الودا روملی) شناخته شد.

آرتان سابان به غیر از بازیگری به عنوان فیلمنامه نویس نیز فعالیت می کند. او یکی از نویسندگان لیموناتا است. ارتان سابان در 3 ژوئن 2016 با بازیگر ترکیه ای ابرو اوزکان ازدواج کرد و این زوج صاحب یک دختر شدند. آرتان سابان می تواند ترکی، بلغاری، بوسنیایی، مقدونی، صربی، آلبانیایی، یونانی، انگلیسی و فرانسوی صحبت کند.

او در سریال پرطرفدار «الودا روملی» بازی کرد. آرتان سابان در یک سریال تلویزیونی با عنوان «متلو اولیتر» به همراه علی عطایی بازی کرد. او نقش شخصیت گولگه را در سریال تلویزیونی Kurtlar Vadisi Pusu بازی کرد. آرتان سابان در فیلم «لیموناتا» بازی کرد و نویسندگی کرد. او با فیلم Baska Semtin Çocuklari (2008) جایزه بهترین بازیگر مرد چهارمین جشنواره فیلم شیر طلایی کاوناس را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی کامل بازیگران سریال خواهران و برادران.

دوریم اوزکان (انقلاب اوزکان) بازیگر نقش سنگل در سریال هخ بادآباد

تاریخچه سریال ترکی

دوریم اوزکان در 2 سپتامبر 1998 در موگلا به دنیا آمد. او اولین بازیگری خود را در سریال ترکی رویا انجام داد و بعداً در سریال پرطرفدار ترکی اشکه قبادی (وطنیم سنسین) شرکت کرد. او یکی از بازیگران سریال هر چه می‌خواهد است که با فیلم‌های وسلات (2019)، بگذار زندگی همانطور که می‌داند (2022) و رامو (2020) شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: مقدمه ای بر اپتیک معماری (Yalı Çapkını)

اوزگه اوزبارک (اوزگه اوزبرک) بازیگر نقش دریا در سریال هر چه می خواهی باش.

    بازیگران زن سریال های ترکی

Ozge Özberk متولد 13 آگوست 1976 در استانبول، تحصیلات خود را در رشته بازیگری در بخش تئاتر مرکز هنری Müjdat Gezen آغاز کرد. اوزگه اوزبرک که بین سال‌های 2000 تا 2002 به عنوان کارگردان در کلوپ تئاتر شعر مدرسه بازرگانی استانبول کار می‌کرد، اولین تجربه تلویزیونی خود را در سریال تلویزیونی Bizimkiler داشت که در آن نقش زینپ را بازی کرد.

اوزبرک که در سال 1993 در سریال شبان اسکنده شرکت کرد، جایی که کمال سونال برای آخرین بار نقش شعبان را بازی کرد، در سریال های تلویزیونی Bir Demet Theatre، Bizim Ev و Sır File ظاهر شد. اولین فیلم بلندی که او در آن بازی کرد، یلدیز تپه به کارگردانی یاغمور تایلان بود. در این فیلم که بازسازی فیلم Memduh Ün محصول 1965 است، او نقش اول Sevgi را بازی کرد.

بیشتر بخوانید: سریال گل جمال معرفی بازیگران سریال ترکی Gülcemal

مصطفی آچیلان (مصطفی باز شد) از بازیگران سریال هر چه باد.

سریال ترکی هرچی بادا باد / بازیگران سریال ترکی هرچی بادا باد

مصطفی آس آچیلان، یکی از بازیگران سریال ترکی هرچی میخوان بسه، در ۲۲ فوریه ۱۹۸۷ در استانبول به دنیا آمد. او در سال 2016 با سریال Kanit: Ates Uzeri به عنوان بازیگر اولین حضور خود را آغاز کرد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاهی در قزاقستان به پایان رساند. با توجه به اینکه در قزاقستان تحصیل کرده و زبان روسی را می دانست، پس از فارغ التحصیلی، فعالیت تجاری خود را در بخش طلا و جواهر در خارج از کشور آغاز کرد.

از آنجایی که او در زمینه بازاریابی نیز استعداد زیادی داشت و شغلش شامل سفرهای زیادی به خارج از کشور بود، در آن زمان از شغل خود لذت می برد. با این حال، پس از کوتاه شدن دوران حرفه‌ای‌اش، حرفه بازیگری را آغاز کرد. او بازیگری است که برای سریال های Gelsin Hayat Bildigi Gib (2022)، Akinji (2021) و Ustalar Alami (2018) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی فداکار معرفی بازیگران سریال فداکار

بارفین نیلسو آکتاش (قانون نیلز برفین) یکی از بازیگران سریال ترکی احکه بادآباد در نقش گیزم

سریال ترکی

نیلسو برفین آکتاش یکی از بازیگران سریال ترکی هخ بادآباد در 17 آگوست 1998 در آنکارا به دنیا آمد. او در آکادمی هنر Yetenek Evi در رشته بازیگری تحصیل کرد. او فعالیت بازیگری خود را در سال 2019 با بازی در ستاره شمالی (Kuzey Yildizi Ilk Ask) آغاز کرد. او عاشق آواز خواندن و رقصیدن است. نیلسو برفین آکتاش به زبان انگلیسی مسلط است.

او بازیگری است که برای سریال های ترکی جدید 2023 Gelsin Hayat Bildiği Gibi، Kuzi Yıldızı (2019) و Kolej شناخته می شود. وی از سال 2021 با سردار سرچلیک ازدواج کرده است.

بیشتر بخوانید: مجموعه نامه خداحافظی ترکی

سایر بازیگران سریال می توانند هر چه می خواهند باشند

تعداد قسمت ها و زمان پخش سریال ترکی بادآباد

روژبین اردن در نقش ملک آیدین

علی برگ در نقش خان کوبان

پامیر پکین در نقش کیوانچ زورت

بوراک دمیر در نقش اوغوز اوزدمیر

آرتمیس سینم کارامان در نقش اسرا اوزدمیر

ملیسا بوستانچی اوغلو در نقش سودا کارا

Furkan Murat Ugur (Furkan Murat) در نقش بورا

سرجان گلبهار در نقش یاور

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال کان چیچکلری (کان چیچکلری)

آخرین کلمه؛ سریال Gelsin Hayat Bildigi Gibi

در این مطلب به بررسی سریال ترکی هر چه می خواهی می پردازیم و بازیگران سریال ترکی هر چه می خواهی را معرفی می کنیم. نظر شما در مورد سریال ترکی هرچی بادا بد چیست؟ نظر خود را در مورد سریال ترکی بادآباد به اشتراک بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.