نقد و بررسی فیلم MeGAN 2023 ; جایگزینی برای تجربیات کاملاً انسانی – اندلرن

نقد و بررسی فیلم MeGAN 2023 ;  جایگزینی برای تجربیات کاملاً انسانی – اندلرن

مطلب نقد و بررسی فیلم MeGAN 2023 ; جایگزینی برای کاملاً انسانی برای اولین بار در وب اندلرن – فیلم، بازی هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

مگان یک ترسناک علمی-تخیلی کارگردانی جرارد جانستون بر اساس فیلمنامه ای آکلا کوپر و داستانی از جیمز وان. با نقد و بررسی فیلم MeGAN 2023 همراه ما بمانید.

آلیسون ویلیامز رونی چنگ در کنار ویولت مک‌گرو برایان جردن آلوارز، آرلو، جن وان آپس، گارنو-مونتن، مایکل ساکسنته و کیمبرلی کراسمن در نقش‌های فرعی فرعی بازی می‌کنند. مگان اولین بار ۷ دسامبر ۲۰۲۲ در لس آنجلس داده شد و در ۶ ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده آمریکا منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023 + [تاریخ اکران و تریلر]

داستان فیلم مگان

FRSHRUIagAAE63K

داستان درباره جما (الیسون ویلیامز)، یک شرکت اسباب‌بازی برجسته است که از هوش مصنوعی برای توسعه عروسک عروسک استفاده می‌کند. M3GAN استفاده می کند؛ عروسکی شبیه به زندگی که برنامه‌ریزی شده تا بهترین همراه و بزرگ‌ترین متحبایگ یک. پس از به دست آوردن غیرمنتظره سرپرستی خواهرزاده یتیمش، جما از نمونه اولیه M3GAN کمک می‌گیرد – تصمیمی که عواقب غیرقابل تصوری دارد.

بررسی فیلم MeGAN

book M3GAN parents guide

یکی از مورد انتظارترین عناوین برای دوستداران ژانر وحشت، فیلم M3gan به کارگرداننی جرارد جرارد . این فیلم در زیر ژانر عروسکهای شیطانی قرار دارد. علاوه بر این، باید به خاطر داشت که به شبکه‌های اجتماعی، این فیلم به خاطر دوئل شدیدش با «چاکی» عروسک شیطانی دیگر هم به دلیل ویدیوهایش در پلتفرم‌هایی مانند تیک توک، داشتن فضای مجازی روایت جذاب و منحصر به فرد به به به. به به به به به به را در ذهن طرفداران فیلمهای ترسناک داشته باشید.

تحلیل فیلم مگان

خطر پیشرفت تکنولوژی؟

maxresdefault 3

2023 با یکی از موردانتظارترین اکران‌های سال آغاز می‌شود و این فیلم M3GAN است، ترسناک است که توسط آکلا کوپر اساس ایده خود را با جیمز وان نوشته شده است. در وهله، باید توجه داشت که ایده جوانی می‌زند که از خود عروسکهای شیطانی فراتر می‌رود، زیرا در استفاده از فناوری به عنوان جایگزینی برای تجربیات تجربی کاملاً کاملاً پیشنهادی انسانی پیشنهاد می‌شود.

ایده شگفت انگیز به اندازه کافی توسعه نمی‌یابد تا یک پدیده در ژانر وحشت شود، اما سیری خود برای ایجاد دلهره ایجاد می‌کند. بله، موارد خاص و منحصر به فرد را می‌آورد، اما در شکل روایت نمیاد.

با پیشروی ساختار روایی فیلم، قدرت میخکوب تماشاگران را از دست می‌دهد توجیه کافی برای ماندن روی پای خود ندارد. مطمئناً بینندگانی که به ارجاعات فرهنگی مانند علاقه‌مندی‌های راضی هستند و یکی از انتخابی‌ها بیشتر از آنها به سینما می‌روند.

یکی از مکان هایی که M3gan در همان دقیقه اول مورد توجه قرار می گیرد، عروسک است. در دنیایی از روندهای CGI، مخاطبان سخت‌تر و سخت‌تر را شگفت‌انگیز می‌کنند. بنابراین، پذیرفتنی که طراحی می شود یکی از جنبه های فیلم است، زیرا تنها بی میلی و تنش می کند، نوعی کمدی اسیدی‌واری وجود دارد که می توان فیلم هنری هنری طعم عروس را دید.

از سوی، کارگردانی هنری است با یک زیبایی‌شناسی جذاب که فضایی که ایجاد می‌شود، ترکیب‌بندی از ایجاد کند.

18397 16655505338888 1920

مونتاژ شما به بهره برداری از امکانات بصری ارائه شده توسط فیلم دعوت می‌کند، اما نمی‌تواند به سرعت نمایش‌دهنده دست‌هایی که بیننده را در وحشت فرو می‌برد، کند. صحنه‌هایی دارد که در آن تکرار می‌شود، اما نمی‌توان تمام آن را که می‌توان انتظار داشت، القا کرد.

آخر فیلم از حد سرعت رشد می‌کند و به شکلی می‌شود که به اوج خود می‌رسد و دد. بنظر می‌توانست قسمت انتهایی فیلم، نتیجه بصری و فنی فیلم را تعالی بخشد.

M3gan موفق می‌شود از انتظاراتی که در اطراف او و عروسک پیشروش وجود دارد استفاده کند. فیلم با که در نیمه راه با پتانسیل بسیار باقی مانده است، نمی تواند آن را ارتقا دهد. در این ما شاهد هستیم که فناوری کابوس متولد شده است، کابوس‌ای نمی‌تواند آنطور که باید خود را دراماتیک کند.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نقد فیلم MeGAN سپاسگزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت اندلرن عضو دیگر بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خود را نیز منتشر کنید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک کنید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام اندلرن جهت شناخت فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه و بررسی فیلم های روز دنیا مراجعه کنید.

مطلب نقد و بررسی فیلم MeGAN 2023 ; جایگزینی برای کاملاً انسانی برای اولین بار در وب اندلرن – فیلم، بازی هنر نوشته شده است. – اندلرن – فیلم، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://andlearn.ir/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.