نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال گل های خونین (کان چیچکلری). اندلرن

نقد و بررسی و معرفی بازیگران سریال گل های خونین (کان چیچکلری).  اندلرن

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال ترکی گل های خونین می پردازیم. در اینجا بیوگرافی بازیگران سریال گل های خون را به همراه عکس آنها بررسی می کنیم. با اندلرن معرفی بازیگران زن سریال گل های خونین همراه باشید.

کان چیچکلری (Kan Çiçekleri) یک سریال عاشقانه ترکی محصول سال 2023 ترکیه است که از شبکه 7 پخش می شود. سریال گل های خونین به کارگردانی لونت ترکان و عمر بایکول ساخته شده است. فیلمنامه توسط Nuriye Bilici، Münevver Yıldız، Burak Acar، Melike Yaman و Miraç Diary نوشته شده است. بازیگران زن گل های خونین بازیگران چندان محبوب ترکیه نیستند.

زمان پخش سریال «گل خون برای ما ایرانیان» از دوشنبه تا جمعه ساعت 16:45 از شبکه 7 ترکیه است. اگر از ما بپرسید سریال گل های خونین چند قسمت است؟ باید بگوییم که با توجه به سابقه سریال ترکی نمی توانیم تعداد قسمت های مشخصی از سریال Kan Çiçekleri را به شما بگوییم.

تاریخچه سریال گل های خونین

دیلن توسط خانواده اش مجبور به ازدواج ناخواسته می شود. باران به نوعی می خواهد به خونخواهی در خانواده اش پایان دهد و جلوی آنها را بگیرد. بنابراین خانواده تصمیم می گیرند که باران باید با دیلن ازدواج کند تا از خونخواهی جلوگیری کند. در روند بعدی عشق شدید باران و دیلا آغاز می شود. این یک سریال بسیار جالب است که می تواند به ویژه برای کسانی که عاشق داستان های عاشقانه هستند ترجیح داده شود. پخش گل های خونین که از شبکه هفت روی اکران شد، همچنان آهنگ موفق و قوی بازیگران قوی و موضوعی قابل توجه خود را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی جدید 2023 بهترین سریال ترکی سال 2023

بازیگران سریال گلهای خونین

بازیگران زن گل های خونین چیزی فراتر از بازیگران تازه وارد ترکیه هستند، اما با توجه به استقبال خوب از این سریال می توان انتظار داشت آثار بیشتری از بازیگران گل های خونین ببینیم. با بیوگرافی بازیگران سریال گل های خونین همراه باشید.

Yagmur Yuksel در نقش دیلن در سریال Bloody Flowers

بازیگران سریال گل های خونین / سریال ترکی گل های خونین

یامور یوکسل یکی از بازیگران سریال گل های خونین یاگمور اون است که با بازی در نقش سو در این سریال طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. یامور اون علاوه بر بازیگری، کار دوبله و صداگذاری را نیز انجام داده است. یامور برای Kan Çiçekleri (2022) و Hyper Games Conference 2022 (2022) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: معرفی کماندوی فیلم جنگی ترکیه

باریس باکتاش در نقش باران در سریال گل های خونین

بازیگران سریال گل های خونین / سریال ترکی گل های خونین

باریش بکتاش یکی از بازیگران سریال گل های خونین در 21 بهمن 1376 در بتمن به دنیا آمد. او به موسیقی علاقه مند است و در حال حاضر در کلاس های آواز می گذرد. او در چندین نمایش از جمله «سنیور» و «آقاچلار آیاکتا اولور» بازی کرد. باریش بکتاش پس از گذراندن دوره بازیگری ابتدا در فیلم جنگی ملازگیر 1071 در نقش فرمانده پچنگ بازی کرد که هنوز اکران نشده است. در سال 2022 یکی از بازیگران سریال کان چیچکلاری بود که از شبکه 7 پخش شد. باریس بکتاش با سریال های ترکی گل های خون (2022)، صابرو (2021) و شماره: 26 اعدام (2022) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال های قبیله ای ترکیه بهترین سریال ترکی با تمرکز بر قبیله و خانواده

دیلک گولر در نقش جوریا دمیر

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی گلهای خونین / سریال ترکی گلهای خونین

دیلک گولر با فیلم های قبرستان (2022)، حکیم اوغلو (2019) و ماراسلی (2021) به عنوان یکی از بازیگران سریال گل های خونین شناخته می شود. این بازیگر جوان یکی از بازیگران پیشرو ترکیه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال ترکی ازدواج اجباری

اکرم آرال تونا (اکرم آرال تونا) که نقش جودت دمیر را بازی می کند

بازیگران سریال

اکرم آرال تونا یکی از بازیگران سریال گلهای خونین متولد 15 ژانویه 1991 و ساکن استانبول ترکیه است. او بازیگری است که برای عشق آسیب دیده (2018-2016) شناخته شده است. همچنین نقش اول را در فیلم Recep Ivedik 4 (2014) داشت. او علاوه بر بازیگری، روانشناس بالینی است. اکرم آرال تن در فیلم های کوتاه و تبلیغات تلویزیونی زیادی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران زن تازه ازدواج کرده معرفی بازیگران سریال تازه عروس

سلینای تاسول در نقش زمروت دمیر در سریال گل های خونین

بازیگران سریال گلهای خونین

Selinay Taşol بازیگر تئاتر و سریال است. در ازمیر زندگی می کند. سلنا تاسول با کان چیچکالاری (2022) شناخته می شود. وی یکی از بازیگران سریال ترکی گل های خونین است که در نقش زمرد دمیر بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی و معرفی اپتیکال های معماری (Yalı Çapkını)

گوکسل کیاهان (Göksel Kayahan) به عنوان جیهان

بازیگران در گل های خونین

گوکسل کیاهان یکی از بازیگران سریال گل های خونین در 3 اکتبر 1995 در استانبول به دنیا آمد. پدرش سرهنگ بازنشسته است و به همین دلیل مدتی در پادگان های نظامی زندگی می کرد. گوکسل کیاهان با بازی های Trust (2020) و Blood Flowers (2022) شناخته می شود. او در سریال ترکی گل های خون در نقش جهان کرابی بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواهر و برادر.

هلال کوووت (هیلال کوووت) بازیگر زن گل های خونین در نقش حنیفه دمیر

    سریال Bloody Flowers چندین قسمت دارد.

او یکی از بازیگران سریال گل های خونین و متولد استانبول است. هلال همچنین بازیگر، نویسنده، کارگردان، طراح صحنه و لباس است. هلال کووت علاوه بر فعالیت در تئاتر، از سال 2021 در سریال های ترکی مختلفی مانند آپارتمان معصومین، سریال ترکی گل های خون بازی کرده است. به مشارکت در پروژه های جدید ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: آلپارسلان بیوگرافی: Büyük Selçuklu بازیگران

برکای سینار در نقش علی در سریال گل های خونین

بازیگران سریال گلهای خونین

برکا چینار در سال 1996 از بازیگران زن گل های خونین متولد شد. برکی چینار اولین تجربه بازیگری تلویزیونی خود را با سریال مهرام انجام داد. وی در سال 1391 در سریال «گل های خون» که از شبکه هفت پخش می شد بازی کرد. بارکای چینار بیشتر برای سایر بن (2017) و سریال ترکی گل های خون (2022) شناخته می شود.

بیشتر بخوانید: سریال ترکی ملکه (Kraliçe). معرفی بازیگران سریال ملکه ترکیه

نورای سرف اوغلو در نقش کادر گولر

بازیگران سریال کان چیچکلری

نورای سرف اوغلو یکی از بازیگران سریال گل های خونین در 8 سپتامبر 1973 در استانبول ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای بازی‌های Kuzgun (2019)، Circle (2017) و Between Family (2017) شناخته می‌شود. نورای در سریال ترکی گل های خونین در نقش Cader Guler ظاهر شده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران کورلوش عثمان معرفی بازیگران سریال قیام عثمان

حسن بالیکتاش در نقش سیت دمیر

بازیگران سریال کن چیچکلاری

حسن بالکتاش یکی از بازیگران سریال گل های خونین در 10 آوریل 1962 در سیواس ترکیه به دنیا آمد. او بازیگری است که برای الیف (2014)، آرکا سوکاکلار (2006) و کورسون یاراسی (2003) شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران سریال Formation Actors Establishment Turkey.

اتوبوس بدر در نقش گل گولر

سریال گل های خونی

بوز بدیر یکی از بازیگران زن سریال گل های خونین در سال 1997 در استانبول به دنیا آمد. او 165 سانتی متر قد و 46 کیلوگرم وزن دارد. او فارغ التحصیل بازیگری از دانشگاه اوکان است. Buse Bedir از سال 2020 در فیلم ها و سریال های تلویزیونی مختلفی مانند پرواز پرنده، خیابان های پشتی، ایمنی و سریال ترکی گل های خون بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال بابا بیوگرافی بازیگران سریال بابا

یلماز اولوتاس در نقش حسن

سریال ترکی گل خونین

یلماز اولوتاس یکی از بازیگران سریال گل‌های خونین است که با سریال‌های Surf Suzu (2020)، قطعاتی از دنیای دیگری (2021) و ساواشی (2017) شناخته می‌شود. او در این سریال گل خونین نقش حسن کرابی را بازی کرده است.

بیشتر بخوانید: به بازیگران من گوش کن به معرفی بازیگران سریال گوش کن.

نالان اورگوت در نقش آزاده کرابی

سریال ترکی گل خونین

نالان اورگوت یکی از بازیگران سریال گلهای خونی در 27 اردیبهشت 1340 در ازمیر به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته نمایش هنرستان دولتی دانشگاه معمار سنان است. نالان اورگوت که در استانبول به زندگی و کار خود ادامه می‌دهد و همچنین نمایش‌های تئاتر، فیلم‌ها و سریال‌های زیادی مانند همه درهای بسته از سال 1990، بورنووا بورنووا، برای من ناراحت نباش، وضعیت تأهل مختلط، می‌ترسم مامان، ماهی در آب، زندگی من، عشق تصادفی و سریال های ترکی گل خون همگی در فیلم ها بازی کرده اند.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال اشک و لبخند عرب

آخرین کلمه؛ سریال گل های خونی

در این مطلب سری گل های خونین را معرفی می کنیم. همچنین شما را با بازیگران سریال گل های خونین آشنا می کنیم. نظر شما در مورد سریال کان چیچکلاری چیست؟ کدام یک از بازیگران زن سریال گل های خونین را دوست دارید؟ نظرات خود را در مورد سریال Kan Çiçekleri یا با ما به اشتراک بگذارید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.