نقد پاتان با بازی شاهرخ خان – بازیگرها

نقد پاتان با بازی شاهرخ خان – بازیگرها

نقد و بررسی فیلم پاثان با بازی شاهرخ خان اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://figar .go/ نوشته شد.

نقد و بررسی فیلم پاتان با بازی شاهرخ خان این یکی از نقدهایی است که بسیاری از طرفداران فیلم های هندی به دنبال آن هستند.

لوت یک فیلم ترسناک اکشن هندی به کارگردانی سیذارت آناند و با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن و جان آبراهام است. این فیلم در 25 ژانویه 2023 مصادف با آخر هفته روز جمهوری هند در هند با نسخه های دوبله شده به تامیل و تلوگو منتشر شد.

نقد و بررسی فیلم Pathaan با بازی شاهرخ خان

نقد و بررسی فیلم Pathaan, نقد و بررسی فیلم Pathaan
نقد و بررسی فیلم Pathaan, نقد و بررسی فیلم Pathaan

این اولین فیلم شاهرخ خان پس از چهار سال دوری از سینما است.

Pathan اولین اکران بزرگ بالیوود در سال 2023 است که یکی از قابل ربط‌ترین ستاره‌های سینمای هند را بازی می‌کند. آخرین فیلم‌های او از کاملاً متوسط ​​تا کاملاً وحشتناک متغیر بودند. این فیلم قطعا به نفع شاهرخ خان و در کل سینمای هند بوده است.

ساختار روایی آخرین فیلم شاهرخ خان حول خانه های بزرگی می چرخد ​​که زمانی ثروتمندان را در خود جای داده بودند. اکنون این خانه ها خانه خطرناک ترین جنایتکاران شهر هستند. یک پلیس مخفی و یک شرور سابق به همراه چند نفر دیگر، سالار مواد مخدر را که پدرش را کشته بود، به زیر می کشند.

بودجه زیادی صرف جلوه های بصری شد. صادقانه بگویم، ممکن است برخی از بینندگان تعجب کنند که آیا این همه جلوه های ویژه غیر ضروری و بی اهمیت با مضمون فیلم ضروری است؟ پلان ها و سکانس های زیادی در ساختار دراماتیک فیلم مضحک هستند، مانند صحنه جت پک و صحنه رودخانه یخ زده.

از طرفی شخصیت های فرعی پاتان مثل مترسک ها می آیند و می روند، بدون شخصیت پردازی مناسب.

یک فیلم اکشن زمانی تبدیل به یک فیلم اکشن خوب می شود که اکشن فیلمنامه با طنز آگاهانه نویسنده در کنار مضامین احساسی آمیخته شود. پاتان در همه جبهه ها شکست می خورد.

نقد و بررسی فیلم Pathaan, نقد و بررسی فیلم Pathaan
نقد و بررسی فیلم Pathaan, نقد و بررسی فیلم Pathaan

اگر شاهرخ خان در این فیلم نبود، لحظه ای از فیلم دیده نمی شد.

شاید برای شما جالب باشد که فیلمبرداری این فیلم از 17 نوامبر 2020 در بمبئی آغاز شده است. در ژانویه 2021، فیلمبرداری به دبی منتقل شد. برخی از سکانس‌های اکشن اصلی، از جمله یک سکانس تعقیب و گریز طولانی، در همان نمایش فیلم‌برداری شدند.

در 12 آوریل 2021، پس از مثبت شدن تست کووید-19 برخی از بازیگران، برنامه آینده فیلم به تعویق افتاد. فیلمبرداری در 25 ژوئن 2021 از سر گرفته شد. بعداً در جولای 2021، برنامه فیلم دیگری آغاز شد. در فوریه 2022، تولید برای فیلمبرداری سکانس های اکشن با خان، پادوکن و آبراهام به اسپانیا نقل مکان کرد.

سپس فیلمبرداری در مایورکا و کادیز انجام شد. برنامه اسپانیا در مارس 2022 تکمیل شد و برنامه بمبئی در استودیوهای یاش راج در طول اتمام فیلم تکمیل شد. تا اکتبر 2022، فیلمبرداری مجدد و صحنه های اضافی تکمیل شده است. این فیلم در لوکیشن های مختلفی در هند، افغانستان، اسپانیا، امارات متحده عربی، ترکیه، روسیه، ایتالیا و فرانسه فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین فیلم های عاشقانه هندی تاریخ سینما + 2023 و تمام دوران ها از دیدگاه سایت بازیگرها
  • بهترین فیلم های هندی از نظر imdb+ [جدیدترین‌های 2023، 2022 و تمام دوران]
  • بهترین فیلم‌های هندی 2022+ [جدیدترین‌ها و محبوب‌ترین‌های تمام دوران]
  • بهترین سریال هندی همیشه + [جدیدترین‌های 2023، 2022 و تمام دوران]

از شرکت شما در انتهای مقاله نقد و بررسی فیلم پاتان ما سپاسگزاریم. حتما نظر خود را در مورد این مقاله با ما در میان بگذارید. شما می توانید نویسنده مهمان در سایت باشید. فیگر عضو شوید و علاوه بر به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد مقالات، بررسی فیلم ، بررسی سریال ، اخبار فیلم و مطالب خود را منتشر کنید. برای خواندن تماس مرتبط در لینک نویسنده مهمان کلیک کنید در ضمن همکاران عزیز می توانید اینستاگرام بازیگرها فیلم های برتر در ژانرهای مختلف و خلاصه ای از نقدهای فعلی فیلم را بررسی کنید.

نقد و بررسی فیلم پاثان با بازی شاهرخ خان اولین بار در سایت بازیگرها – فیلم، بازی و هنر – بازیگرها – سینما، بازی و هنر – رسانه تخصصی فیلم، بازی و هنر – https://figar .go/ نوشته شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.