نقش «کیم کارداشیان» در فصل جدید سریال معروف!

نقش «کیم کارداشیان» در فصل جدید سریال معروف!

کیم کارداشیان ستاره سرشناس هالیوود در فصل دوازدهم سریال پرطرفدار «داستان ترسناک آمریکایی» در کنار اما رابرتز بازی خواهد کرد!

به بازیگرها- کیم کارداشیان خبر بازی در سریال محبوب «داستان ترسناک آمریکایی» را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش گروه ترجمه صبح، کیم کارداشیان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرده که در دوازدهمین فصل از سریال موفق به کارگردانی رایان مورفی و برد فولچاک به ایفای نقش می پردازد.

فصل جدید این سریال در تابستان 2023 منتشر خواهد شد.

کیم کارداشیان با انتشار ویدیویی ترسناک خبر بازی خود در فصل جدید این سریال پرطرفدار را به اشتراک گذاشته است. این فصل از سریال به عنوان یک فصل حساس معرفی شده است.

اما رابرتز ستاره محبوب این سریال که در اکثر فصل های این سریال به ایفای نقش پرداخته است نیز همین ویدئو را در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته است. کیم کارداشیان در کنار اما رابرتز در این فصل یکی از نقش های اصلی و مهم این سریال خواهد بود.

فصل جدید سریال بر اساس یک رمان ترسناک ساخته شده است!

قرار است برای اولین بار فصلی از این سریال بر اساس یک رمان ترسناک نوشته شود. هر فصل از این سریال داستان متفاوتی را نشان می دهد که گاهی از یکدیگر طلاق می گیرند.

فصل دوازدهم بر اساس رمان «وضعیت ظریف» نوشته دنیل ولنتاین ساخته خواهد شد. به گزارش مورنینگ تایمز، This Scary Time داستان زنی را دنبال می کند که معتقد است یک شخصیت ناشناخته و شیطانی به او اجازه بچه دار شدن نمی دهد.

بر اساس شایعات، رایان مورفی، کارگردان این سریال، پس از دیدن کیم کارداشیان در برنامه 2021 SNL، او را گزینه ای مناسب برای پیوستن به خانواده «داستان ترسناک آمریکایی» معرفی کرده است.

این اولین باری خواهد بود که کیم کارداشیان در یک فیلم یا سریال جدی به ایفای نقش می پردازد.

قبل از کیم کارداشیان، رایان مورفی از خواننده معروف لیدی گاگا خواسته بود که در فصل پنجم این سریال نقش مهمی ایفا کند. این فصل که هتل نام داشت، اولین حضور لیدی گاگا در یک سریال بود.

نوشته «کیم کارداشیان» در فصل جدید سریال معروف! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.