نمایشگاه ایران ITX 2024 با محوریت اشتغال ICT – بازیگرها آغاز به کار کرد

نمایشگاه ایران ITX 2024 با محوریت اشتغال ICT – بازیگرها آغاز به کار کرد

نمایشگاه ایران ITEX 2024 صبح امروز در محل نمایشگاه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این دوره که با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و ایران تلنت برگزار شد تا 29 مهرماه ادامه خواهد داشت.

در این مراسم علی حکیم جوادی رئیس سازمان صنفی فناوری اطلاعات کشور با اشاره به تحولات مثبتی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده است بر استفاده حداکثری از فرصت های موجود در توسعه هفتم تاکید کرد. برنامه ریزی کنید.

راهنمای خرید بازیگرها

در نمایشگاه ایران ITEX 2024 چه گذشت؟

حکیم جوادی با اشاره به اهمیت تحول دیجیتال در رشد صنایع، از بخش خصوصی خواست برای کمک به توسعه فناوری های دیجیتال در این عرصه ورود کند.

وی به اجرای مفاد اقتصاد دیجیتال و مواد قانونی از جمله ماده 107 برنامه هفتم اشاره کرد و گفت: به عنوان بخش خصوصی می توانیم در این برنامه حضور داشته باشیم و در تحول دستگاه های دیجیتال کشور کمک کنیم.

وی همچنین به برگزاری نمایشگاه ایران ITEX 2024 اشاره کرد و گفت: در سال های آینده باید شاهد برگزاری نمایشگاه ITEX باشیم که از نظر ظرفیت و شرکت های حاضر چندین برابر نمایشگاه فعلی خواهد بود.

در این رویداد آسیه حاتمی مدیرعامل ایران تلنت ویژگی های نیروی انسانی کارآمد را برشمرد و اظهار داشت: توانایی شناسایی پتانسیل ها، توانایی ها و انگیزه ها یکی از ویژگی های اصلی یک تیم نیروی انسانی کارآمد است که در زیر می توان به قدرت اشاره کرد. طراحی نردبان رشد با کمک گیمیفیکیشن نسل Z نسل گیمرها است و تیم های منابع انسانی باید از بازی برای ایجاد فضا استفاده کنند.

نمایشگاه ایران ITX 2024 با محوریت اشتغال ICT آغاز به کار کردنمایشگاه ایران ITX 2024 با محوریت اشتغال ICT آغاز به کار کرد

در ادامه محمدعلی روزی طلب دبیر نمایشگاه علت تغییر مکان نمایشگاه ایران ITEX از دانشگاه شریف به برج میلاد را برای افزایش تعداد شرکت های حاضر اعلام کرد.

کنفرانس ایران ITX امسال با هدف برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه، معرفی محصولات و خدمات جدید و ایجاد فرصت های شغلی از 27 تا 30 مهرماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: