نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل – بازیگرها شکست خوردند

نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل – بازیگرها شکست خوردند

مقاله شکست صفحه نمایش های تاشو سامسونگ در تست دوام اپل اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اخبار حاکی از آن است صفحه نمایش تاشو سامسونگ آنها در تست دوام اپل شکست خوردند. اپل ممکن است مدت بیشتری برای ورود به بازار گوشی های تاشو صبر کند.

در حالی که گفته می شود سامسونگ و هواوی در حال آماده شدن برای بررسی طرح های اضافی گوشی های تاشو در اواخر سال جاری هستند، طبق گزارش ها، اپل به دلیل نگرانی در مورد دوام صفحه نمایش های تاشو آن را کنار گذاشته است. گزارش های جدید حاکی از آن است که اپل در حال آزمایش گوشی های تاشو از برندهای دیگر از جمله سامسونگ بوده است. غول کوپرتینویی از هم جدا شد و چندین مدل از تلفن تاشو را بررسی کرد و تست های دوام را پشت درهای بسته انجام داد.

گوشی های تاشو گلکسی مجهز به نمایشگرهای ساخت سامسونگ هستند و اگر اپل به دنبال آیفون های تاشو باشد، عرضه کننده آن احتمالا سامسونگ دیسپلی خواهد بود. با در نظر گرفتن این موضوع، اپل توانست با آزمایش دوام دستگاه‌های تجاری تاشو گلکسی در آزمایشگاه‌های خود، ببیند فناوری نمایشگر تاشو سامسونگ تا چه حد پیشرفت کرده است.

بیشتر بخوانید: در صنعت محصولات تاشو چه می گذرد؟ از خداحافظی اوپو و ویوو تا محصولات سه لایه سامسونگ و هواوی

نمایشگرهای تاشو سامسونگ در تست دوام اپل شکست خوردند

متأسفانه بر اساس این گزارش ها، اپل تشخیص داده است که نمایشگرهای تاشو سامسونگ به کار رفته در سری گلکسی Z هنوز به اندازه کافی دوام ندارند. در طول مرحله آزمایشی که شامل تا شدن و باز شدن مکرر در چند روز نامشخص بود، پنل‌های تولید شده توسط Samsung Display شکست خوردند و شکستند.

ظاهرا اپل تصمیم گرفته است که برای ورود به حوزه گوشی های تاشو خیلی زود است. بر اساس این گزارش، به دلیل این مشکلات فنی، اپل دیگر برنامه ای برای توسعه آیفون تاشو ندارد. هنوز مشخص نیست که این شرکت چه زمانی دوباره گوشی های تاشو را دنبال خواهد کرد.

گزارش های اخیر حاکی از آن است که اولین آیفون تاشو می تواند در سال 2026 یا 2027 به فروش برسد. طبق این شایعه جدید، خلاف این ادعا را ثابت می کند و چنین اتفاقی دور از انتظار است.

اگرچه صفحه نمایش های تاشو در گلکسی Z به اندازه صفحه نمایش های ثابت مورد استفاده در دستگاه های گلکسی اس بادوام نیستند، اما بهبود یافته اند و می توانند از پس آن برآیند.

با این حال، اگر اپل بخواهد یک آیفون تاشو عرضه کند، احتمالاً رکوردهای فروش را در بخش تاشو خواهد شکست و احتمالاً بیشتر از هر تلفن تاشو قبلی مورد انتقاد قرار خواهد گرفت.

نمایشگرهای تاشو سامسونگ تا حدودی تلاشی پرمخاطره اما ارزشمند برای این شرکت هستند، به خصوص که فناوری صفحه نمایش سامسونگ را ارتقا می دهند. این شرکت مایل است ضرر کند و مشتریانی را که خواهان فناوری برتر و به روز هستند از طریق تعمیرات گارانتی در مواقع لزوم حفظ کند. از سوی دیگر، اپل ممکن است ضرر بیشتری را در صورت خرابی اولین آیفون تاشو متحمل شود.

به بیان ساده، اپل ممکن است بخواهد از ریسک‌های مشابه سامسونگ اجتناب کند، به خصوص پس از اینکه دستگاه جدید تست ویژن پرو با استقبال نسبتاً ولرم مواجه شد.

بیشتر بخوانید:

  • تراشه های 2 نانومتری سامسونگ در دست ساخت هستند. اولین سفارشات به سامسونگ سپرده شد نه TSMC!
  • گوشی ارزان قیمت اپل با نام iPhone SE 4 در سال 2025 عرضه خواهد شد
  • برنامه تیک توک برای اپل ویژن پرو منتشر شد و بی عیب به نظر می رسد!
  • زاکربرگ هدست واقعیت ترکیبی MetaQuest 3 را بهتر از Apple Vision Pro معرفی می کند

نظر شما در مورد گوشی های با صفحه نمایش تاشو سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: sammobile

مقاله شکست صفحه نمایش های تاشو سامسونگ در تست دوام اپل اولین بار در وب سایت Tekrato: Life with technology نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.