نمایشگر Redmi G34WQ با ​​صفحه نمایش خمیده ۱۸۰ هرتزی – بازیگرها ارائه شد

نمایشگر Redmi G34WQ با ​​صفحه نمایش خمیده ۱۸۰ هرتزی – بازیگرها ارائه شد

مقاله مانیتور Redmi G34WQ با ​​صفحه نمایش خمیده 180 هرتز برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری ارائه شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Redmi با نام تجاری شیائومی، یک مانیتور بازی منحنی مقرون به صرفه را در چین عرضه کرد. این محصول رسما از مانیتور Redmi G34WQ عرضه خواهد شد.

همانطور که از نام آن پیداست، این نمایشگر 34 اینچی که از انحنای R1500 و نسبت تصویر 21:9 استفاده می کند، از وضوح WQHD و نرخ تازه سازی 180 هرتز پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: مانیتور باریک و بی سیم The Link سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد

مانیتور Redmi G34WQ با ​​صفحه نمایش خمیده 180 هرتز

پنل LCD دارای رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل (WQHD) و نرخ تازه سازی 180 هرتز است، علاوه بر این، AMD FreeSync Premium است و زمان پاسخگویی تا 1 میلی ثانیه را پشتیبانی می کند.

مانیتور Redmi G34WQ می تواند 95 درصد از رنگ E2 طیف رنگی DCI-P3 را با دقت پوشش دهد. علاوه بر این، روشنایی آن از DC کم شروع می شود و تا 350 نیت را پشتیبانی می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول قابلیت تنظیم مانیتور است که قابلیت چرخش به عقب، جلو، بالا، پایین، چپ و راست را دارد و بر روی دیوار نصب می شود.

برای سفارشی سازی این محصول، توسعه دهنده از چراغ LED RGB در پشت و همچنین 2 درگاه DP 1.4 و 2 x HDMI 2.0 استفاده کرده است.

قیمت مانیتور Redmi G34WQ

مانیتور Redmi G34WQ در چین 1999 ین (280 دلار) قیمت دارد، اما برای راحتی مشتریان برای مدت کوتاهی با قیمتی با تخفیف. به قیمت 1499 ین (210 دلار) به فروش خواهد رسید.

واقعیت این است که این محصول ممکن است مانند اکثر مانیتورهای شیائومی و ردمی که در خارج از چین فروخته نمی شوند، در دسترس نباشد.

بیشتر بخوانید:

  • مانیتور ال جی MyView با رزولوشن 4K رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
  • مانیتور سه بعدی Lenovo ThinkVision 27 رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات]
  • سامسونگ در نمایشگاه CES 2024 دو مانیتور جدید با فناوری QD-OLED ارائه خواهد کرد
  • مانیتور بازی MSI; صفحه نمایش 24 اینچی 180 هرتزی MSI جدید برای گیمرها

نظر شما در مورد ویژگی های مانیتور Redmi G34WQ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

مقاله مانیتور Redmi G34WQ با ​​صفحه نمایش خمیده 180 هرتز برای اولین بار در وب سایت بازیگرها: زندگی با فناوری ارائه شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.