نوکیا و اوپو قرارداد ثبت اختراع ۵G – بازیگرها امضا کردند

نوکیا و اوپو قرارداد ثبت اختراع ۵G – بازیگرها امضا کردند

مقاله ای که نوکیا و اوپو قرارداد ثبت اختراع 5G را امضا کردند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اخیرا اعلام شد که نوکیا و اوپو یک قرارداد مجوز چند ساله امضا کرده اند که از پتنت های ضروری برای استاندارد 5G پشتیبانی می کند.

نوکیا و اوپو یک توافقنامه چند ساله مجوز ثبت اختراع امضا کرده اند که پتنت های ضروری برای استاندارد 5G را پوشش می دهد. این مجوزها پس از یک شکایت طولانی مدت برای نقض حق اختراع علیه این دو شرکت از سال 2021، یک پیشرفت بزرگ است. این روند شامل چندین جنگ حقوقی در اروپا، آسیا و استرالیا بود که منجر به توقف فروش گوشی‌های هوشمند و ساعت‌های اوپو و وان پلاس در آلمان شد.

بیشتر بخوانید: Fiuji Galaxy M55 گواهی FCC را دریافت کرد

جنی لوکاندر، مدیر ارشد فناوری نوکیا، گفت: «ما خوشحالیم که با اوپو به توافقی برای صدور مجوز دست یافتیم که نشان دهنده احترام متقابل به مالکیت معنوی یکدیگر و سرمایه گذاری های نوکیا در تحقیق و توسعه و مشارکت در استانداردهای باز است. Oppo یکی از شرکت‌های پیشرو در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند است و ما مشتاقانه منتظر همکاری با یکدیگر برای ارائه نوآوری بیشتر به کاربران خود در سراسر جهان هستیم. “قرارداد جدید، همراه با دیگر قراردادهای مهم گوشی های هوشمند که در سال گذشته امضا کرده ایم، ثبات مالی بلندمدتی را برای کسب و کار صدور مجوز ما فراهم می کند.”

بر اساس قرارداد جدید، اوپو در ازای چندین دوره، حق امتیاز به نوکیا پرداخت خواهد کرد. طبق توافق طرفین، شرایط دقیق قرارداد محرمانه خواهد بود.

فنگ یانگ، مدیر مالکیت معنوی Oppo گفت: «ما خوشحالیم که Oppo به یک توافق مجوز متقابل جهانی با نوکیا رسیده است که پتنت های ضروری برای استاندارد 5G و سایر فناوری های ارتباطی مهم را پوشش می دهد. حل و فصل همچنین تمام دعاوی معلق در همه حوزه های قضایی را حل خواهد کرد. Oppo به مالکیت معنوی نوکیا و سهم آن در صنعت ارتباطات جهانی احترام می گذارد و مشتاق همکاری با نوکیا برای ارائه بهترین تجربه ارتباطی به کاربران در سراسر جهان است.

بیشتر بخوانید:

  • اگزینوس 2400 در مقابل اسنپدراگون 8 نسل 3؛ بازگشتی باشکوه برای سامسونگ؟
  • Caviar نسخه های ویژه Galaxy S24 Ultra را ارائه کرد [+ قیمت]
  • صفحه نمایش Galaxy S24 Plus در مقایسه با Galaxy S24 Ultra کیفیت تصویر واضح تری را ارائه می دهد
  • نمونه تصاویر دوربین Galaxy S24 Ultra; مقایسه با iPhone 15 Pro Max و Galaxy S23 Ultra
  • سری گلکسی اس 24 برای اولین بار تصاویر HDR را به اینستاگرام، اسنپ چت، تیک تاک و واتس اپ می آورد.

نظر شما در مورد قرارداد امضا شده بین نوکیا و اوپو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

 

مقاله ای که نوکیا و اوپو قرارداد ثبت اختراع 5G را امضا کردند اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.