نکات تایید ۳C در ماه ژوئن رونمایی از Honor Magic V Flip – TechRadar

نکات تایید ۳C در ماه ژوئن رونمایی از Honor Magic V Flip – TechRadar

پست تایید 3C نشان می دهد که Honor Magic V Flip در ماه ژوئن رونمایی شد اولین بار در TechRadar: Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

ماه گذشته آنر گوشی های آنر 200 و 200 پرو را در چین معرفی کرد. اکنون گمانه زنی ها حاکی از آن است که این برند می تواند Honor Magic V Flip را در ماه جاری (ژوئن) در بازار چین عرضه کند. اخیراً پلتفرم گواهی 3C در چین گوشی Honor را با شماره مدل LRA-AN00 تأیید کرده است. این گوشی احتمالا Magic V Flip (نام آزمایشی) خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های vivo 2024
  • بهترین گوشی های اوپو 2024
  • بهترین گوشی های Honor 2024

Honor Magic V Flip احتمالاً نمایشگری مشابه موتورولا Razr 50 خواهد داشت

هنوز هیچ چیز قطعی نیست و هیچ راهی وجود ندارد که با اطمینان بگوییم که LRA-AN00 Honor Magic V Flip بعدی است. با این حال، لیست تایید نشان می دهد که این تلفن ممکن است با یک شارژر HN-110600C00/HW-110600C02 ارائه شود که از شارژ سریع تا 66 وات پشتیبانی می کند.

Magic V Flip احتمالاً مشابه این سری خواهد بود. موتورولا ریزر 50 به صفحه نمایش بزرگ روی جلد مجهز خواهد شد. اگرچه اندازه دقیق نمایشگر هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد به یک ماژول دوربین گرد با سه دوربین و یک فلاش LED مجهز شده است.

تایید 3C نشان می دهد که Honor Magic V Flip در ماه ژوئن ارائه خواهد شد

همچنین این امکان وجود دارد که این دستگاه به بزرگترین باتری قرار داده شده در یک گوشی تاشو مجهز باشد. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این موضوع وجود ندارد، اما اخبار فاش شده تا کنون نشان می دهد Honor Magic V Flip به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

گفته می شود که Honor نیز روی این سریال کار می کند. Honor X60 برای بازار چین است. در حالی که X60 ممکن است در این ماه رونمایی شود، هنوز جزئیات دقیقی منتشر نشده است. طبق برخی شایعات، این دستگاه دارای صفحه نمایش چهار خمیده، باتری بزرگ و بدنه مقاوم در برابر ضربه خواهد بود.

علاوه بر این، Magic V3 که یک تلفن تاشو افقی است نیز برای بازار چین در دست ساخت است. شایعات حاکی از آن است که این گوشی تاشو با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 می تواند در ماه جولای سال جاری عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های سامسونگ از نظر باتری
  • بهترین گوشی ها از نظر سرعت شارژ
  • بهترین گوشی های شیائومی از نظر دوربین

منبع: گجت ها

پست تایید 3C نشان می دهد که Honor Magic V Flip در ماه ژوئن رونمایی شد اولین بار در TechRadar: Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.