هادی شپرد راز بزرگی را فاش کرد!

هادی شپرد راز بزرگی را فاش کرد!







هادی چوپان در مراسم استقبال از خود در شیراز رازی عجیب و اتفاق تلخی را برای خود فاش کرد.



به گزارش صبحگاهی، صحبت های هادی چوپان پس از بازگشت به شیراز در روزهای اخیر بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است. از حرف هایی که از وطن و تعهدش به ایران زد تا انتقادات صریحی که از قضاوت داوران در مستر المپیاد داشت و خود را قهرمان واقعی این مسابقات معرفی کرد.

اما در مراسم استقبال که در مقابل باشگاه هادی چوپان برگزار شد و هواداران زیادی پای صحبت های گرگ ایرانی نشستند، هادی چوپان رازی تلخ و عجیب از وضعیت خود فاش کرد. این فوق ستاره بدنسازی ایران و جهان که در سن 37 سالگی همچنان با انگیزه تمرین می کند و قهرمانی در مستر المپیاد 2025 را هدف خود قرار داده است، در بخشی از سخنان خود می گوید: چندین بار سکته کردم. به خاطر فشار عصبی و استرس مسابقات، اما هیچ کس نمی داند چرا من می خواهم خوشحالی خود را به شما منتقل کنم.

هادی چوپان با وجود اینکه زیر نظر یکی از بهترین مربیان دنیا یعنی هانی رامبد مشغول به کار است و قطعا تست های لازم برای بررسی سلامت بدنش را به طور منظم پشت سر می گذارد، اما صحبت های او در مورد وضعیت سلامتی او، بسیاری از طرفدارانش را به همراه دارد. نگران کرده است

وقتی هادی چوپان در سال 2022 عنوان مستر المپیا را به دست آورد، در مصاحبه خود گفت که می خواهد این قهرمانی را 7 یا 8 بار دیگر تکرار کند. حال با توجه به اتفاقاتی که برای او رخ داده و ممکن است سلامتی اش را به خطر بیندازد، باید دید گرگ ایرانی تا کی راه خود را روی صحنه مستر المپیا ادامه می دهد.

بارها در سال های اخیر تمرینات سنگین هادی چوپان حتی رقبای خود را شگفت زده کرده است و برخی کارشناسان او را در زمینه تمرینات سنگین و حرکت وزنه های سنگین به ویژه در دوره سفت و سخت رژیم قبل از مسابقه استثنا می دانند.

شاید همین فشار عصبی و استرس بالایی که هادی چوپان از آن صحبت کرد باعث شد هادی امسال با وجود جوایز چشمگیر ذکر شده از حضور در آرنولد کلاسیک انصراف دهد و بگوید بدنش نیاز به استراحت دارد.

منبع: بهترین ها