هدبند با قابلیت جلوگیری از دندان قروچه؛ بدون نیاز به تزریق بوتاکس-تکرات

هدبند با قابلیت جلوگیری از دندان قروچه؛  بدون نیاز به تزریق بوتاکس-تکرات

کلاهک هایی با قابلیت جلوگیری از دندان قروچه؛ بدون نیاز به تزریق بوتاکس: زندگی با تکنولوژی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

دانشمندان انگلیسی موفق شدند پیشانی بند بسازند که توانایی بالایی دارد جلوگیری از دندان قروچه نشان داده شده است. با این دستگاه نیازی به تزریق بوتاکس یا روش های دیگر نیست.

با همکاری استارتاپ پزشکی JawSense و دانشمندان دانشگاه ناتینگهام ترنت، دستگاه هوشمندی که نوعی هدبند است با هدف جلوگیری از دندان قروچه تولید شد. این هدبند هوشمند نیاز به روش های درمان دندان قروچه مانند تزریق بوتاکس و گارد دندان را از بین می برد. علاوه بر این، بهتر است بدانید که اگرچه دلیل خاصی برای دندان قروچه کردن برخی افراد وجود ندارد، اما به وضوح ناشی از اضطراب و استرس است.

بیشتر بخوانید: پیوند سلول های بنیادی خون ساز به عنوان راهی برای درمان کودکان مبتلا به سرطان

از دندان قروچه با هدبند مخصوص بهداشتی خودداری کنید

دندان قروچه باعث درد در صورت، گردن و شانه ها، شکستگی یا ساییدگی دندان ها، سردرد، گوش درد و اختلال خواب می شود. در برخی موارد، دندان قروچه می تواند منجر به شرایطی شود که اختلال گیجگاهی فکی (اختلال گیجگاهی فکی) و بر حرکت فک و همچنین ایجاد درد تأثیر می گذارد.

رایج ترین درمان های دندان قروچه شامل محافظ های دندانی یا تزریق بوتاکس است، اما این اقدامات بیشتر از اینکه جلوی این رفتار غیرارادی را بگیرد، روی فک و دندان ها تأثیر می گذارد. محققان امیدوارند که هدبند هوشمند توسعه‌یافته بتواند دندان قروچه را به دقت ردیابی کند و با کمک حسگر خود لرزش ملایمی ایجاد کند. این فرآیند منجر به آگاهی رفتاری و در نتیجه شل شدن عضلات فک می شود.

از دندان قروچه با هدبند مخصوص بهداشتی خودداری کنید

انتظار می رود که هدبند به افراد کمک کند تا به تدریج یاد بگیرند که فک خود را شل کنند و دندان قروچه را متوقف کنند.

محققان می گویند این اولین وسیله پوشیدنی است که در بریتانیا برای دندان قروچه ساخته شده است که از بیوفیدبک استفاده می کند. بیوفیدبک تکنیکی است که به افراد می آموزد با کنترل برخی فرآیندهای بدن که به طور غیرارادی رخ می دهند، سلامت خود را بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید:

  • تولید قرص زعفران در ایران; دستاورد دانشمندان ایرانی در درمان سرطان و افسردگی
  • AstraZeneca با شرکت هوش مصنوعی Absci برای درمان سرطان همکاری می کند
  • درمان دیابت با کاشت سلول های تولید کننده انسولین در چشم

آیا تا به حال از دندان قروچه رنج برده اید؟ آیا می دانید علت اصلی این اختلال چیست؟ منتظر نظر شما هستیم

کلاهک هایی با قابلیت جلوگیری از دندان قروچه؛ بدون نیاز به تزریق بوتاکس: زندگی با تکنولوژی اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.