هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا از iPad – TechRadar پیشی بگیرد

هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا از iPad – TechRadar پیشی بگیرد

پست هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا آیپد را از بین ببرد اولین بار در Tekrato – Living With Tech. – Techrato – Living With Technology – – https://bazigarha.com/

هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro که اخیراً اپل معرفی شده است، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما آیا این محصول اپل توانایی رقابت و جایگزینی سایر محصولات این شرکت را دارد؟ برخی از کارشناسان فناوری معتقدند اپل ویژن پرو برای رسیدن به این هدف راه طولانی در پیش دارد.

هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro اپل که اخیراً معرفی شده است، سر و صدای زیادی را برای پتانسیل خود برای ایجاد انقلابی در تعامل و سرگرمی ایجاد کرده است. با این حال، به گفته مارک گورمن از بلومبرگ، سفر آن برای تبدیل شدن به یک برگ برنده واقعی ممکن است طولانی تر از آن چیزی باشد که برخی پیش بینی می کنند.

بیشتر بخوانید: بررسی Apple Vision Pro; انقلابی در هدست های واقعیت ترکیبی

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل هنوز محصول کاملی نیست

منابع Grumman در گروه محصولات اپل ویژن معتقدند که این دستگاه از “شکل ایده آل” خود فاصله زیادی دارد و ممکن است قبل از اینکه واقعاً از انتظارات مشتری برای استفاده روزمره فراتر رود، به چهار نسل اصلاح نیاز داشته باشد. در حالی که تعریف دقیق این “شکل ایده آل” نامشخص است، نگرانی های خریداران اولیه سرنخ هایی را ارائه می دهد.

وزن هدفون، عمر باتری، کمبود برنامه و باگ های نرم افزاری از نقاط ضعف فعلی این محصول است. کاربران استفاده طولانی مدت را خسته کننده می دانند و اکوسیستم محدود برنامه مانع تطبیق پذیری آن می شود. گورمن با رویکردهای قبلی اپل تشابهاتی دارد و پیشنهاد می‌کند که چهار نسل از پیشرفت‌های مشابه آیفون، آی‌پد و اپل واچ می‌توانند Vision Pro را به جای iPad سوق دهند.

این دیدگاه ها همچنین با آنچه ایلان ماسک هفته گذشته در X (توئیتر سابق) در رابطه با Vision Pro به اشتراک گذاشته بود، مطابقت دارد.به گفته او، هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro هنوز مانند اولین آیفون اپل کامل نیست. با این حال، به نظر او، آیفون 3 تمام مشکلات را حل کرد و به یک دستگاه عالی تبدیل شد. او معتقد است که این گوشی نیز بسیار شبیه به ویژن پرو خواهد بود.

گورمن معتقد است که تلاش‌های اپل برای جایگزینی مک با آی‌پد نتایج مطلوبی را به همراه نداشته است. ویژگی‌ها شکاف بهره‌وری را برطرف نکرده‌اند و آی‌پد را در موقعیت مبهم در خط تولید اپل قرار داده‌اند. با قیمت فعلی آن 3500 دلار، او Vision Pro را بیشتر به عنوان یک “نمونه اولیه” می بیند که توسط کاربران اولیه تامین می شود تا یک محصول مصرفی تمام عیار.

بیشتر بخوانید:

  • برنامه رسمی YouTube برای Apple Vision Pro راه اندازی شد
  • فروش اپل ویژن پرو در ایران به قیمت فضا؛ 350 میلیون تومان غیر ممکن است!

آیا فکر می‌کنید که ویژن پرو اپل توانایی کنار گذاشتن فناوری‌هایی را دارد که امروزه روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنیم؟

نظرات خود را با بازیگرها در بخش نظرات به اشتراک بگذارید اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: گجت ها

پست هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro ممکن است چهار نسل طول بکشد تا آیپد را از بین ببرد اولین بار در Tekrato – Living With Tech. – Techrato – Living With Technology – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.