هدفون لیبرتی ۴ پرو با قابلیت حذف نویز قدرتمند و باتری با دوام معرفی شد – بازیگرها

هدفون لیبرتی ۴ پرو با قابلیت حذف نویز قدرتمند و باتری با دوام معرفی شد – بازیگرها

انکر هدفون Liberty 4 Pro را با قابلیت حذف نویز فعال معرفی کرده است که نسبت به سایر مدل های موجود در بازار عمر باتری بیشتری دارد.

اطلاع رسانی کند گجت چینیاین هدفون از سیستم هفت سنسور و فناوری کالیبراسیون پیشرفته استفاده می کند که می تواند بهترین تجربه شنیداری را در هر محیطی با حذف فعال نویز ارائه دهد.

راهنمای خرید بازیگرها

مشخصات هدفون لیبرتی 4 پرو

انگر می گوید AirPods Library 4 Pro دارای هفت حسگر مجزا از جمله شش میکروفون و یک فشارسنج است. به گفته این شرکت، این ترکیب یکی از بهترین حذف نویز فعال در بازار است. فناوری کالیبراسیون تنظیمات شما را هر 0.3 ثانیه به روز می کند. از این نظر، هدفون به طور روان و پیوسته با محیط های در حال تغییر سازگار می شود. در این حالت در هر کجا که کاربر باشد، حذف نویز فعال با کیفیت بالا ارائه می شود.

هدفون Liberty 4 Pro با قابلیت حذف نویز قدرتمند و باتری با دوام بالا معرفی شدهدفون Liberty 4 Pro با قابلیت حذف نویز قدرتمند و باتری با دوام بالا معرفی شد

البته حذف فعال نویز تنها ویژگی هدفون Liberty 4 Pro نیست. قاب این هدفون دارای نوار لمسی و صفحه نمایش است که به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به اپلیکیشن تنظیمات را مستقیماً روی آن اعمال کند. علاوه بر این، Anker ادعا می کند که باتری این محصول تا 40 ساعت قابل استفاده است و برای استفاده بیش از یک روز طراحی شده است.

Anker این هدفون را به سیستم دو درایور مجهز کرده است تا تجربه شنیداری بی نظیری را برای کاربران خود فراهم کند. درایور اول 10.5 میلی متر برای باس عمیق و دومی توییتر برای صدای واضح (با وضوح بالا) است.

وجود شش میکروفون با فناوری کاهش نویز در هدفون لیبرتی 4 پرو، انتقال بهترین کیفیت صدا را در هنگام مکالمات تلفنی تضمین می کند. این فناوری به طور موثر نویز پس زمینه را فیلتر می کند تا صدای شما به وضوح شنیده شود.

قیمت Anker Airpods Library 4 Pro

هدفون لیبرتی 4 پرو در حال حاضر با قیمت 130 دلار در رنگ های نقره ای، سفید و مشکی در ایالات متحده موجود است.

بیشتر بخوانید: