هدیه گران قیمت برد پیت به نامزد جدیدش!

هدیه گران قیمت برد پیت به نامزد جدیدش!

برد پیت بازیگر مشهور هالیوودی به نامزد جدیدش اینس د رامون یک گردنبند اولیه گران قیمت هدیه داد.

صبح، نامزد جدید برد پیت، اینس دی رامون، یک گردنبند گران قیمت و مجلل با حروف اول براد هدیه گرفت.

به گزارش گروه ترجمه صبح، نامزد جدید برد پیت، اینس دی رامون، به افتخار او گردنبند B خواهد زد. یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرده است که نامزد برد پیت، اینس دی رامون، واقعاً به این بازیگر علاقه دارد. به حدی که حتی یک گردنبند با حروف اول خود به گردن می اندازد.

دی رامون 30 ساله هنوز با این گردنبند دیده نشده است. با این حال، به عنوان معاون برند جواهرات لوکس «آنیتا کو»، او مطمئناً گزینه‌های زیادی برای انتخاب دارد. وب سایت این شرکت یک گردنبند الماس زیبا به قیمت 1950 دلار و یک آویز الماس به قیمت 2200 دلار به همراه گوشواره های میخی مشابه به قیمت 850 دلار و یک دستبند به قیمت 1850 دلار ارائه می دهد.

آغاز رابطه برد پیت و اینس دی رامون!!

شایعات رابطه عاطفی بین د رامون و پیت 59 ساله در نوامبر 2022 آغاز شد. زمانی که این دو با هم در کنسرت بونو شرکت کردند.

از آن زمان این جفت بارها با هم دیده شده اند، از جمله در یک شب قرار عاشقانه در پاریس در ماه فوریه.

براد پیت برای روز ولنتاین، طبق گزارشات، یک دسته گل زیبا از گل صد تومانی صورتی را برای رامون فرستاد. Anita Ko VP تنها ستاره ای است که عشق خود را از طریق جواهرات خود به دیگران نشان می دهد.

جنیفر لوپز چندین گردنبند دارد که به بن افلک اشاره دارد. به گزارش مورنینگ تایمز، ریحانا به مناسبت تولد همسرش A$AP Rocky دستبند دارد.

دی رامون قبلا با پل وسلی، ستاره سریال «خاطرات خون آشام» ازدواج کرده بود.

این زوج در سپتامبر 2022 پس از سه سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند.

وسلی 40 ساله در فوریه 2023 درخواست طلاق داد.

در همین حال، برد پیت از زمان جدایی اش از آنجلینا جولی در سال 2016، درگیر درگیری های حقوقی بحث برانگیز با همسر سابقش بوده است.

 

هدیه گران قیمت جدید برد پیت به نامزدش! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.