هر آنچه در مورد انیمیشن «من نفرت انگیز ۴» می دانیم • بازیگرها

هر آنچه در مورد انیمیشن «من نفرت انگیز ۴» می دانیم • بازیگرها

یونیورسال پیکچرز تایید کرده است که فرنچایز «من نفرت انگیز» دنباله دیگری با عنوان «من نفرت انگیز 4» خواهد داشت و این موضوع سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان و طرفداران این فرنچایز ایجاد کرده است.

این فرنچایز که با انیمیشن «من نفرت انگیز» در سال 2010 شروع شد، به فروش 3.7 میلیارد دلاری دست یافت و به یکی از پرفروش ترین انیمیشن ها تبدیل شد. پس از آن، دنباله ها و حتی اسپین آف های این انیمیشن به طور مداوم در فواصل زمانی دو تا سه ساله منتشر شد و توانست محبوبیت این انیمیشن را چند برابر کند. علاوه بر این، کتاب‌های موضوعی، بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های کوتاه بر اساس این مجموعه فیلم نیز منتشر شده است و اکنون در بحبوحه اپیدمی کرونا، این فرنچایز می‌خواهد با اعلام ساخت دنباله دیگری با عنوان «من نفرت‌انگیز» به رشد خود ادامه دهد. . 4″

  • انیمیشن Super Mario 2022 اکران می شود; کریس پرت ماریو است و آنیا تیلور پرنسس
  • 12 واقعیت ناگفته درباره استیو کارل. ستاره فیلم های کمدی.
  • 5 فیلمی که با شخصیت های منفی آنها احساس همدلی می کنیم

فیلم های Despicable Me ماجراهای یک ابرشرور به نام گرو به همراه مینیون های وفادارش، مینیون ها را دنبال می کند. در طول این فیلم، بینندگان به سفر در گذشته گورو و آنچه که او را به یک شرور تبدیل کرده عادت کرده اند و ماجراهای عجیب او را در یک سفر طولانی دنبال می کنند که در نهایت او را به یک پدر و شوهر مناسب تبدیل کرد. . فرنچایز «من نفرت‌انگیز» با شخصیت‌های به یاد ماندنی و صحنه‌های متمرکز بر کودکان که دائماً به‌عنوان میم‌های اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند، توانسته است برای مدت طولانی طرفداران وفادار خود را حفظ کند.

در سال 2017، «من نفرت انگیز 3» شخصیت شرور جدیدی به نام بالتازار برات با بازی تری پارکر را معرفی کرد که توانست تحول بزرگی در این فرنچایز ایجاد کند. پس از موفقیت فیلم، کریس ملدانداری، مدیرعامل ایلومینیشن، برنامه های خود را برای دنباله های بعدی این فرنچایز به اشتراک گذاشت. هدف اصلی او از تولید فیلم های Despicable Me این است که در دنیایی پر از شرارت به شما احساس خوبی بدهد. حالا با گذشت یک سال از تاریخ انتشار پیش درآمد «Minions: Rise of the Gru»، سرانجام تاریخ اکران «من نفرت انگیز 4» تایید شد. بنابراین، در اینجا می خواهیم جزئیات بیشتری در مورد دنباله آینده این فرنچایز با شما به اشتراک بگذاریم و اطلاعاتی در مورد بازیگران و تاریخ انتشار این دنباله به شما ارائه دهیم.

تاریخ انتشار من نفرت انگیز 4

ایلومینیشن و یونیورسال پیکچرز سرانجام تاریخ اکران Despicable Me 4 را اعلام کردند و ظاهراً دنباله آن در تاریخ 3 ژوئیه 2024 در سینماها به نمایش در خواهد آمد. همانند بسیاری از فیلم های منتشر شده در طول همه گیری ویروس کرونا، Despicable Me 4 نیز ممکن است برای پخش در جریان آنلاین در دسترس باشد. حداقل سی روز پس از اکران آن در سینما خدمت کند.

بازیگران من نفرت انگیز 4: چه صداپیشگان و شخصیت هایی به فرنچایز باز خواهند گشت؟

شرور مورد علاقه من

قطعاً در دنباله جدید «من نفرت انگیز» شاهد بازگشت بسیاری از شخصیت های دوست داشتنی این فرنچایز خواهیم بود. استیو کارل در نقش گرو به فرنچایز بازخواهد گشت و کریستن ویگ صداپیشگی همسرش لوسی وایلد را برعهده خواهد داشت. میراندا کازگرو در نقش مارگو دختر بزرگ گروو دوباره به بازیگران می‌پیوندد و استیو کوگان نقش سیلاس رامسبوتم را بازی می‌کند. علاوه بر این، بینندگان «من نفرت‌انگیز 4» می‌توانند منتظر شیطنت‌ها و درگیری‌های جدیدی باشند زیرا پیر کافن با صدای خودش مینیون‌ها را به فرنچایز بازمی‌گرداند. صدای Coffin حتی در دنباله «Minions: Rise of the Gru» نیز شنیده می شود.

داستان فرنچایز مرد نفرت انگیز به کجا خواهد رسید؟

شرور مورد علاقه من

در حالی که هنوز جزئیاتی از داستان Despicable Me 4 وجود ندارد، انتظار می رود این فیلم داستان شیرین و جذاب سری قبلی را حفظ کند. بر اساس داستان دنباله‌های قبلی، «من نفرت‌انگیز 4» می‌تواند روی داستانی تمرکز کند که در آن یک فوق شرور می‌خواهد جهان را با تمام ابزارهای ممکن نابود کند و تنها تجربه و مهارت گرو می‌تواند جلوی او را بگیرد. کریس رنو، کهنه کار فرنچایز (“من نفرت انگیز 1 و 2” و “لوراکس”) قرار است کارگردانی این پروژه را بر عهده بگیرد، در حالی که مایک وایت (“مدرسه سنگ” و “لوتوس سفید”) فیلمنامه را نوشته است. این فیلم دنباله‌ای است و مانند تمام فیلم‌های Illumination، Despicable Me 4 نیز توسط کریس ملداندری تولید می‌شود.

منبع: screenrant

پست همه چیزهایی که درباره Despicable Me 4 می دانیم اولین بار در بازیگرها پدیدار شد پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.