هر آنچه در مورد باب اسفنجی شلوار مربعی ۴ می دانیم • بازیگرها

هر آنچه در مورد باب اسفنجی شلوار مربعی ۴ می دانیم • بازیگرها

ماجراهای باب اسفنجی نه تنها در تلویزیون، بلکه در پرده بزرگ نیز ادامه خواهد داشت، زیرا به نظر می رسد چهارمین فیلم درباره باب اسفنجی و دوستانش ساخته می شود، بنابراین می خواهیم هر آنچه در مورد این فیلم می دانیم را در اینجا به شما بگوییم. بیایید با شما به اشتراک بگذاریم.

نیکلودئون تاکنون چندین سریال کارتونی پخش کرده است و با وجود اینکه در بین برنامه هایی که از این شبکه پخش می شود سریال های موفقی وجود دارد اما تعداد کمی از آنها توانسته اند مانند «باب اسفنجی» به موفقیت دست یابند. «باب اسفنجی» که توسط استفن هیلنبرگ ساخته شد، اولین بار در سال 1999 به نمایش درآمد و از آن زمان تاکنون بیش از 10 فصل از این سریال ساخته شده است و این سریال توانسته وارد شاخه های دیگری شود و به یک فرنچایز کامل تبدیل شود. تبدیل شده است.

  • 10 فیلم باب اسفنجی از بدترین تا بهترین
  • 14 حقیقت جالب درباره باب اسفنجی که نمی دانستید
  • همه چیز درباره باب اسفنجی از زیست شناسی دریایی گرفته تا محبوب ترین اسفنج جهان

«باب اسفنجی» بینندگان را به اعماق اقیانوس به خصوص شهر زیر آب بیکینی باتم می برد تا با خود باب اسفنجی، شخصیت اصلی این کارتون و دوستان بی نظیرش آشنا شود. باب اسفنجی همیشه در این شهر با انواع مشکلات مواجه است و بهترین دوستانش پاتریک استار و سندی چیکس، همسایه اش آقای اختاپوس و رئیس حریصش آقای کرابس او را در این سفر همراهی می کنند. دیری نگذشت که ماجراهای «باب اسفنجی» از صفحه تلویزیون گذشت و وارد دنیای بازی های ویدیویی، کمیک، فیلم و اسپین آف شد و حالا چهارمین فیلم او در آستانه فیلمبرداری است.

  • چگونه باب اسفنجی تبدیل به شلوار سطلی باب اسفنجی شد؟

اولین فیلم «باب اسفنجی» با نام ساده «باب اسفنجی» در سال 2004 در سینماها اکران شد و در حالی که این فیلم در ابتدا قرار بود دنباله‌ای نداشته باشد، موفقیت بی‌سابقه آن راه را برای ساخت دو فیلم هموار کرد. فیلم سینمایی «باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب» و فیلم «باب اسفنجی: اسفنج در حال فرار» اکران شدند و هم اکنون کمپانی پارامونت چهارمین فیلم «باب اسفنجی شلوار مربعی» و همچنین خبر ساخت فیلم های دیگر را در اینجا منتشر کرده است. ما می خواهیم هر آنچه را که در مورد این فیلم می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم

باب اسفنجی شلوار مربعی 4 در حال تولید است و قرار است در سینماها اکران شود

فیلم «باب اسفنجی: باب اسفنجی شلوار مکعبی» که در مارس 2021 اکران شد با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شد، بنابراین اصلاً تعجب آور نبود که بلافاصله بعد از آن صحبت از ساخت دنباله چهارم به میان آمد. ساخت چهارمین فیلم «باب اسفنجی شلوار مربعی» در فوریه 2022 تایید شد و برخلاف فیلم «اسفنجی در حال فرار» که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت ویدیویی منتشر شد، به نظر می رسد این دنباله جدید نیز اکران شود. در تماشاخانه ها

داستان دنباله چهارم باب اسفنجی چه خواهد بود؟

فیلم‌های باب اسفنجی از یک خط داستانی پیروی نمی‌کنند، بنابراین نمی‌توان گفت که این سری از فیلم‌ها دنباله‌ای هستند، اما در واقع هر کدام از آن‌ها یک فیلم مستقل به حساب می‌آیند. اما در حالی که هر یک از این فیلم‌ها داستان متفاوتی دارند، همه آنها پیام یکسانی را به مخاطب ارائه می‌دهند که قدرت و شجاعت از درون سرچشمه می‌گیرد. در هر صورت این سری از فیلم ها بیشتر مخاطبان جوان هستند و به همین دلیل باید پر از محتوای آموزنده برای این گروه سنی باشند. با این حساب نمی توان پیش بینی کرد که داستان باب اسفنجی 4 درباره چه خواهد بود، زیرا داستان این فیلم ها می تواند درباره هر چیزی و هرکسی باشد و به همین دلیل است که این سری از فیلم ها همیشه باعث شگفتی مخاطبان شده است. شاید این فرمول مخفی کرابی پتی، نقشه های شیطانی پلانکتون، ربوده شدن یا تبدیل شدن یک شخصیت به یک شخصیت شیطانی یا خیلی چیزهای دیگر باشد.

تاریخ انتشار باب اسفنجی شلوار مربعی 4

باب اسفنجی شلوار مکعبی

هنوز مشخص نیست که آیا باب اسفنجی شلوار مربعی 4 در مرحله پیش تولید است، آیا این فیلم از یک سبک انیمیشن یا بیشتر پیروی می کند و آیا دوباره به لایو اکشن خواهد پیوست یا خیر. بنابراین از آنجایی که اطلاعاتی از روند تولید این انیمیشن سینمایی نداریم، نمی توانیم بگوییم تولید آن چقدر زمان می برد. اما به طور کلی می توان گفت که اگر ساخت «باب اسفنجی 4» در حین فیلمبرداری و قبل از اکران با هیچ مانعی مواجه نشود، چهارمین فیلم «باب اسفنجی شلوار مکعبی» می تواند در سال 2023 اکران شود.

دیگر فیلم‌های باب اسفنجی نیز در دست تولید هستند.

علاوه بر «باب اسفنجی 4»، پارامونت اعلام کرده است که سه اسپین آف دیگر با محوریت سه شخصیت اصلی بیکینی باتم وجود خواهد داشت، اما مشخص نیست کدام یک از این شخصیت ها باب اسفنجی شلوار مکعبی خواهند بود. همچنین مشخص نیست یکی از این فیلم ها همان فیلمی است که قرار بود با محوریت شخصیت سندی چیکس ساخته شود و خبر شروع تولید آن در سال 2021 اعلام شد و سپس «نجات بیکینی پایین» نام داشت یا اینکه قرار است یک پروژه کاملاً جدید باشد. . اولین مورد از این اسپین‌آف‌ها در سال 2023 اکران می‌شود و در حالی که این فیلم‌ها ممکن است روی شخصیت‌های زیادی تمرکز کنند، بدون شک شلوار مکعب، پاتریک و مستر کرفس را در خود خواهند داشت.

منبع: screenrant

هر آنچه در مورد باب اسفنجی شلوار مربعی 4 می دانیم اولین بار در بازیگرها پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.