هر آنچه در مورد دنباله انیمیشن «قرمز بودن» می دانیم • بازیگرها

هر آنچه در مورد دنباله انیمیشن «قرمز بودن» می دانیم • دیجی کالا مگ

سرانجام، انیمیشن «Flush» پیکسار در پلتفرم استریم دیزنی + موجود است. حال قصد داریم هر آنچه را که در مورد دنباله دوم این فیلم می دانیم با شما در میان بگذاریم.

هشدار؛ احتمال فاش شدن ماجرای «قرمزی» وجود دارد.

جدیدترین انیمیشن پیکسار با نام «قرمز» بالاخره از راه رسید، اما حالا سوالی که پیش می آید این است که از دنباله دوم آن چه می دانیم؟ «Flush» به عنوان اولین فیلم پیکسار ساخته شده توسط تیمی از زنان خلاق و کاملاً غرق در فرهنگ چینی، فیلمی کاملاً متفاوت از انیمیشن های قبلی پیکسار است.

البته درباره «قرمز بودن 2» چیزی گفته نشده است، با این حال با نقدهای مثبتی که فیلم «قرمز بودن» دریافت کرده، به نظر می رسد که دنباله های آتی آن یکی پس از دیگری ساخته شوند. بنابراین ما قصد داریم هر آنچه در مورد دنباله آن می دانیم با شما به اشتراک بگذاریم.

  • نقد انیمیشن «قرمز بودن»; جاه طلب، احساسی و یکی از بهترین فیلم های پیکسار.
  • توضیحات پایان انیمیشن «قرمز بودن» آخرین محصول پیکسار
  • رتبه بندی 10 پرنسس دیزنی بر اساس احتمال برنده شدن در “بازی مرکب”

«Blush» داستان مایلین می لی (با صداپیشگی روزالی چیانگ) را روایت می کند که دانش آموز ممتاز است و به تازگی وارد سال سیزدهم شده است. می همیشه سعی کرده نظر مثبت والدینش را جلب کند، اما حالا که وارد دوره نوجوانی شده، کم کم به وجودش شک می کند. بنابراین او سعی می کند میل خود به استقلال را با میل خود برای راضی نگه داشتن خانواده متعادل کند. اما ناگهان با چیزی روبرو می شود که هیچ نوجوانی نمی تواند آن را تحمل کند، یک نفرین باستانی که باعث می شود هر زمان که احساسات قوی را تجربه می کند به یک پاندای قرمز غول پیکر تبدیل می شود. تبدیل شدن می به یک پاندای قرمز غول پیکر او را در یک دوراهی دشوار قرار می دهد زیرا باید همان چیزی شود که خانواده اش می خواهند یا راه خودش را برود.

«Flush» جدیدترین انیمیشن پیکسار است که مستقیماً توسط دیزنی پلاس ساخته شده است و به دنبال «لوکا» و «شبح» است. علیرغم استقبال بسیار مثبت از انیمیشن های اخیر پیکسار، آخرین باری که مخاطبان انیمیشن های این کمپانی را در سینما دیدند، انیمیشن «بی پیش» 2020 بود. دیزنی پس از اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا با استقبال کمتری در گیشه مواجه شد، تصمیم گرفت فیلم های انیمیشن خود را در سینماها اکران نکند و در عوض آنها را به صورت رایگان در دیزنی پلاس به نمایش بگذارد.

آیا پیکسار Blush 2 را می‌سازد؟

تاکنون هیچ اطلاعیه رسمی در مورد ساخت دنباله ای برای «قرمز» منتشر نشده است، با این حال، سازندگان فیلم آماده آن هستند. در واقع کارگردان این انیمیشن دامی شی و تهیه کننده اش لیندسی کالینز به طرفداران این اطمینان را دادند که احتمال دارد این فیلم دنباله های دیگری هم داشته باشد اما در عین حال اشاره کردند که در این مورد صحبتی نشده است. هنوز. .

داستان Redness 2 درباره چه خواهد بود؟ آیا آن فیلم داستان دنباله قرمزی را روایت می کند؟

قرمز شدن

«فلاش» قطعاً طوری تمام شد که بتوان دنباله های دیگری ساخت. در نهایت، می پاندا قرمز خود را ملاقات می کند و یاد می گیرد که با آن زندگی کند، بنابراین او مجبور است برای یافتن خود واقعی خود به سفرهای زیادی برود. می اخیراً توانسته است تا حدی روابط خود را با خود، دوستان و خانواده‌اش متعادل کند، اما راه طولانی در پیش دارد. همانطور که می استقلال خود را به دست می آورد و دبیرستان را شروع می کند، باید رابطه خود را با پاندا قرمز تقویت کند. به گفته شیف، فیلم اول تازه شروعی برای بیان داستان های جذاب تر است.

تاریخ انتشار تخمینی قرمزی 2

هنوز هیچ خبر رسمی از ساخت «قرمز بودن ۲» اعلام نشده است و با توجه به اینکه ساخت اولین فیلم «قرمز بودن» حدود ۵ سال به طول انجامیده است. یعنی ساخت آن در سال 2017 آغاز شده است، ممکن است تولید «قرمزی 2» نیز چندین سال طول بکشد. در واقع، اگر دنباله دوم همان مسیر «قرمز رفتن» را برای تولید طی کند، قطعاً باید شاهد اکران آن در سال 2026 یا 2027 باشیم.

منبع: screenrant

The post هر آنچه در مورد دنباله انیمیشن «قرمز بودن» می دانیم اولین بار در بازیگرها پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.