هر چه درباره ی فصل سوم سریال ویچر میدانیم + تاریخ انتشار آن

هر چه درباره ی فصل سوم سریال ویچر میدانیم + تاریخ انتشار آن

. این سریال یک سریال در ژانر درامِ فانتزی و است ، توسط لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich) ساخته شده است. اینجا خبرهای به سریال ویچر فصل سوم و اطلاعاتی را که از و اصلی سریال ویچر فصل سوم منتشر می‌شود، می‌خوانید.

خالق سریال ویچر فصل سوم چه کسی است؟

سریال ویچر فصل سوم توسط لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich) ساخته شده است.

سریال ویچر فصل سوم چه زمانی منتشر خواهد شد؟

سریال ویچر فصل سوم احتمالا در تابستان سال 2023 منتشر می شود.

سریال ویچر چند فصل دارد؟

دو فصل از این سریال منتشر شده است و فصل سوم آن نیز به زودی پخش خواهد شد. سازندگان خبر ساخت فصل چهارم این اثر را اعلام کرده اند.

مشخصات سریال ویچر فصل سوم

نام سریال ویچر (The Witcher)
سازنده لورن اشمیت هیسریش (Lauren Schmidt Hissrich)
کشور سازنده ایالات متحده آمریکا
لهستان
ژانر ماجراجویی، فانتزی، درام و اکشن
تداد قسمت ها 6 قسمت
زبان (های) اصلی انگلیسی
توزیع کننده نتفلیکس
تاریخ انتشار احتمالا تابستان 2023

دانلود رایگان سریال ویچر فصل سوم

هنوز تاریخ انتشار سریال ویچر فصل سوم مشخص نشده گفته‌ها حاکی از این سریال در تابستان 2023 پخش خواهد شد.

لیست بازیگران سریال ویچر فصل سوم

همه ما امیدواریم در سریال ویچر فصل سوم با چند تن از بازیگران سابق مخالف. اشمیت هیسریش ادامه سخنان به این نکته اشاره می کند که پس از اتمام فیلمنامه وارد با بازیگران و می شوند تا این 8 قسمت را تبدیل به یک سفر سفر مهیج کنند. او گفت: «برای من است که بازیگران، برای مثال، به سفرهای خود آشتیاق باشند و به همان اندازه سفر شخصیت‌های خود را درک کنند. بنابراین اینها گفتگوهایی است که به زودی آغاز خواهد شد».

در این می‌توانیم حدس‌های خود را در سریال ویچر فصل سوم را داشته باشیم که خیلی هم حدس بزنیم و تنها حضور آنها تایید شود. ابتدا یک خبر خوب درباره این سریال بدهیم! هنر هنری کویل (Henry Cavill) یکی از بازیگران سریال ویچر فصل سوم است چون به هرحال سریال بدون گرالت که پیش نمی‌رود! اما خبر بد است که کویل هنری با فصل سوم به کار خود با عنوان گرالت پایان می‌دهد و از فصل چهارم که آن را تایید می‌کند، لیام همسورث (Liam Hemsworth) جایگزین می‌شود.

نتفلیکس همچنین تصویر را از پشت صحنه فیلم‌برداری و فصل سوم سریال The Witcher به اشتراک می‌گذارد که در آن هنری کویل کویل نقش گرالت گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش اینیفر در یک محیط برفی برفی برفی است.

صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Witcher

در ادامه برخی دیگر از بازیگرانی که در سریال ویچر فصل سوم حضور دارند را می‌بینیم:

  • فریا آلن (فریا آلن) در نقش سیری
  • آنیا چالوترا (آنیا چالوترا) در نقش ینیفر از ونگربرگ
  • جوی باتی (جوی باتی) در نقش یسکر
  • رویس پیرسون (رویس پیرسون) در نقش ایسترد
  • آنا شفر (آنا شفر) در نقش تریس مریگلد
  • کیم بودنیا (کیم بودنیا) در نقش وسمیر

یکی دیگر از بازیگرانی که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کلیدی در سریال ویچر فصل سوم باشد، بارت ادواردز (Bart Edwards) است. در انتهای فصل دوم دیدیم که پدر سیری، مهیر با بازی ادواردز، از مرگ بازگشته است.

فصل دوم بازیگران را معرفی کرد که توجه به خط داستان انتظار در فصل سوم سریال نیز حضور داشته باشند. با افزایش اتحاد بین نیلفگارد و الف‌ها انتظار می‌رود شخصیت‌های مرتبط با موضوع را در تیم هنرپیشه‌های ویچر فصل سوم ببینیم. این افراد عبارتند از:

  • میمی ندونی (میمی اندیونی) در نقش فرنجیلا
  • مدیا سیمسون (سیمسون وسط) در نقش فرانسه
  • ماهش جادو (ماهش جادو) در نقش ویلگفورتز
  • مایآنا بورینگ (MyAnna Buring) در نقش تیسایا

بازیگران سریال ویچر فصل سوم

معرفی سریال ویچر فصل سوم

سریال ویچر (The Witcher) از سال 2017 قدم به نتفلیکس گذاشت و طرفداران پروپاقرصی پیدا کن را گذاشت.

اکنون یک فصل از The Witcher در نتفلیکس موجود است. فصل دوم The Witcher در تاریخ 17 دسامبر روی استریمر آمد. علاوه بر این، یک انیمیشن اسپین آف به نام The Witcher: Nightmare of the Wolf در ۲۳ اوت ۲۰۲۱ منتشر شد.

فیلمبرداری سریال ویچر فصل سوم با بازی “هنری کویل” به پایان رسیده است. «بولا اگون» کارگردان اپیزود پایانی فصل سوم در اینستاگرام و «استیو گاب» تهیه‌کننده سریال فیلمبرداری را بررسی کرده است.

سریال ویچر سوم به نویسندگی «لورن اشمیت هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش هیسریش جلدی که جلد از مجموعه پنج پنج جلدی نویسنده لهستانی نیز این کتاب است، باید موضع بی طرف طرف طرف طرف خود را در قبال سیاست قره رها کند، زیرا چندین نفر شروع به شکار سیری می کنند.

برای بازگشت به این جهان نباید زیاد صبر کرد و Witcher: Blood Origin، پیش‌ درآمد سرآم ال The Witcher ۯی د۴ دی ۱۴۰۱) و روز کریسمس پخش می شود. The Witcher: Blood Origin

اتفاقات این سریال 1200 سال پیش از اصلی و گرالت از ریویا رخ داد و بررسی آن اولین اولین خواهد بود.

معرفی سریال ویچر فصل سوم

ژانر سریال ویچر فصل سوم

ژانر سریال ویچر فصل سوم ماجراجویی، فانتزی، درام و اکشن است.

انتشار سریال ویچر فصل سوم

مهمترین سوالی برای همه علاقه مندان و منتظران این پیش میآید در تاریخ پخش ویچر فصل سوم است. فصل دوم سریال تقریبا 2 سال پس از اول منتشر شد. البته باید نکته را مد نظر داشته باشید که وقفه طولانی، در اول به علت عوامل کووید -19 و به دلیل آسیب‌دیدگی هنری کویل بر سر صحنه فیلمبرداری فیلمبرداری پیش.

به نظر می‌رسد محصولات هنری را به سرعت پیشین تولید می‌کند. هنوز تاریخ انتشار این سریال مشخص نشده اما حاکی از این است که سریال تابستان 2023 پخش خواهد شد.

داستان سریال ویچر فصل سوم

شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که موضوع سریال ویچر فصل سوم چیست؟ فصل جدید توجه به پایان آشفته و پرآشوب دوم، در فصل جدید ویچر بیشتر بر سرنوشت سیری به نابودگر و یا ناجی دنیا داریم. بسیاری از افراد به کار گرفته شده‌اند تا سیری و قدرت‌هایش کنترل خود را درآورند اما تصمیم می‌گیرند تا سیری مخفی کند و از خانواده جدید خود در برابر تهدیدات تهدیدات محافظت کنند. او و از تمام قدرت خود استفاده می کند تا با نیروهای سیاهی مبارزه و خیانت و توطئه اطرافیان را خنثی کنند.

هیسریش در گفته که فصل جدید ویچر کتاب ویچر، یعنی کتاب The Time of Contept، ساخته شده است. در کتابی که سیری، گرالت و اینیفر آریتوزا سفر می‌کنند، مکان یک کودتا باعث می‌شود این افراد بار دیگر از هم جدا شوند. این نکته باید در ذهن داشت که از تا تلویزیون راه بسیار است در این مدت ممکن است داستان تغییر کند.

هیسریش در مورد داستان سریال ویچر ۳ اشاره داشت که این «صحنه‌های اکشن بسیار و برخی مرگ‌ها دارد». هنوز نمی‌دانیم این مرگ‌ها اشاره به شخصیت‌های اصلی دارد و یا صرفاً به جانوران جانوران که جانوران! باید منتظر ماند و دید.

او در بخشی دیگر از افزایش حضور الف‌ها در سریال خبر داد. در سریال The Witcher فصل 3 ارتش الف‌ها را داریم که در جبهه نیلفگارد می‌جنگند. آنها به راحتی از بین نمی‌روند و این یک داستان بسیار خشن و تاریک است.

هیسریش قول که در سریال ویچر سیزن 3 به تمامی سوالات دوم، از جمله مرگ و رابطه بین او گرالت، ینیفر و سیری پاسخ پاسخ داده خواهد شد.

داستان سریال ویچر فصل سوم

در دو فصل اول سریال ویچر چه اتفاقاتی روی داد؟

با توجه به فصل دوم این سریال تنها در یک ماه در لیست سریال‌های نتفلیکس قرار گرفت، بهتر است به آنچه کارگردان و نویسندگان این سریال برایمان آماده کرده‌اند نگاهی نگاهی اجمالی اجمالی کنند. در دو اول این سریال، سه کاراکتر اصلی گرالت از ریویا با بازیگر برجسته تلویزیون، هنری کویل، از ونگربرگ با بازی خیره کننده آنیا چالوترا و سیری سیری یا سیریلا فیونا الن راینون، بازی بی‌نظیر فریا آلن با هم‌جنسیت.

این دو که مملو از نبردهای حماسی بودند به نحو ماهرانه‌ای به توسعه کاراکترها کمک کردند و جلوه‌های دیوانه‌کننده سریالی که بودجه کلانی را به خود اختصاص داده بودند باعث ایجاد سریالی بی‌نظیر و مخاطب پسند شدند. در حالی که در فصل دوم این سریال، کاراکترها در کنار هم دیده نمی شوند که این فصل آرامش بعدی نیز ادامه داشته باشد. بنابراین بدون مقدمه‌ای بیاید به کند و کاو در دنیای خیالی «ویچر» اثر ساپکوفسکی بپردازیم. البته باید به شما هشدار بدهم که امکان اسپویل وجود دارد.

نویسندگان فصل های سریال ویچر تمام تلاششان را تا خط سیر داستانی ناتمام فصل اول را در پیش گرفتند تا حدی آن را تکمیل کنند و در نهایت برسانند. در حالی که همه فکر می‌کردند اینفر مرده است، اما همان طور که دیدیم اینطور نبود. ینفر جادوی را به واسطه یک دیو افتاد یا همان مادر نامیرا دست می‌دهد. جنگ بین و سینترا ، جادوگر الف ، فرانچسکا فایندابایر (با بازی سیمسون) را مخاطبان معرفی کردند که با نیلفگاردی ، فرینجیلا (با بازی میمی ندیونی) متحد شده بود ، اما وقتی مشخص شد باردار است ، همه چیز را به به به به من می رسانند. به خراب شد. در این هنگام مورهن (با بازی کیم بودنیا) متوجه می‌شوید که قدرت سیری به بهره‌مندی از خون صحر ارشد که در واقع به عنوان یک عنصر جهش‌زای رو به انقراض آفرینش انقراض برای آفرینش جادوگران جدید عمل می‌کند. در فصل دوم صحنه های دلخراش هم کم نبودند. ینفر در نهایت به آرتوزا بازگشت تا با تیسایا (که تصور می‌کرد ینفر مرده است) عدد. باید گفت که نکته اصلی فصل دوم، بازگشت جوئی باتی در نقش جاسکیر بود.

نیمه دوم به ما نشان می‌دهد که اساس پیشگویی‌ها قرار دارد سیری را از بین می‌برد و علاوه‌براین اسرار دارد که به عنوان سوژه آزمایشی، پروژه طاقت‌فرسای آفرینش جادوگر را با استفاده از خون خودش قرار دهد. گرالت متوجه می‌شود که ینفر زنده است و در هنگام، مادر نامیرا به می‌گوید که تنها کاری که می‌تواند بازگرداندن قدرتش انجام دهد این است که سیری را به یک چیز وحشتناک تبدیل کند. گرالت، و ینفر به نحو شگفت‌انگیزی در ملیتله به ترکیب برخورد می‌کنند جایی که در آن قرار سیری از کشیش نکه که آجوآ آندو افسانه‌ای وظیفه ایفای او را بر سرپرست دارد، جادو جادو. در حال حاضر سیری توسط یک جادوگر آتشین که وظیفه مرموزی را بر عهده دارد تعقیب مید. ینفر به او می‌آموزد که چگونه از پورتال عبور کند و آن‌ها را بدون گرالت به سفر سفر کند. ینفر چند جادویی را به سیری می‌آموزد، سیری متوجه می‌شود که ینفر او خیانت می‌کند. ینفر در تغییر کردن است و در نهایت گرالت سیری را نجات می دهد او را با جاسکیر به نزد مورهن می‌فرستد و به این می‌گوید که سیری «مال من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من من ینفر در تغییر است است.

در نهایت بچه الف فرانچسکا به قتل می‌رسد همین باعث ایجاد عذاب می‌شود که مادر نامیرا را که سیری را سحر کند آزاد می‌کند. فرانچسکا شروع به کشتن نوزادان انسان می‌کند و الف‌ها از مهلک دور می‌نماید و به قتل خفته در کائر مورهن می‌کند. یک مونولیت درخت جادو پیدا می‌شود و باسیلیک‌ها را به سراغ الباقی جادوگران، جاسکیر، گرالت و ینفر می‌فرستد. این از عذرخواهی می‌کند و خود را به میزبانی مادر نامیرا معرفی می‌کند تا سیری را آزاد کند سپس آن‌ها به دنیای دیگری منتقل می‌شوند که در آنجا شکارچیان به خاطر خون صحر صحر اعظم به دنبال سیری است. این دو کمک موفق به فرار می‌شوند و متوجه می‌شوند که قدرت بازگشته است و متوجه می‌شوید که امپراتور امهیر از نیروهای نیلفگاردیان (با بازی بارت ادواردز ادواردز) همان پدر سیری است.

سریال ویچر چند فصل دارد؟

با توجه به صحبت‌های خالق سریال، لورن اشمیت هیسریش فیلمنامه سریال ویچر فصل ۳ شده و حال تیم سازنده برای ساخت فصل چهارم آن را نیز ساخته است. اگر شما این باشید که «سریال ویچر چند فصل باید شما بگویید که این حداقل چهار فصل تایید شده است. هیسریش در بخشی از سخنانش از حضور نویسندگان جدید با ایده‌های تازه در نگارش فصه فصه. اشمیت می‌گوید:

«اتاق نویسندگان این سریال باورنکردنی است. منظورم این است که ما همیشه نویسندگان خارق‌العاده‌ای در برنامه داشته‌ایم. اما من می‌کنم این فصل به طور خاص… ما را می‌توانستیم، و واثعا جالب بود که چگونه اتاق را تغییر داد و خون را به آن تزریق کردند: فصل اول سریال تماشا کرده‌اند، فصل دوم را راند و سپس با ایده‌ها. تازه و ناب وارد اتاق شدند. چیزی که به نوعی مرا در مورد چیزهایی که قبلاً به آنها فکر نکرده بودند، به کناشله کناشدی.

سریال ویچر چند فصل دارد؟

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.