هشدار؛ عکسی که نباید در چت بات GPT استفاده کنید – بازیگرها

هشدار؛  عکسی که نباید در چت بات GPT استفاده کنید – بازیگرها

پیام هشدار؛ عکسی که نباید در چت ربات های GPT استفاده کنید اولین بار در Tecrato – Living With Technology منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

کاربری درباره عکسی که نباید روشن باشد ربات چت GPT استفاده از آن هشدار می دهد. او اعلام کرد که چت JPT در توضیح این عکس مشکلی وجود دارد.

کاربری به نام براندون عکسی را در show X در مورد عکسی که نباید روی آن باشد منتشر کرد ChatGPT استفاده از آن توصیه می شود. او گفت که از Chat JPT خواسته است تا تصویری را که ارسال کرده بود، که یک مربع سیاه با خطوط عمودی قرمز و آبی بود، تجزیه و تحلیل کند، اما در کمال تعجب متوجه شد که دستیار هوش مصنوعی مشکل دارد.

بیشتر بخوانید: با ویژگی های دستیار هوش مصنوعی Google Bard آشنا شوید

اگرچه ChatGPT به ابزار مورد علاقه انسان ها تبدیل شده است، اما این برنامه خالی از اشکال نیست. همانطور که توسط یکی از کاربران در X اعلام شده است، مشخص شده است که GPT Chat در توصیف یک تصویر مشکل دارد که به نظر می رسد مربوط به باگ جدید این برنامه باشد.

هشدار؛  عکسی که نباید در ChatGPT استفاده کنید
ربات چت GPT

امکان ارسال تصویر به ChatGPT یکی از قابلیت های جدید این برنامه می باشد. این برنامه تا کنون به درستی کار می کرد اما اکنون مشخص شده است که در موارد استثنایی نمی تواند عکس ارسالی یکی از کاربران را توصیف کند. علاوه بر این، این کاربر اعلام کرد که تصویر را به روش های مختلف از جمله اضافه کردن توضیحات یا فقط عکس برای دستیار هوش مصنوعی ارسال کرده است، اما در نهایت تفاوتی نکرده است. جالب اینجاست که چت ربات GPT هوش مصنوعی را زمانی که براندون یک اسکرین شات از این تصویر ارسال کرد، به خوبی توصیف کرد.

براندون همچنین اعلام کرد که این تصویر را برای سایر هوش مصنوعی از جمله Yingchat و Google Bard ارسال کرده است و همه آنها موفق به توضیح این تصویر شده اند. بنابراین به نظر می رسد که این مربوط به شماره جدید ChatGPT است که برخی از عکس های خاص را توضیح می دهد.

باید دید که OpenAl، سازنده ChatGPT، راه حلی برای رفع این مشکل در نظر خواهد گرفت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • برای استفاده از نسخه پیشرفته Google Bard ممکن است مجبور به پرداخت هزینه باشید
  • گوگل قابلیت جدید برنامه اندروید اتو را معرفی کرد
  • Google Chrome به طور خودکار امنیت رمزهای عبور کاربران را بررسی می کند

نظر شما در مورد GPT Chatbot چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. دو برابر اشتراک گذاری

پیام هشدار؛ عکسی که نباید در چت ربات های GPT استفاده کنید اولین بار در Tecrato – Living With Technology منتشر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.