همسر دویگو گوزل، الهیار صیادمنش کیست؟ + بیوگرافی و عکس

همسر دویگو گوزل، الهیار صیادمنش کیست؟  + بیوگرافی و عکس

در این بخش از پایگاه خبری بازیگرها در مورد دویگو گوزل، همسر الهیار صیادمنش کیست + بیوگرافی و عکس براتون آوردیم با ما همراه باشید.

بیوگرافی دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش؟

دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش مدل استایلی جذاب و متولد ترکیه است. و اخیرا با الهیار صیادمنش مراسم عروسی برگزار کردند، این خانم اصالتاً اهل بدروم ترکیه است.

همسر اللهیار صیادمنش در بازدید از یک فروشگاه بزرگ لوازم ورزشی در لندن با این فوتبالیست ایرانی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

بیوگرافی دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش
بیوگرافی دویگو گوزل همسر الهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش (زادهٔ ۱۷ تیر ۱۳۸۷) بازیکن فوتبال ایرانی و اصالتا اهل شهر عامل در استان مازندران است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال هال سیتی و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. در پایان سال 2018 توسط این مجله انتخاب شد روزنامه گاردین او در بین 50 استعداد برتر جهان قرار گرفت.

او با گلزنی در هفته ششم لیگ برتر در فصل 1396-1396 برای استقلال، اولین گلزن دهه 80 استقلال و لیگ برتر لقب گرفت.

الهیار صیادمنش در 15 مرداد 1397 در سن 17 سال و 1 ماه و 2 روز در ترکیب ثابت استقلال مقابل پیکان قرار گرفت و جوان ترین بازیکن تاریخ این باشگاه شد. این دیدار با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

صیادمنش موفق شد اولین گل خود در لیگ برتر را در هفته ششم دوم (فصل 97–98) مقابل تیم نفت مسجد سلیمان به ثمر برساند که سومین گل اولیه استقلال در تاریخ لیگ برتر شد.

پس از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی ایران، وی اولین لیست بازیکنانی را که می خواست به تیم ملی دعوت کند در تاریخ 9 ژوئن 2018 برای استفاده از آنها در دو بازی دوستانه مقابل سوریه و کره جنوبی اعلام کرد. نام صیادمنش نیز در این لیست وجود دارد که 25 نفر برای اولین بار به تیم بزرگسالان دعوت شدند. و به نوعی، اولین سورپرایز ویلموتس نامیده می شود. او اولین گل ملی خود را در 16 ژوئن 2018 در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی سوریه به ثمر رساند.

نوشته دویگو گوزل، همسر الهیار صیادمنش کیست؟ + بیوگرافی و عکس اولین بار در سایت بازیگرها. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.