همه چیز درباره جانشینی + عکس بازیگران – Carmadeo

همه چیز درباره جانشینی + عکس بازیگران – Carmadeo

جانشینی یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام آمریکایی به نویسندگی جسی آرمسترانگ و محصول شبکه HPO است که اولین قسمت آن در تاریخ 3 ژوئن 2018 پخش شد. این سریال دارای داستانی با موضوع خانوادگی است. خانواده ای که دارای یک امپراتوری رسانه ای هستند، به دلیل وضعیت نامشخص پدرسالار خانواده خود، لوگان روی، برای کنترل شرکت در حال مبارزه هستند. با اندلرن همراه باشید.

وراثت یکی از برندگان جایزه ده شوی تلویزیونی برتر بنیاد فیلم آمریکا در سال 2018 بود. این مجموعه تلویزیونی در سال 2019 برنده جایزه بافتا برای بهترین برنامه بین المللی، بهترین نویسندگی برای سریال درام در هفتاد و یکمین جوایز Primetime جوایز امی و جایزه طلایی شد. گلوب برای بهترین سریال تلویزیونی – درام. برایان کاکس نیز برای بازی در نقش لوگان روی در این سریال برنده گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سال 2019 شد.
این سریال نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده و در جشنواره های مختلف افتخارات زیادی از جمله نامزدی چهار جایزه گلدن گلوب و سه جایزه امی کسب کرده است.

درخشش سری جانشینی ادامه دارد. حالا این اثر به یکی از معدود سریال های تاریخ تلویزیون تبدیل شده است که توانسته میانگین امتیاز ۱۰ از ۱۰ را از سوی مخاطبان در سایت IMDB کسب کند.
از نظر تعداد بیننده در پخش اول، قسمت جدید جانشینی از تمام قسمت های قبلی خود پیشی گرفت.

تاریخچه سریال جانشینی

داستان خانواده‌ای به نام روی است که صاحب یک امپراتوری رسانه‌ای بزرگ هستند و با وجود داشتن قدرت و ثروت بسیار، بسیار ناکارآمد هستند. لوگان روی که پیرمرد و بزرگ‌ترین خانواده است، رئیس این تجارت خانوادگی بوده و قصد دارد اداره امور را به پسر بزرگش کندال که رئیس بخشی از شرکت نیز هست بسپارد. . در همین حال، برادر کوچکتر جذاب و صریح کندال به نام رام، که هنوز در هیئت مدیره است، دیگر در شرکت کار نمی کند و شیو، تنها فرزند خانواده، نیز به دنبال ساختن آینده ای برای خود در جهان است. سیاست.

وراثت یک سریال کمدی درخشان و در عین حال تراژیک درباره سرمایه داران و نخبگان شرکتی است که توسط نویسنده کمدی بریتانیایی جسی آرمسترانگ ساخته شده است. کل سریال حول یک سوال ساده می چرخد: چه کسی لوگان، مرد ترسناک و غول رسانه ای شبیه روپرت مرداک را به ارث خواهد برد و مجموعه رسانه ای عظیم او را اداره می کند؟ اگرچه در ابتدا به نظر می رسد کندال، یکی از پسرانش، در مقام وارث قرار گرفته است، اما به سرعت متوجه می شویم که نه او و نه برادرانش، به اندازه او قدرت طلب، برای این سمت در نظر گرفته نشده اند.

سریال ارث چند فصل است؟

در حال حاضر فصل چهارم این سریال منتشر شده است و گمان می رود این فصل آخرین فصل سریال جانشینی باشد.
تقریبا یک هفته پس از پخش اولین قسمت از فصل سوم این سریال، اعلام شد که فصل چهارم در حال تولید است. موضوعی که نشان می دهد HBO تا حدی امنیت و اعتماد به نفس در این سریال دارد. چندی پیش، معاون این شبکه در تفسیری گفت که جسی آرمسترانگ با ساخت هر فصل جدید این سریال، فراتر از حد انتظارات ما است و با شوخ طبعی، انسانیت و دقت تزلزل ناپذیر خود ما را به خلوتگاه خانوادگی می کشاند. با این اوصاف، حدس و گمان هایی وجود دارد و بر این اساس، این امکان وجود دارد که سریال بعد از فصل 4، فصل دیگری نیز داشته باشد. اگرچه این احتمال با ابهامات زیادی همراه است.

سازنده سریال قبل از پخش فصل سوم در مصاحبه ای با ورایتی درباره دیگر فصل های این سریال گفت که نمی توان انتظار داشت این سریال تا این حد طولانی باشد. یکی از نویسندگان در مصاحبه ای با مجله تایمز اظهار داشت که فکر می کند این سریال حداکثر پنج فصل خواهد داشت، البته به احتمال زیاد سریال در فصل چهارم به پایان می رسد. در نهایت سارا اسنوک یکی از بازیگران زن این سریال سازنده این سریال را نویسنده ای برتر خواند که قرار نیست سریال را به قیمت از دست دادن کیفیت طولانی کند.

درباره سری ارث

وراثت یک سریال محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی مارک میلود، اندیاج پاره، آدام آرکین، میگل آرتتا، آدام مک‌کی و کوین برای است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام می باشد. در این سریال هیام عباس، نیکلاس براون، برایان کاکس، کایران کالکین، پیتر فریدمن، متی مک فادین، آلن راک و سارا اسنوک هنرمندانی هستند.

بازیگران سریال جانشینی

برایان کاکس در نقش لوگان روی

سارا اسنوک نقش شیو روی را بازی می کند

سارا اسنوک نقش شیو روی - اندلرن را بازی می کند

 

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.