همه چیز درباره سریال داریوش و معرفی بازیگران + دانلود – کارمادئو

همه چیز درباره سریال داریوش و معرفی بازیگران + دانلود – کارمادئو

به گزارش اندلرن، سریال داریوش از بازیگران پوست شیر ​​استفاده می کرد و از آنجایی که پوست شیر ​​بسیار محبوب بود، به نظر می رسد این سریال هم جذاب و پرمخاطب باشد. تهیه کننده این سریال نوید محمدی است.

خلاصه داستان سریال داریوش.

هادی حجازی فر در سریال داریوش نقش داریوش را بر عهده گرفت. داستان درباره خانواده ای است که در تهران زندگی می کنند و با چالش های زیادی روبرو شده اند. داریوش نقش اصلی را ایفا می کند و به دنبال راهی برای رهایی خانواده از مشکلات اقتصادی و اجتماعی است که در آن مجبور به تصمیم گیری های سخت می شود.

سریال داریوش کی پخش میشه؟

سریال داریوش 13 قسمت است. همچنین جدول پخش سریال داریوش به جای سریال تهران افعی، چهارشنبه ها ساعت 8 صبح پخش می شود.

عوامل سریال داریوش

  • تدوین: هادی حجازی فر
  • تهیه کننده: نوید محمودی

بازیگران سریال داریوش.

هادی حجازی فر در نقش داریوش

هادی حجازی فر در سریال داریوش

در این سریال هادی حجازی فر کارگردانی و نقش اول سریالی به نام داریوش را بر عهده دارد که مطمئنیم نقش بسیار خوبی را ایفا کرده است. هادی حجازی فر (زاده ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی است. وی متولد خوی و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش عروسکی و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است. حجازی فر فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی در تئاتر دانشجویی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مزرعه پدری به کارگردانی سعید راوشی وارد عرصه سینما شد.

مهرداد صدیقیان در سریال داریوش

مهرداد صدیقیان در سریال داریوش

مهرداد صدیقیان متولد 1376 در بهمن ماه است. او کار خود را در سال 2004 با بازی در شب های جمعه آغاز کرد. صدیقیان در ۱۷ سالگی در فراخوان فیلم عصر جمعه جلوی دوربین ایستاد و با کارگزانی مونا زندی به ایفای نقش پرداخت. صدیقیان برای بازی در فیلم های «اتوبوس شب» (1394) و «ماجرای نیمروز» (1394) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در سریال داریوش

سحر دولتشاهی در 25 اسفند سال 1358 به دنیا آمد. این بازیگر فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی و مترجمی فرانسه است. فعالیت این بازیگر از دهه 70 آغاز شد و در سال 1380 با اجرای نمایش نیمروز علولو جلوی دوربین رفت. دولتشاهی اولین تجربه سینمایی خود را در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم چهارشنبه سوری به کارگردانی اصغر فرهادی تجربه کرد. او در این فیلم در کنار بازیگرانی چون هدا تهرانی، حامد بهداد و مانی حقیقی به ایفای نقش پرداخت. پس از حضور موفق سحر دولتشاهی در سریال تهرانی افعی، داریوش آخرین نقش آفرینی او در سریال شبکه نمایش خانگی است.

ژیلا شاهی

ژیلا شاهی در سریال داریوش

ژیلا شاهی در 1 اسفند سال 1364 به دنیا آمد. فعالیت خود را از سال 1392 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل آغاز کرد. شاهی در سال 1387 در کلاس های آموزشی استاد حمید سااریگیان شرکت کرد و از اردبیل به تهران رفت تا در کلاس های استاد سارقیان شرکت کند. اولین فیلم زیلا شاهی «رویدیان در باد» است. شهرت این بازیگر به دلیل بازی در فیلم خاکستر و برف به کارگردانی سهرابی محصول 1390 است. شاهی در سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفت و نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر در سریال داریوش

عباس جمشیدی فر (زاده 17 شهریور 1359) بازیگر ایرانی صحنه، سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل رشته تئاتر است و بیشتر با بازی در سریال «فرزند مهندس» شناخته می شود. جمشیدی فر فعالیت هنری خود را از اواخر دهه هفتاد با بازیگری و نویسندگی در تئاترهای مختلف آغاز کرد. وی در سال ۱۳۸۳ با بازی در مجموعه تلویزیونی «روزگار خوش حبیب آقا» به کارگردانی مهران مدیری وارد عرصه بازیگری حرفه ای شد. جمشیدی فر در سال‌های بعد در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله «پدر موظف» (1384)، «مسابقه ازدواج» (1385)، «شخرچی» (1386)، «خانه اجاره‌ای» (1388)، «پنج دری» ظاهر شد. . (1390)، «کوشنم» (1392)، «زندگی به حالت چاقو» (1393)، «سه دونگ سه دونگ» (1394)، «زیر نظر» (1395)، «کت چرمی» (1396)، «شام ایرانی» (1397)، «دیوار به دیوار» (1398)، «همرافیق» (1399)، «خروس جنگی» (1399) و «پسر مهندس» (1400-1397).

رامین بلند شد

رامین راستاد در سریال داریوش

رامین راستاد (زاده ۲ خرداد ۱۳۵۱ در مشهد) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او اصالتا تهرانی است اما به دلیل شغل پدرش در مشهد به دنیا آمد و دوران کودکی را نیز در بندرعباس گذراند. راستاد دو برادر دارد. راستاد دانشجوی بازنشسته ادبیات در ترم سوم دانشگاه است. وی فعالیت خود را به دلیل علاقه به بازیگری پس از انصراف از دانشگاه در کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ آغاز کرد. راستاد اولین بار در سینما ظاهر شد و در سال ۱۳۷۵ در سن ۲۴ سالگی در فیلم حریف دل به کارگردانی رضا گنجی بازی کرد.

محسن قصابیان

محسن قصابیان در سریال داریوش

محسن قصابیان در 10 مرداد سال 1384 به دنیا آمد. او هنوز هم نویسنده، کارگردان، مجری و بازیگر است. زادگاهش در قوچان است. این بازیگر فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس و فوق لیسانس کارگردانی است. کصابیان فعالیت هنری خود را از دوران دانشجویی در تئاتر دانشجویی آغاز کرد. او در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مزرعه پدری به کارگردانی سعید راوشی وارد عرصه سینما شد. از پرمخاطب ترین فیلم هایی که وی در آن بازی کرده است می توان به «بازپرس» (1399) و «دلدادگان» (1396) اشاره کرد.

دانلود سریال داریوش (خرید قانونی)

شما می توانید از طریق لینک های زیر اقدام به خرید و دانلود قانونی سریال داریوش نمایید.

دانلود قسمت اول

دانلود قسمت دوم

دانلود قسمت سوم

 

سوالات متداول

چه بازیگرانی در سریال داریوش بازی کرده اند؟

هادی حجازی فر، سحر دولتشاهی، ژیلا شاهی، مهرداد صدیقیان، عباس جمشیدی فر، رامین راستاد، محسن قصابیان و امیر نوروزی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

کارگردان سریال داریوش کیست؟

سریال داریوش در ژانر اجتماعی به کارگردانی هادی حجازی فر ساخته شده است.

سریال داریوش چند قسمته؟

سریال داریوش در 13 قسمت به تهیه کنندگی نوید محمودی ساخته شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار سینما و شبکه نمایش خانگی با Carmadeo همراه باشید.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.