همه چیز درباره سریال داوینچی + معرفی بازیگران – اندلرن

همه چیز درباره سریال داوینچی + معرفی بازیگران – اندلرن

سریال داوینچی یک سریال کمدی، ماجرایی، درام و خانوادگی با بازی سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر ناستر، علی میری و یدالله شادمانی به نویسندگی آرین گلصراط، پویا نبی و افشین هاشمی. به تهیه کنندگی مهدی منیری و کارگردانی افشین هاشمی محصول 1402 ایران. برای آشنایی بیشتر با این سریال با Carmadio همراه باشید. سریال داوینچی بر اساس داستانی از آرین گلسورات یک کمدی جذاب، متفاوت و هیجان انگیز است.

خلاصه داستان داوینچی

پرویز و ملیحه زن و شوهری هستند که در موزه ای در تهران کار می کنند. یک شب در حالی که زن و شوهر مشغول وظایف خود هستند، یک اتفاق غیرمنتظره رخ می دهد که آنها را بر سر دوراهی قرار می دهد و می تواند زندگی آنها را برای همیشه تغییر دهد. موزه باید هر چه زودتر افتتاح شود. پرویز و ملیحه که در صدد پرداخت وام هستند، وظیفه نظافت زیرزمین را بر عهده می گیرند. جایی که چیزی در انتظارشان است و…

بازیگران سریال داوینچی.

سریال داوینچی یک سریال کمدی و خانوادگی با بازی سام درخشانی، سیما تیرانداز، مونا فرجاد، رضا بهبودی، زهرا کیانی، شبیر نستر، علی میری و یدالله شادمانی است. در زیر بازیگران سریال داوینچی را معرفی می کنیم.

سام درخشانی بازیگر نقش پرویز.

سام درخشانی بازیگر سریال داوینچی

سام درخشانی (زادهٔ ۱۰ تیر ۱۳۵۴ در تهران) بازیگر و مجری سینما و تلویزیون ایرانی است. سام درخشانی دارای دیپلم علوم تجربی و دانشجوی بازنشسته تئاتر است. دوره بازیگری را در آموزشگاه بازیگری تسریگان گذراند و با سریال شب زادگان وارد دنیای بازیگری شد. یکی از مهم ترین نقش های او بازی در سریال های آوای باران، نابرده رنج و پژمان است و مدتی هم مجری رقابت های تلویزیونی ایران بود.

سیما تیرانز بازیگر نقش ملیحه در سریال داوینچی

سیما تارزان در سریال داوینچی

سیما تیرانداز (زادهٔ ۹ شهریور ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. پدرش یزدی و مادرش اهل ملایر است و از کودکی در تهران بزرگ شده است. وی دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد و فوق لیسانس کارگردانی و بازیگری از دانشکده فیلم و تئاتر است. آغاز فعالیت سیما تیردانز در سال 1367 با نمایش های آموزشی دانشکده هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر مدیر سابق آن آدینه گلاب بود. او با ایفای نقشی کوتاه در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی وارد سینما شد و سپس در فیلم بانو داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه های هجوم فرصت خوبی برای بازی او بود و برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی بازیگر صدا و سیما ازدواج کرد اما حالا از هم جدا شده اند و سپس همسر مجید نصیری جوزانی بازیگر راه سرد شد و بعد طلاق گرفت. او یک پسر دارد.

مونا فرجاد بازیگر سریال داوینچی

مونا فرجاد بازیگر سریال داوینچی

مونا فرجاد (زاده ۴ فروردین ۱۳۶۳) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فرجاد در پنجم فروردین 1363 در تهران به دنیا آمد. پدرش جلیل فرجاد و خواهرش مارال فرجاد از بازیگران سینما و تلویزیون ایران هستند. فرجاد فارغ التحصیل اقتصاد نظری است و فعالیت بازیگری خود را از سال 1381 با بازی در سریال مزرعه آفتابگردان آغاز کرد. او علاوه بر بازیگری به دوبله نیز اختصاص دارد: بازیگری را از دو سالگی در کنار پدرش در سریال بهاران (محصول سال 1365) آغاز کرد و بعد در چند فیلم و سریال نقش یک کودک را بازی کرد.

رضا بهبودی در سریال داوینچی

رضا بهبودی بازیگر سریال داوینچی

رضا بهبودی (زاده ۱ شهریور ۱۳۵۰) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. بهبودی فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در سال 1376، عضو انجمن بازیگران تئاتر ایران و عضو گروه تئاتر لیو است. او فعالیت خود را از سال ۱۳۷۶ با اجرای برنامه بهروز غریب پور بهروز غریب پور آغاز کرد. او کارگردانی آثاری نیز داشته است. بهبودی در سریال روز قریب نقش جوان مهدی بازرگان، نخست وزیر دولت موقت ایران را بازی کرد.

زهرا کیانی

زهرا کیانی در سریال داوینچی

زهرا کیانی بازیگر و ورزشکار ایرانی متولد 1378 در هارچگان در ششمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان جهان در بخش های چانگ چوان و چیانگ شو به مدال طلا دست یافت. زهرا کیانی در سریال داوینچی به نویسندگی آرین گلصراط و کارگردانی افشین هاشمی به ایفای نقش پرداخته است.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.