همه چیز درباره سریال کره ای The Atypical Family

همه چیز درباره سریال کره ای The Atypical Family

پس از اتمام خدمت سربازی، جانگ کی یونگ با درام جدید JTBC به نام Exceptional Family به تلویزیون بازگشت. با ما همراه باشید تا شما را با سریال کره ای خانواده استثنایی آشنا کنیم.

این سریال خانوادگی استثنایی درباره این است که اگر ابرقهرمانان قدرت خود را از دست بدهند چه اتفاقی می افتد. از آنجایی که قدرت آنها نه تنها زندگی آنها و اطرافیانشان را به طور قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد، بلکه هویت آنها را نیز مشخص می کند، از دست دادن آن مشکلات جبران ناپذیری را نیز ایجاد می کند. به همین دلیل است که آنها باید تلاش کنند تا قدرت واقعی خود و خانواده خود را دوباره کشف کنند. سریال کره ای خانواده استثنایی محصول JTBC به کارگردانی Jo Hyun Taek خالق Snowdrop 2021 و SKY Castle 2018 و نویسندگی Joo Hwa Mi خالق Meow, The Secret Boy 2020 و سریال Introverted Boss 2017 ساخته شده است. با بازیگرها در حال بررسی سریال The Atypical Familia 2024 باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال خانوادگی استثنایی.

بوک گی جو و خانواده اش با قدرت های ماوراء طبیعی متفاوت به دنیا می آیند. گی جو می تواند به گذشته سفر کند، اما فقط به زمان هایی که خوشحال بود. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید، بنابراین فقط می توانید آن لحظات شاد را بارها و بارها زندگی کنید. جی جو پس از یک حادثه غم انگیز دچار افسردگی می شود و قدرت های ماوراء طبیعی خود را از دست می دهد.

پس از چند سال، تمام اعضای خانواده او نیز به دلیل مشکلات مدرن مانند بی خوابی، پرخوری عصبی و اعتیاد به گوشی های هوشمند قدرت خود را از دست می دهند. در حالی که به نظر می رسد همه اعضای این خانواده غیرعادی از هم می پاشند، دختری به نام دو داهه با بوک گی جو و خانواده اش آشنا می شود و حضور او همه چیز را تغییر می دهد.

همچنین بخوانید:

بازیگران سریال خانوادگی استثنایی.

بیایید با بازیگران خانواده استثنایی آشنا شویم.

جانگ کی یانگ در نقش بوک گی جو

The Outstanding Family Series / The Outstanding Family Series Korean

جانگ کی یونگ متولد 7 آگوست 1992 است. این هنرمند در آثار دیدنی دیگری مانند سریال “Now, We Are Breaking Up 2021” ، “هم اتاقی من گومیهو است 2021” ، سریال “دوباره متولد شده است” بازی کرده است. 2020» و مجموعه «جستجو: WWW 2019».

همچنین بخوانید:

چون وو هی در نقش دو دا هی

بازیگران سریال The Atypical Family 2024

چون وو هی متولد 20 آوریل 1987 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند “The 8 Show 2024″، “Delightfully Deceitful 2023″، “Be Melodramatic 2019” و “Argon 2017” حضور دارد.

Go Do Shim در نقش Bok Man Hum در سریال The Exceptional Family

بازیگران برجسته سریال های خانوادگی / بازیگران زن برجسته خانواده

گو دو شیم متولد 22 می 1951 است. این بازیگر کهنه کار در درام های دیگری مانند “Curtain Call 2022″، “Our Blues 2022″، “Go With 2020” و “Mama Fairy and the Woodcutter 2018” بازی کرده است.

همچنین بخوانید:

کیم کلودی در نقش بوک دونگ هی در سریال کره ای خانواده استثنایی

نمرات سریال خانواده غیر معمول

کیم کلودی متولد 25 ژانویه 1985 می باشد که می توانید این بازیگر را در عناوین دیگری مانند سریال های Gyeongseong Creature 2023 ، سریال Chimera 2021 ، سریال Monster 2016 و سریال Standby 2012 دنبال کنید.

همچنین بخوانید:

پارک سو یی در نقش بوک یی نا در خانواده استثنایی

The Story of the Exceptional Family Series / خلاصه سریال کره ای The Exceptional Family

پارک سو یی متولد 12 مارس 2012 است. این بازیگر جوان همچنین در آثاری مانند “بازگشته 2023″، “See You in My 19th Life 2023″، “Monstrous 2022” و “Law School 2021” بازی کرده است.

نقد و بررسی سریال The Atypical Family

این بخش حاوی اسپویلرهای داستان سریال است.

همانطور که در خلاصه سریال کره ای خانواده استثنایی گفتیم، خانواده بوک «خانواده ای از ابرقهرمانان» بودند. بوک من هیوم (گو دو شیم) رویاهای صادقانه ای در مورد آینده داشت، بوک دونگ هی (کلودیا کیم) می توانست پرواز کند و بوک کی جو (جانگ کی یانگ) می توانست به گذشته سفر کند. با این حال، آنها به دلیل “بیماری های مدرن” مانند بی خوابی، چاقی و افسردگی قدرت خود را از دست دادند. اما همه چیز با ظهور Do Dae (Jun Woo Hee) شروع به تغییر می کند که باعث بازگشت توانایی های از دست رفته خود می شود و دوباره خنده و گفتگو را در خانواده ای که مدتی است کاملاً از هم جدا شده اند شعله ور می کند. اما آیا واقعا داهه برای آنها منجی سرنوشت ساز است یا انگیزه های دیگری دارد؟

The Atypical Family 2024 ممکن است داستان افرادی با قدرت های فوق العاده را روایت کند، اما روی خود قدرت ها تمرکز نمی کند. در عوض، جالب است که چگونه به محدودیت های این توانایی ها و درماندگی و از دست دادن کسانی که آنها را از دست داده اند، می پردازد. به عنوان مثال، کی جو فقط می تواند به “گذشته شاد” برگردد و حتی در آن زمان نیز نمی تواند چیزی را تغییر دهد. او پس از از دست دادن همکار و همسرش به دلیل این محدودیت، دچار افسردگی شدید و اعتیاد به الکل می شود و در نهایت توانایی های خود را از دست می دهد. او عملا مانند یک مرده زندگی می کند و با وجود علاقه شدیدی که به تنها دخترش دارد، او را نیز نادیده می گیرد.

زمان پخش سریال Familia Atypical / نقد و بررسی سریال Familia Atypical

شاید دور شدن از ژانر معمولی ابرقهرمانی و تمرکز بر زندگی شخصی آنهاست که سریال خانوادگی استثنایی را قابل ربط و جذاب تر می کند. شخصیت ها به دلیل مسائل بسیار واقعی و امروزی قدرت خود را از دست می دهند. تصویر این افراد در حال غلبه بر ناامیدی و بازیابی توان خود در بینندگان طنین انداز می شود و روایتی جذاب و امیدوارکننده ارائه می دهد. به خصوص که کوچولوی خانواده قدرت خاص خود را از همه پنهان نگه داشته است تا مجبور نباشد مستقیماً با ترس و دردهایی که قدرت او برای او به ارمغان می آورد روبرو شود. همه او را دختری گوشه گیر و نامرئی می دانند، در حالی که قدرت او از همه خاص تر است. داشتن قدرت خواندن افکار درونی واقعی هر فرد با نگاه کردن به چشمان او. اما از شنیدن افکار دیگران می ترسد و همیشه پشت یک شیشه بزرگ به دیگران نگاه می کند تا نیازی به دانستن افکار آنها نداشته باشد.

داستان داهه نیز از الگوی مشابهی پیروی می کند. در ابتدا به عنوان یک مرد کلاهبرداری که ثروت خانواده بوک را هدف قرار می دهد، به تصویر کشیده شد، شرایط پیچیده او با پیشرفت داستان فاش می شود. کاملاً قابل تصور است که دائهی در ابتدا کی جو (و خانواده اش) را صرفاً به عنوان یک منبع مالی جدید برای رسیدن به هدف خود می بیند، اما به تدریج گرمای خانواده را از طریق آنها احساس می کند که به تدریج به او کمک می کند تا بر آسیب های روحی خود غلبه کند. غلبه کند و از “خانواده جعلی” خود جدا شود و “خانواده واقعی” پیدا کند. در همین حال، کی جو نیز به لطف داهای قدرت و احساس شادی خود را بازیابد. و دقیقاً همین روایت رستگاری متقابل و رشد شخصیت در سریال است که برای ادامه تماشای این درام واقعاً خوشمزه و وسوسه انگیز است.

علاوه بر داستان گیرا، بازی بازیگران به خصوص دو نقش اول در سریال خانوادگی کره ای استثنایی است. Cheon Woo Hee به طور یکپارچه بین کمدی و عاشقانه متناوب می شود و دای هی را به عنوان یک کلاهبردار ماهر با گذشته ای تاریک در زیر نمای خود به تصویر می کشد. جانگ کی یونگ به شخصیت کی جو عمق می بخشد و هم گذشته شادتر و هم اکنون تاریک را به تصویر می کشد و همدردی بینندگان را به خود جلب می کند. جذابیت خجالتی او هنگام تعامل با داه گاهی مضحک است. با توسعه تعامل بین دای هی و کی جو، شیمی شیرین بین بازیگران نیز شروع به درخشش می کند که دوست داشتنی و فریبنده است.

معرفی سریال کره ای The Atypical Family / نقد و بررسی سریال The Atypical Family 2024

جانگ کی یونگ نقش بوک گی جو را بازی می کند، مردی که پس از از دست دادن همسرش از افسردگی رنج می برد و توانایی سفر در زمان را در سریال خانواده استثنایی از دست می دهد. بر خلاف قهرمانان معمولی سفر در زمان، بوک کی جو فقط می تواند لحظات خوشی را در خاطرات خود به یاد بیاورد. زندگی او با ملاقات با دو دایی که تغییرات باورنکردنی را در دنیای کی جو ایجاد می کند تغییر می کند. او هرگز با بازگشت به گذشته و دیدن خاطراتش توانایی تغییر یا صحبت با دیگران را نداشت، اما به طرز عجیبی با بازگشت به لحظات با داهه می تواند او را لمس کند و با او صحبت کند و این به جرقه تبدیل می شود. از امید برای تغییر گذشته شما خواهد بود.

جانگ کی یونگ در مورد بازگشت خود به بازیگری هیجان خود را برای اولین نقش پس از سربازی به اشتراک گذاشت و گفت: «این شخصیت جذابیت زیادی داشت. به همین دلیل بوک کی جو را انتخاب کردم. خانواده غیر معمول جذابیت منحصر به فردی داشت و فیلمنامه سرگرم کننده بود. از اینکه می‌توانم متفاوت بازی کنم هیجان‌زده بودم.» او درباره نقشش توضیح داد: «ایفای نقش یک پدر کار آسانی نبود، اما بیشتر روی «بوک کی جو» بودن تمرکز کردم تا اینکه فقط یک پدر باشم، که نیاز به تفکر زیادی داشت. و آماده سازی.”

این هنرمند با بیان اینکه فیلمنامه را بارها خواندم، زیاد با کارگردان صحبت کردم و تمرین های زیادی داشتم، چالش برانگیز اما راضی کننده بود، افزود: در پشت صحنه روندی جامع و مشارکتی وجود دارد. علاوه بر این، جانگ کی یونگ از همکاری با چون وو هی ابراز هیجان کرد و خاطرنشان کرد: «او بازیگری بود که امیدوارم روزی با او کار کنم، عاشقانه روی پرده ما لحظات شیرین و غم انگیزی دارد، اما عمقی تاثیرگذار دارد ما در طول فیلمبرداری خیلی به هم اعتماد داشتیم و از بازی کردن در هر سکانس لذت بردیم. او ادامه داد: تجربه بازی در نقش پارک سو یی که نقش دخترم را در سریال خانواده استثنایی بازی می‌کند وصف ناپذیر بود. ما احساسات متفاوتی را با هم تجربه می کنیم.”

معرفی سریال خانواده برجسته/سریال خانواده برجسته کره ای

در پایان باید بگوییم که تعداد قسمت های سریال The Atypical Family 12 قسمت 70 دقیقه ای و ژانر سریال کره ای The Atypical Family عاشقانه، خارق العاده و روانی است. همچنین، اگر در مورد رتبه بندی ها کنجکاو هستید. سریال خانواده آتیپیکال این درام در IMDB 10 امتیاز 7.6 و در MyDramaList.com امتیاز 8.4 از 10 را کسب کرده است.

حرف آخر

در معرفی و بررسی سریال خانواده استثنایی همراه شما بودیم. آیا این درام را دیده اید؟ نظر شما در مورد آن چیست؟ آیا آن را به دیگران توصیه می کنید؟ دوست دارید پروژه بعدی جانگ کی یونگ در چه ژانری باشد؟ شما می توانید نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. از اینکه با مقاله دیگری همراه ما بودید متشکریم.

توسط کاربران انتخاب شده است