همه چیز درباره نامزد جدید آقای خواننده مشهور “هری استایلز”!

همه چیز درباره نامزد جدید آقای خواننده مشهور “هری استایلز”!

هری استایلز خواننده سابق گروه مشهور وان دایرکشن و تیلور راسل خانم بازیگر به دلیل رابطه عاشقانه احتمالی خود تیتر خبرها هستند!

بازیگرها– نزدیکی هری استایلز و تیلور راسل باعث بوجود دآمدن شایعاتی درباره رابطه احساسی جدید میان این ستاره شده است.

به گزارش گروه ترجمه بازیگرها، هری استایلز، آقای بازیگر مشهور و تیلور راسل، خانم بازیگر، به شایعات رابطه احساسی خود دامن زده‌اند. با این حال تیلور 29 ساله و  هری 29 ساله هنوز به این شایعات اشاره نکرده‌اند.

آخرین بار هری استایلز درگیر شایعاتی با امیلی راتاجکوفسکی، سوپرمدل بود. بر طبق شایعاتی که در ماه مارس منتشر شدند این زوج رابطه احساسی کوتاه مدتی داشتند.

پیش از آن، هری استایلز حدود دو سال با اولیویا وایلد، بازیگر و کارگردان فیلم «نگران نباش عزیزم» در رابطه احساسی بود. هری استایلز در کنار اولیویا در این فیلم نقش آفرینی کرده است. این زوج در نوامبر 2022 از یکدیگر جدا شدند.

تیلور راسل کیست؟
تیلور راسل، بازیگر اهل کانادا است. او در سال 2022 اعتراف کرد که قبل از ثبت نام در مدرسه بازیگری، آرزو داشت نقاش یا رقصنده باله شود. او در 18 از 18 سالگی در مدرسه بازیگری ثبت نام کرد. تیلور فاش کرد که 4 سال طول کشید تا بتواند در آمریکا نقشی مناسب پیدا کند.

در سال 2018، تیلور برای بازی در نقش جودی رابینسون در سریال علمی تخیلی گمشده در فضا مورد توجه و تحسین قرار گرفت.

داستان به شهرت رسیدن نامزد جدید هری استایلز!

او در سال 2018 گفت: «امیدوارم مردم من را دوست داشته باشند. امیدوارم دختران بتوانند با شخصیت من در این سریال همزاد پنداری کنند. من واقعا خوش شانس هستم که برای این پروژه انتخاب شده‌ام.»

تا سال 2019، تیلور در درام امواج و فیلم ترسناک اتاق فرار حضور داشت. او پس از حضور در فیلم استخوان‌ها و همه چیز محصول سال 2022 محبوبیت بیشتری پیدا کرد. این فیلم داستان زندگی دو آدمخوار نوجوان را دنبال می‌کند. تیموتی شالامی بازیگر مشهور نیز در این فیلم نقش آفرینی می‌کند.

اولین تعامل هری استایلز و تیلور راسل:
اگرچه مشخص نیست تیلور و هری چگونه با هم آشنا شدند، اما از ژوئن 2023، این دو شایعات رابطه آغاز یک رابطه احساسی را آغاز کردند. طرفداران عکس‌هایی از این زوج را در فضای مجازی منتشر کردند. در این عکس‌ها هری و تیلور دست در دست یکدیگر راه می‌رفتند.

تیلور و هری چند هفته بعد در حال قدم زدن در وین دیده شدند. سپس، خانم بازیگر در تاریخ 8 جولای در بخش ویژه کنسرت هری استایلر حضور داشت.

این دو بازیگر با حضور در اولین نمایش تئاتر «The Effort» در تاریخ 9 آگوست به شایعات دوستی خود دامن زدند.

نوشته همه چیز درباره نامزد جدید آقای خواننده مشهور “هری استایلز”! اولین بار در بازیگرها. پدیدار شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.