همکاری اپل و OpenAI برای بهبود سیری، بدن مایکروسافت – Techrato – را تکان داد

همکاری اپل و OpenAI برای بهبود سیری، بدن مایکروسافت – Techrato – را تکان داد

مقاله در مورد همکاری اپل و OpenAI برای بهبود رضایت مایکروسافت برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه اپل در حال مذاکره با OpenAI برای استفاده از فناوری GPT در iOS 18 است وجود دارد. اکنون گزارش جدیدی از وب سایت The Information نشان می دهد که مذاکرات از اواسط سال 2023 آغاز شده است و از آنجایی که مایکروسافت به OpenAI وابسته است، نگران است. توافق بین دو شرکتدر گزارشی که وب سایت The Information درباره سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI منتشر کرده است، جزئیات بیشتری از قرارداد همکاری بین اپل و OpenAI ارائه شده است. بر اساس این گزارش، قرار است این قرارداد کمتر از دو هفته دیگر در کنفرانس WWDC 2024 به طور رسمی اعلام شود هوش مصنوعی این به دلیل سیستم عامل آنها است و OpenAI نقش مهمی در بهبود و افزایش این ویژگی ها ایفا خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین هوش مصنوعی برای یادگیری زبان
  • 8 عملکرد Copilot، چت ربات هوش مصنوعی مایکروسافت؛ هوشمندانه و نه سخت کار کنید

نتیجه مذاکرات اپل با OpenAI در WWDC امسال فاش خواهد شد

بر اساس این گزارش، کارکنان تیم یادگیری ماشین اپل در اواسط سال 2023، حدود WWDC سال گذشته با آلتمن و سایر اعضای OpenAI ملاقات کردند. اگرچه جزئیات محتوای مکالمات در دسترس نیست، هر دو شرکت بعداً توافق کردند که کارمندان اپل برای آزمایش داخلی به APIهای OpenAI دسترسی داشته باشند.

در این آزمایش‌ها، مهندسان اپل ChatGPT را به سیری متصل کردند و نمایش‌های قابل‌توجهی از توانایی سیری در پاسخ به سؤالات پیچیده‌تر و درک بهتر زمینه مکالمات کاربران ایجاد کردند. وب سایت 9to5Mac همچنین شواهدی یافت که نشان می دهد اپل از این API ها در کد iOS 17.4 استفاده می کند.

منابع آگاه اعلام کرده اند که اپل در حال استفاده است فناوری‌های OpenAI برای بهبود پاسخ‌های Siri بر روی سوالات پیچیده تر تمرکز می کند و حتی آن را به یک ربات چت تبدیل می کند. OpenAI به اپل نشان داده است که سیری چگونه می تواند پاسخگوتر، طبیعی تر و حتی قادر به ترجمه فوری باشد.

با این حال، اپل می خواهد به کاربران خود اطلاع دهد که پاسخ سیری توسط ChatGPT ایجاد شده است.

چرا مایکروسافت نگران مذاکره اپل با OpenAI است؟

این گزارش همچنین نشان داد که مایکروسافت در مقایسه با همکاری اپل و OpenAI او مشغول است مایکروسافت همچنین با OpenAI قرارداد دارد که فناوری‌های پشتیبان Microsoft Copilot را فراهم می‌کند و در ازای آن، OpenAI از مراکز داده مایکروسافت برای تامین انرژی ChatGPT استفاده می‌کند.

آلتمن، مدیر عامل OpenAI، اخیراً با ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت ملاقات کرد تا به نگرانی های مایکروسافت رسیدگی کند. مایکروسافت نگران است که با معرفی ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به کاربران آیفون و آیپد، تقاضا برای سرورها افزایش یافته و مدیریت آن دشوار می شود. علاوه بر این، مایکروسافت از OpenAI خواسته است تا در ازای سرمایه گذاری 13 میلیارد دلاری خود در استارت آپ، بخشی از سود آینده خود را به مایکروسافت بدهد.

از یک طرف، مایکروسافت احتمالاً از همکاری اپل و OpenAI سود بیشتری خواهد برد. اما در عین حال، قابلیت های هوش مصنوعی اپل به طور مستقیم با مایکروسافت رقابت خواهد کرد.

اپل همچنین در حین مذاکره با OpenAI سعی کرد با گوگل برای استفاده از Gemini در iOS 18 به توافق برسد. علیرغم این قرارداد، اپل همچنین در حال کار بر روی مدل زبان خود است که برای کارهای ساده مانند خلاصه متن به صورت آفلاین اجرا می شود.

نیازی به گفتن نیست که اپل اولین پیش نمایش ویژگی های جدید هوش مصنوعی iOS 18 را در تاریخ 10 ژوئن در رویداد WWDC 2024 رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین ابزار هوش مصنوعی گوگل
  • بهترین ابزار هوش مصنوعی برای برنامه نویسی

منبع: 9to5mac

مقاله در مورد همکاری اپل و OpenAI برای بهبود رضایت مایکروسافت برای اولین بار در وب سایت بازیگرها نوشته شده است: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.