همکاری این بازیگر با برند خودروسازی فورد برای تبلیغ لباس!

همکاری این بازیگر با برند خودروسازی فورد برای تبلیغ لباس!

سیدنی سوینی به عنوان طراح و مدل در پروژه جدید کمپانی فورد و برند Dickies برای تبلیغ جدیدترین مجموعه لباس ظاهر شده است!

AM – سیدنی سوینی با فورد و دیکیز همکاری کرده است تا مجموعه ای از لباس ها را ارائه دهد که در گاراژ یا در حال حرکت عالی به نظر می رسند!

به گزارش گروه ترجمه صبح، سیدنی سوینی که به خاطر ظاهر دخترانه و پر زرق و برقش در سریال Euphoria شناخته می شود، اخیرا در مصاحبه ای با مجله ووگ از استایل واقعی خود رونمایی کرد.

این ستاره 255 ساله که روند بازسازی فورد برانکو قرمز رنگ 1969 خود را در صفحه TikTok خود به اشتراک گذاشت، به مد ووگ گفت: “من همیشه با شلوار جین، تی شرت، کلاه بیسبال و شلوار هستم. من گره خورده ام. بالا.”

او درباره پروژه جدید خود با فورد توضیح داد: وقتی فورد به من نزدیک شد، بسیار هیجان زده شدم. “وقتی روی Bronco خود کار می کردم، هر روز در گاراژ لباس کار می پوشیدم.”

این مجموعه از چهار ست لباس کاربردی تشکیل شده است. همه این لباس ها دارای یک پالت رنگ هستند. رنگ خاکی با ترکیب رنگ های پاستلی. این مجموعه شامل شلوار بیب به قیمت 80 دلار، شلوار کار به قیمت 40 دلار، باندانا به قیمت 25 دلار و کلاه بیسبال به قیمت 35 دلار است.

سوینی همچنین درباره طرح های این مجموعه گفت: «ما می خواستیم برای همه جنسیت ها و شخصیت ها لباس بسازیم. تعمیرگاه به عنوان یک فضای بسیار مردانه تعریف می شود. من می خواستم لباس هایی طراحی کنم که متفاوت و سرگرم کننده باشد.

این اولین تلاش سوئینی در طراحی مد نیست. اوایل این ماه، او با Frankies Bikinis در خط جدید لباس شنا این برند همکاری کرد.

نوشته همکاری این بازیگر زن با برند خودروسازی فورد برای تبلیغ لباس! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.