همکاری ردمی و لامبورگینی تایید شد. Redmi K80 Pro Champion Edition در راه است – Techrato

همکاری ردمی و لامبورگینی تایید شد. Redmi K80 Pro Champion Edition در راه است – Techrato

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

معاون مدیر کل بخش بازاریابی شیائومی همکاری ردمی و لامبورگینی قبلا گزارش شده بود که نتیجه همکاری این دو شرکت را در تولید گوشی های Redmi K70 Pro Championship Edition و Redmi K70 Ultra Championship Edition دیده ایم.

به گزارش gizmochina، وانگ تنگ توماس، معاون بخش بازاریابی شیائومی چین و مدیر کل برند ردمی، اخیراً در رویداد Lamborghini Super Trofeo Asia 2024 که در شانگهای چین برگزار شد، از تحولات جدیدی در همکاری ردمی و لامبورگینی خبر داد. او اخیرا در یکی از رویدادهای لامبورگینی در شانگهای شرکت کرد که در آن تصویر برند ردمی برای اولین بار بر روی یک ماشین مسابقه ای لامبورگینی دیده شد.

نتیجه همکاری ردمی و لامبورگینی چه خواهد بود؟

Redmi با انتشار پستی در پلتفرم اجتماعی Weibo، بار دیگر به همکاری خود با لامبورگینی اشاره کرد. به نظر می رسد که این دو شرکت نسخه ویژه گوشی های Redmi K80 Pro و Redmi K80 Ultra شاید مانند نسل قبلی با نام رسمی به بازار معرفی شود. Redmi K80 Pro Champion Edition و Redmi K80 Ultra Champion Edition ارائه می شود گوشی های این خانواده در ماه نوامبر (از مهر تا اوایل آبان) ارائه می شود.

همکاری ردمی و لامبورگینی تایید شد
Redmi K70 Ultra Lamborghini Edition

گزارش ها حاکی از آن است که گوشی های سری ردمی نوت 14 در اواخر سپتامبر (شهریور تا اوایل مهر) رونمایی خواهند شد. همچنین انتظار می رود شیائومی به زودی گوشی های شیائومی 15 و 15 پرو را با تراشه نسل چهارم اسنپدراگون 8 معرفی کند. سه گوشی نیز در ماه نوامبر عرضه خواهند شد: Redmi K80e، Redmi K80 و Redmi K80 Pro این گوشی ها به ترتیب دارای تراشه های Dimension 8400، Snapdragon 8 نسل 3 و Snapdragon 8 نسل 4 هستند.

دیروز گزارش دادیم که گوشی‌های Redmi Ka 80 و Ka 80 Pro وجود دارند پلت فرم رادیویی چینی آنها دیده شدند که امکان ارائه آنها در ماه نوامبر را پر رنگ تر کرد. گوشی Remy Ka 80 Pro ممکن است فقط در بازار چین عرضه شود. گوشی‌های Redmi K80e و Redmi 80 نیز تغییر برند کرده‌اند و با نام‌های Poco X7 Pro و Poco F7 Pro در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند.

نظر شما در مورد همکاری ردمی و لامبورگینی چیست؟ به نظر شما نتیجه این همکاری چه خواهد بود؟ نظر خود را با بازیگرها در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید. اخبار تلفن با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

  • با iPhone 16 Pro می توانید عکس های ProRAW را با فرمت JPEG-XL ضبط کنید
  • Redmi Note 14 Pro و Poco X7 در پلتفرم هند ظاهر شدند [+ مشخصات احتمالی]

همکاری ردمی و لامبورگینی تایید شد. Redmi K80 Pro Champion Edition در راه است اولین بار در وب سایت Tecrato نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.