همکاری طراح سابق اپل با OpenAI. سخت افزار جدید هوش مصنوعی در راه است – بازیگرها

همکاری طراح سابق اپل با OpenAI. سخت افزار جدید هوش مصنوعی در راه است – بازیگرها

به گزارش پایگاه خبری فناوری بازیگرها (bazigarha.com):

طراح سابق اپل قصد دارد با سام آلتمن مدیر عامل OpenAI برای توسعه یک پروژه سخت افزاری مرتبط با هوش مصنوعی همکاری کند.Jony Ive طراح سابق اپل که با طراحی محصولاتی مانند iPhone، iPad و MacBook به شهرت رسید. OpenAI برای ساخت دستگاه بر اساس هوش مصنوعی هوش مصنوعی مولد همکاری خواهد کرد.

در طول گزارش اندروید اتوریتیاین دستگاه به کاربران اجازه می دهد تا کارهای پیچیده و هوشمندانه را با سهولت بیشتری انجام دهند. گفته می شود که این ارتباط از طریق برایان چسکی، مدیرعامل Airbnb انجام شده است.

طراح سابق اپل (جانی آیو) و سم آلتمن در راه ساخت نسل جدیدی از دستگاه های هوش مصنوعی

اگرچه جزئیات زیادی از این پروژه منتشر نشده است، اما گفته می شود که شرکت LoveFrom طراحی این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. در این پروژه یک تیم کوچک حدود 10 نفر وجود دارد که برخی از آنها از همکاران سابق Ayo بودند. این تیم در حال حاضر در فضایی به مساحت 3000 متر مربع در سانفرانسیسکو واقع شده است.

جانی آیو، طراح سابق اپل
جانی آیو، طراح سابق اپل

این شرکت قصد دارد برای راه اندازی این پروژه سرمایه گذاری های کلانی را جذب کند. پیش بینی می شود تا پایان امسال یک میلیارد دلار سرمایه جذب شود.

همچنین در خبرها آمده است که لورن پاول جابز، همسر پاول جابز و مالک Emerson Collective، سرمایه گذار بزرگ این پروژه است. پیش از این گفته شده بود که ماسایوشی سان، مدیرعامل سافت بانک نیز در این پروژه سرمایه گذاری خواهد کرد، اما نام وی در گزارش های اخیر دیده نمی شود.

این دستگاه تغییرات بزرگی را در نحوه تعامل انسان با فناوری هوش مصنوعی ایجاد خواهد کرد. مشابه کاری که آیفون از زمان عرضه خود انجام داده است.

شایعات دیگری نیز وجود دارد مبنی بر اینکه این دستگاه از فناوری های لمسی مشابه آیفون استفاده خواهد کرد. به گفته مارک نیوزون، یکی از بنیانگذاران LoveFrom، این شرکت هنوز در حال بررسی جزئیات محصول نهایی و زمان عرضه آن است.

بیشتر بخوانید:

  • OpenAI به دنبال هویت تجاری جدید است. از تغییر لوگو تا ساختار سازمانی
  • سام آلتمن را از کمیته امنیتی OpenAI حذف کنید. کمیته مستقل می شود
  • مایکروسافت برای کاربردهای هوش مصنوعی خود به انرژی یک نیروگاه هسته ای نیاز دارد
  • OpenAI دسترسی کاربرانی را که در مورد مدل هوش مصنوعی o1 کنجکاو هستند مسدود می کند

محتوای همکاری طراح سابق اپل با OpenAI؛ سخت افزار جدید هوش مصنوعی در راه است اولین بار در Tecrato: Living With Technology ظاهر شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/