همکاری و دوستی غیرمنتظره این دختر بت و اعضای “بی تی اس”!!

همکاری و دوستی غیرمنتظره این دختر بت و اعضای “بی تی اس”!!

بت معروف ریوجین و عضو گروه Itzi در مورد تجربه کارآموزی خود با جیمین و جی هوپ از اعضای گروه محبوب BTS صحبت کرده است!

صبح، ریوجین، یکی از اعضای گروه دخترانه محبوب Itzy، در مصاحبه ای با یکی از طرفداران درباره دوران کارآموزی خود با جیمین و جی هوپ صحبت کرد!

به گزارش گروه ترجمه صبح، گروه Itzi تحت کمپانی موفق JYP بدون شک یکی از محبوب ترین گروه های دخترانه نسل چهارم کی پاپ است.

Midzys، طرفداران سرسخت این گروه، دوست دارند اعضای Itzy با سایر گروه های کی پاپ همکاری کنند. اما اعضای Itzy حتی قبل از شروع کار خود با محبوب ترین گروه روی کره زمین همکاری کرده اند!

یکی از طرفداران گروه محبوب Itzy از ریوجین یکی از اعضای این گروه در مورد زمان کارآموزی خود با اعضای گروه معروف BTS پرسید! این طرفدار از خواننده رپ زن Itzi خواست که احساسات خود را در مورد کار با اعضای BTS به اشتراک بگذارد.

این بت زن حتی در فیلم کوتاه “Love Yourself Highlight Reel” که در سال 2017 منتشر شد در کنار اعضای گروه BTS ظاهر شد.

دو سال پس از انتشار این ویدیو، ریوجین به همراه سایر اعضای گروه Itzi فعالیت حرفه ای خود را در صنعت کی پاپ آغاز کرد.

Ryujin در مورد کار با اعضای BTS صحبت می کند!

ریوجین همیشه از تجربه کار با اعضای BTS به عنوان یک تجربه بسیار ارزشمند صحبت کرده است. به گزارش صبحگاهی، اعضای گروه BTS با مهربانی خود تاثیر زیادی روی او گذاشتند.

این تأثیر زیادی بر روی ریوجین داشت که در آن زمان فقط یک کارآموز بود. ریوجین اخیراً فاش کرد که اعضای BTS این تجربه را برای او بسیار خوب ساخته اند.

“آنها واقعاً با من مهربان بودند. من واقعاً از این بابت سپاسگزار بودم زیرا در آن زمان فقط یک کارآموز بودم. این تجربه برای من به خاطره ای فوق العاده تبدیل شد.”

این تجربه منحصر به فرد منجر به یک نتیجه نهایی زیبا شد. جیمین، ریوجین و جی هوپ در این پروژه مهارت های بازیگری و رقص خود را به نمایش گذاشتند!

اکنون Ryujin از گروه خود Itzi یک ستاره شناخته شده در صنعت کی پاپ است. شاید در آینده ای نزدیک به یکی دیگر از کارآموزان سخت کوش و مبتدی نیز کمک کند تا پیشرفت کند!

 

نوشته همکاری و دوستی غیرمنتظره این دختر بت با اعضای “بی تی اس”!! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.