همکاری Oppo و Ericsson در زمینه مجوزهای متقابل پتنت ۵G – Tekrato

همکاری Oppo و Ericsson در زمینه مجوزهای متقابل پتنت ۵G – Tekrato

مقاله همکاری Oppo و Ericsson در زمینه مجوزهای متقابل پتنت 5G اولین بار در وب سایت بازیگرها – لایف با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

اوپو و اریکسون امروز اعلام کردند که یک پتنت جهانی 5G برای همکاری و مجوز متقابل امضا کرده اند. بر اساس این قرارداد چند ساله، مخالف به دلیل استفاده از فناوری 5G در دستگاه های آینده خود، حق امتیاز به اریکسون پرداخت خواهد کرد. علاوه بر این، این دو شرکت در فعالیت های بازاریابی و تست دستگاه همکاری خواهند کرد.


بیشتر بخوانید:

  • بهترین گوشی های اوپو 2024; راهنمای خرید گوشی اوپو در بازار ایران
  • بهترین گوشی های 2024; راهنمای خرید گوشی موبایل در بازار ایران

اوپو و اریکسون یک قرارداد مجوز متقابل پتنت 5G امضا کردند

فنگ یانگ، مدیر اجرایی مالکیت معنوی Oppo گفت: ما مفتخریم که اعلام کنیم با اریکسون قراردادی امضا کرده ایم. مبادله رایگان حقوق ثبت اختراع جهانی بین این دو شرکت شامل پتنت های ضروری استاندارد، از جمله 5G است.

این توافق نامه به رسمیت شناختن و احترام متقابل به مالکیت معنوی یکدیگر را نشان می دهد و پایه محکمی برای همکاری ما فراهم می کند. Oppo همیشه به مالکیت معنوی احترام گذاشته، از حقوق نسبتاً پایین‌تری تبعیت کرده و از ایجاد یک اکوسیستم مالکیت معنوی سالم در درازمدت حمایت کرده است. ما قصد داریم اختلافات مربوط به حقوق ثبت اختراع را بین صادرکنندگان و صاحبان مجوز از طریق مذاکرات دوستانه و احترام متقابل به ارزش پتنت حل کنیم.

جالب است بدانید که قرارداد مجوز متقابل پتنت 5G در حالی منعقد شد که اوپو و نوکیا پس از چندین ماه در حال حل و فصل اختلافات مربوط به پتنت 5G خود بودند.

به نظر می رسد فصل همکاری های جدید دوباره آغاز شده است زیرا نوکیا قبلا با سامسونگ، عزیز و سیب برای دستگاه هایی که از فناوری سلولی نسل بعدی استفاده می کنند، گسترش یافته است.

بیشتر بخوانید:

  • Oppo Reno 12F به تراشه Dimension 6300 و هوش مصنوعی OPPO مجهز شده است [+ویدئو]
  • Oppo Reno 11A با صفحه نمایش 120 هرتز و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد. [+ قیمت و مشخصات فنی]
  • Oppo Find X7 Ultra در تست بهترین باتری موبایل DxOMark مقام اول را کسب کرد
  • اوپو از گوشی مقرون به صرفه A3 5G با اسنپدراگون 695 رونمایی کرد.

نظر شما در مورد کاربران Tekrato از توافق نامه مجوز متقابل پتنت 5G چیست؟ نظر خود را در قسمت نظرات با بازیگرها و اخبار فناوری با ما بمان.

منبع: gsmarena

مقاله همکاری Oppo و Ericsson در زمینه مجوزهای متقابل پتنت 5G اولین بار در وب سایت بازیگرها – لایف با فناوری نوشته شد. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.