هواوی در تلاش است تا شبکه تراشه اختصاصی خود – Tecrato را راه اندازی کند

هواوی در تلاش است تا شبکه تراشه اختصاصی خود – Tecrato را راه اندازی کند

مقاله ای که هواوی در تلاش است شبکه تراشه اختصاصی خود را راه اندازی کند، ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

هواوی در تلاش است تا با حمایت دولت چین و با کمک مالی دولت، تحریم های آمریکا را دور بزند. شبکه تراشه اختصاصی خودت تنظیم کن

در سال‌های اخیر، هواوی به دلیل تحریم‌های آمریکا نتوانسته است به تراشه‌های جدیدتر دست پیدا کند. با این حال، هواوی در گوشی های پرچمدار جدید خود از یک تراشه 7 نانومتری 5G داخلی استفاده کرده است. اکنون اعلام شده است که این شرکت در حال کار بر روی یک شبکه تراشه خودکفا است که می تواند به حل مشکل تحریم های آمریکا کمک کند.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

  • هواوی Nova 12 Ultra گواهینامه 3C را دریافت کرد
  • هواوی با معرفی لوکسید اس 7 وارد بازار خودروهای الکتریکی می شود
  • هواوی با دوربین بهتر و تراشه جدیدتر به دنبال سه برابر کردن فروش هواوی P70 است
  • هواوی با اینترنت ماهواره ای به سرعت 660 مگابیت بر ثانیه رسید
  • مشخصات هواوی Enjoy 70 فاش شد
  • هواوی عملکرد پارک خودکار لوکسید اس 7 را معرفی کرد

شبکه تراشه انحصاری هواوی به زودی راه اندازی می شود

به گفته بلومبرگ، هواوی با کمک صندوق سرمایه گذاری دولت شهر شنژن که در سال 2019 ایجاد شد، روی این پروژه کار می کند. ایجاد یک شبکه تراشه خودکفا به هوآوی امکان دسترسی به سایر شرکت ها را می دهد و شاید مهمترین آنها سه شرکت تابعه باشند. از SiCarrier.

ماشین‌های لیتوگرافی، به‌ویژه ماشین‌های EUV معمولاً به چین وارد می‌شوند، اما واردات این ماشین‌ها با تحریم‌های ایالات متحده، هلند و ژاپن محدود شده است. بنابراین به نظر می رسد هواوی قرار است روی دستگاه های لیتوگرافی کار کند. از این نظر گفته می شود بسیاری از پتنت های SiCarrier به هواوی منتقل شده است.

شبکه تراشه اختصاصی

همزمان با انتقال پتنت ها، به نظر می رسد تعداد زیادی از مهندسان SiCarrier نیز به محل کار هواوی منتقل شده اند که نشان از همکاری نزدیک هواوی و SiCarrier دارد.

بلومبرگ همچنین مدعی شده است که هواوی چندین کارمند سابق شرکت هلندی ASML را استخدام کرده است که منجر به تولید تراشه Kirin 9000S توسط شرکت چینی SMIC شده است. روند ساخت این تراشه تقریباً 5 سال از پیشرفته ترین تراشه های موجود در بازار عقب است، با این حال به نظر می رسد هواوی سعی دارد این شکاف را کمتر و کمتر کند.

شبکه تراشه اختصاصی

این تراشه در گوشی های میت 60، میت 60 پرو و ​​میت 60 پرو پلاس استفاده می شود. علاوه بر این، هواوی از دیگر قطعات چینی از جمله نمایشگر BOE و ماژول دوربین OFILM و باتری‌های Sunwoda در این محصولات استفاده کرده است.

شبکه تراشه اختصاصی

در نهایت، با سرمایه گذاری چند میلیارد دلاری دولت چین در صنعت تراشه و ظهور شرکت های چینی از جمله هوآوی، دولت ایالات متحده باید اقدامات بیشتری برای مهار این کشور انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

  • مایکروسافت قصد دارد یک فروشگاه شخص ثالث برای آیفون ایجاد کند
  • فروش سری Redmi K70 رکوردهای شیائومی را شکست. استقبال بی سابقه از گوشی های Redmi
  • طراحی قلم گلکسی اس 24 اولترا اس قبل از معرفی به بیرون درز کرد
  • اپلیکیشن Galaxy Enhance-X روی گوشی های میان رده سامسونگ اجرا خواهد شد
  • امتیاز بنچمارک OnePlus 12 قبل از عرضه رسمی در وب سایت AnTuTu منتشر شد.
  • صفحه نمایش گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 بزرگتر از نسل قبلی خواهد بود

نظر شما درباره تلاش هواوی برای ساخت چیست؟ شبکه تراشه اختصاصی چیست؟ ایده های خود را با ما در میان بگذارید اخبار فناوری از Tikrato دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

مقاله ای که هواوی در تلاش است شبکه تراشه اختصاصی خود را راه اندازی کند، ابتدا در وب سایت بازیگرها نوشته شد: زندگی با فناوری. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.